Автор Тема: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet  (Прочитано 64464 пати)

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8124
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #225 на: 16 Јануари 2015, 10:55:34 am »
Честито, убав апдејт  :)

Ако може подетално само околу испораката на деловите во Бугарија?
Ти ги испорачаа до конкретна адреса или некој го чекаше возилото и ги подигна? Знам нешто се спомна комплицирана испорака од мистер ауто...


Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #226 на: 16 Јануари 2015, 11:14:32 am »
Одиш на easy2buy.bg, си отвараш acc., ги нарачуваш деловите од германскиот мистер ауто, тие ги испорачуваат во Германија на адреса на easy2buy, и од таму ти стигаат во Бугарија. Во Сифија можеш да ги подигнеш во среда 17:30-19:00. Цена на превоз е 4 лева по кило роба.

Е сега види ти дали ти е комплицирано.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #227 на: 23 Февруари 2015, 21:27:16 pm »
Детунирано на фабричка мапа, отстранет ЕГР.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #228 на: 23 Февруари 2015, 21:36:44 pm »
Кога беше тунирано?
Или како дозна дека било тунирано?

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #229 на: 23 Февруари 2015, 21:47:12 pm »
Првиот пат прашав еден што се занимава со тунинг и тој ми кажа дека не гледа промени, ама на следење на бројки од FES личеше дека нешто не оди по теркот како што би личело нормално, а и повремени овербуст екскурзии при 2200-2400 вртежи. И покрај менувани MAP, чистена турбина затнат EGR.

Па со Жаре ја решивме, земен оригинален фајл и од него здуван EGR.

Не знам кога била р‘чкана мапата ама сега е далеку посмирен ударот на ниски вртежи и е намален торкот. Ќе видиме после 2000км дали нешто ќе се случи невообичаено.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #230 на: 23 Февруари 2015, 21:55:49 pm »
Знаев дека не е фабричка.
Многу брза беше.
;D

Шала на страна. Се надевам дека ќе си ја средиш, да не прај глупости.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #231 на: 23 Февруари 2015, 22:10:00 pm »
Имаше многу торк на ниски вртежи, што во принцип освен чувство на сила во краток момент не изгледа воопшто здраво и пријатно за умерено возење, а може и да е штетно ако си поагресивен или мрзелив да менуваш брзини и истураш огромен торк за кој фабриката не димензинирала околни елементи.

Јас уште веднаш заради чадењето сакав да ја вратам на оригинал, но првиот совет дека колата е на оригинална мапа ме наведе да бркам по други места да откријам зошто имам чад од „overfueling". За малку и бризгалките на бенч ќе ги тестирав.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #232 на: 24 Февруари 2015, 21:49:53 pm »
Ако го имаш фајлот пушти го да видиме дали бил чепнат или не. Ако те интересира. :)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #233 на: 24 Февруари 2015, 21:53:48 pm »
Немам ништо. Не е изваден фајлот, спукан е оригинал фабрички фајл директ во ECU. Не ме интересира воопшто ремпаирањето.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #234 на: 24 Февруари 2015, 21:56:33 pm »
Греота ако бил добар тунингот :)

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #235 на: 24 Февруари 2015, 22:28:26 pm »
Јас имав прилика да пробам една ваква 147 ЈТДм, идеше како удрена, можеби и таа
била чипувана, незнам, ама пријатно ме изненади. :o

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #236 на: 24 Февруари 2015, 22:44:49 pm »
Во една прилика во краток временски интервал имав можност да возам по неколку десетици километри Mercedes C220 CDI и BMW 320d.

И двете коли имаа сслични перформанси, но  Mercedes-от имаше непријатно силен kick на ниски обртаи што целото возење личеше на тепање сам со себе ко Jim  Carrey во Liar Liar.

Веројатно во моментов колата има зигубено едно добра секунда од 0-100, но е многу порафинирана и пријатна за возење. Башка не оставам облак зад себе,и тон гареж во турбината.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #237 на: 25 Февруари 2015, 12:09:13 pm »
Заклучок, целата фрка со чадењето било заради мапата?

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #238 на: 25 Февруари 2015, 14:13:19 pm »
И тој што ми рече дека не е чепкана

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #239 на: 25 Февруари 2015, 19:48:16 pm »
Значи на сите ни се чепкани ;D ;D ;D

Го смени сетот? Како е стариот замаец?