Автор Тема: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet  (Прочитано 68964 пати)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4000
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #195 на: 01 Март 2014, 15:49:07 pm »
B4@front. Checked!
« Последно менување: 08 Март 2014, 23:59:26 pm bramovsk »

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4000
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #196 на: 08 Март 2014, 23:57:42 pm »

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #197 на: 09 Март 2014, 00:01:35 am »
Има промена?

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #198 на: 09 Март 2014, 00:02:26 am »
Од каде го зема билштенот?

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4000
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #199 на: 09 Март 2014, 00:06:45 am »
Белград

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4000
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #200 на: 09 Март 2014, 00:11:47 am »
Има промена?

LM-сериозно си ја врши работата. Дрругата активност треба да ја коментирам после некое време возење. Засега не успеав да генерирам MCF на обиколница. Поминав некаде 70 km. Ќе треба да ја качам до прва патарина накај Куманово, таму најчесто добивав overboost.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7173
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #201 на: 09 Март 2014, 01:38:34 am »
Шо направи, скоро се прешкрта, остај нешто за понатаму ;D

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44365
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #202 на: 09 Март 2014, 07:37:20 am »
А лев држач на мотор checked! ? ;)
Е сеа, ко` голф му работи алфата :D :D :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4000
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #203 на: 09 Март 2014, 07:41:02 am »
А знакче оригинал на пета врата ? :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #204 на: 09 Март 2014, 09:25:43 am »
Како го исчисти катализаторот?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44365
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #205 на: 09 Март 2014, 09:33:56 am »
Веројатно вака: http://www.youtube.com/watch?v=5icTmYItwiE&feature=player_detailpage#t=93
Ама мајсторот не ги отрива своите тајни лесно ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #206 на: 09 Март 2014, 10:02:14 am »
Чистење на турбото со Innotec Turbo Clean Set, дали е тешко за аплицирање? Колку пари е?

Intake Cleaner LM. Тие луди ли се што губрето го внесуваат во моторот?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44365
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #207 на: 09 Март 2014, 10:12:36 am »
Чистењето со Innotec беше извршено со демонтирано турбо. Процесот е веројатно многу полесен и поефикасен кога турбото ти е на маса. За колку пари - Брамовск ќе одговори, немам точно инфо

LM не се луди, како што кажа Брамовск, единствено нешто од адитививе и глупостиве што ги турал на кола, што придонело за драстична промена во работата на моторот. Тоа ѓубре што сега наеднеаш во рок од 1/2 саат си го протнал низ мотор, се собира на усис и поминвуа низ мотор со илјадници километри.  Секако, ако ти е добар моторот, и добро загреан, ова ѓубрево само ќе се претвори во бел чад од саѓе, и моторот ќе работи драстично подобро.
Препорака, ако редовно (да речеме еднаш годишно) го третираш моторот со ова, моторот ќе ти биде стакло и во одлична кондиција.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #208 на: 09 Март 2014, 10:24:08 am »
Милион пати е подобро да зе извади интаке граната и да се исчисти отколку да се внеси губрето што е собирано 200.000км во мотор. Потоа може секоја година  да се користи адитивот за да исчисти малото количество на саѓи.

Се сложувам дека и турбото подобро се чисти кога е извадено, а тогаш било кој МrMuslce ќе заврши работа ;)  Дали имате слики колку беше загадено турбото?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44365
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #209 на: 09 Март 2014, 10:39:00 am »
Секако дека е подобро, ама вадење интејк грана не е воопшто едноставен процес.
За жал, нема слики. Инаку, целта на вадење и чистење на турбото не беше загадена турбина, тукучесто фрлање на MCF со овербуст грешка, при не многу голем лоуд на средни вртежи. Одоносно кога вариабилните перки најмногу треба да работат и да го свичуваат турбото од хај во лоу буст режим доста често.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.