Автор Тема: Автомобилски Генерални Муабети  (Прочитано 533913 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1605 на: 26 Октомври 2016, 08:48:24 am »
MНогу поверојатно е да преминат на MQB отколку на MSB.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен antibiotic1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 315
  • МАЗДАШ
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1606 на: 04 Декември 2016, 20:34:22 pm »
Дали некој го гледал дечкото и неговите видеа за она кое моторно ује е добро :). Мене искрено ми држат вода неговите тестови. Погледнете само кои перформанси ги дава Liqui Molly-то
Еве едно видео за пример, а кој го интересира повекје нека ги погледне и другите.
https://www.youtube.com/watch?v=cu43BAjEeu8
Mazda's never die, they just get faster.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1607 на: 05 Декември 2016, 10:51:00 am »
Дали некој го гледал дечкото и неговите видеа за она кое моторно ује е добро :). Мене искрено ми држат вода неговите тестови. Погледнете само кои перформанси ги дава Liqui Molly-то
Еве едно видео за пример, а кој го интересира повекје нека ги погледне и другите.
https://www.youtube.com/watch?v=cu43BAjEeu8
Да бе стварно и јас гледав. Просто се изненадив некои извикани масла колку само просечни перформанси даваат, Мазда, форд, Фоксваген лонг лајф, Мотул... многу слабо за цената што ја држат. Кујзнае дали му се отигинални, Мотул 6100 да е најслабо масло од сите на тестот?
« Последно менување: 05 Декември 2016, 11:00:59 am Џонтра »

Отсутен antibiotic1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 315
  • МАЗДАШ
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1608 на: 05 Декември 2016, 17:37:30 pm »
Мене ми е за верување да ти кажам. Лани ставив мотул кај мене , ама сега ке го менјам, чисто да пробам друго. У мењач ставив исто мотул и мислев дека ке почне да шалта многу по лесно , напротив, за нијанса потешко иде шалтањето.
За еден месец ке правам мал сервис и дефинитивно моторно ке ставам Liqui Moly и адитивот цератец мислам дека се викаше, а ако имам паричка ке го сменам и тоа у мењач , се нервирам некако . Е сега можда и мотулот што сум го земал не е мотул ама тоа никој нема да ти каже , нели, ј*бига
Mazda's never die, they just get faster.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1609 на: 06 Декември 2016, 00:04:13 am »
Кога веќе ќе земаш Liqui Moly за во мењач земи го и GearProtect адитивот базиран на MoS2. Не е скап. Со Ceratec-от внимателно само. Каква кола, каков мотор и колку има поминато?

Отсутен antibiotic1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 315
  • МАЗДАШ
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1610 на: 06 Декември 2016, 18:20:25 pm »
Кога веќе ќе земаш Liqui Moly за во мењач земи го и GearProtect адитивот базиран на MoS2. Не е скап. Со Ceratec-от внимателно само. Каква кола, каков мотор и колку има поминато?
Имам мазда 3 1.6 80књ дизел 2005 год со 200000 поминато
Mazda's never die, they just get faster.

Отсутен Marakana

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 886
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1611 на: 07 Декември 2016, 14:45:39 pm »
Bas dobro go fativte muabetot, dali bi stavile ceratec vo Captiva benzinec so 130k pominati ?
Коме је суђено да буде јебан, том гаће саме падају

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1612 на: 07 Декември 2016, 15:03:44 pm »
Кога веќе ќе земаш Liqui Moly за во мењач земи го и GearProtect адитивот базиран на MoS2. Не е скап. Со Ceratec-от внимателно само. Каква кола, каков мотор и колку има поминато?
Имам мазда 3 1.6 80књ дизел 2005 год со 200000 поминато

Чим е дизел нема гајле.

Bas dobro go fativte muabetot, dali bi stavile ceratec vo Captiva benzinec so 130k pominati ?

Би требало да нема проблем. Ако не троши уље, тоест маслените карики ако се добри тогаш може да се стави слободно.
Проблем е ако троши масло, па ќе навлезе Кератек во комората и ќе ги заебе свеќиците, ќе ги изолира со слој ќерамика.

Така да терајте слободно. Јас ќе ставам сега викендов, имам 102.000км поминато, не троши ни капка масло.

Отсутен Marakana

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 886
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1613 на: 07 Декември 2016, 15:33:44 pm »
^
Danke...
Коме је суђено да буде јебан, том гаће саме падају

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2615
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1614 на: 09 Декември 2016, 10:36:30 am »
Здраво дечки, незнаев баш во која тема да го пишам ова, ако треба после нека го преместат админите. Не планирав ама на мисла сум да го продавам мојот автомобил (Голф 5, бензинец/плин 1,6) и ми треба ваше мислење за цената што би ја формирал. Одиме по ред. Имам две причини поради кои би се решил да ја продавам и тоа: Сопругата кај и да е, здравје, ќе положи уште некој ден за градска и не и одговара баш колата (како за иден почетник) и сакам да ослободам некое евро, затоа што сме у план да зимаме поголем стан и сигурно ќе ми затребаат овие средства. Ги гледав огласите на Пазар 3 и Реклама 5 и цените се движат измеѓу 5000 и 6500 е, мада нема баш ист случај (кола) како мојата (мислам сите карактеристики и додатно едно друго). Сега да ја претставам колата:

Се работи за Голф  5 1,6 Спортлине бензинец (плин од Плимонт од пред 2 и кусур години), 102 КС, произв октомври 2004, а прва регистрација мислам декември 2004. Колата е купена у тогашно Sа & Sa, денешно Порше Македонија и е редовно сервисирано, прво у Порше, а после у овластениот сервис на VW во Куманово, Де Лукс Куманово, до денешен ден. Ги имам сите фактури и фискални, од првиот до последниот сервис. Колата има поминато 136 500 км, а кај мене е од кога имаше 70 000 км. Во овластениот сервис одев и за помали работи, како менување антифриз, сијалички (малку забегано) ама сакав се да биде како што треба. За колата имам два сета на гуми. На фабрички VW 16" алуминиумски имам летни Dunlop SportBluresponse 205/55/16, а моментално е на челични бандажи 15" со зимски Continental TS 850 195/65/15. Акумулатор Energizer под гаранција уште една година, пред месец дена сменети задни плочки, ставени АТЕ (пишав за тоа на форумот) и она што го има секој ваков модел:
- автоматска двозонска клима, клима сервисирана пред месец дена (кај Цеко) и работи без никаков проблем
- кожен трокрак волан и рачна
- спортски (фабрички) седишта
- и да не ги редам сите детали што ги има секој модел
Следен сервис (мал) треба да се прави за едно 6 000 км, а до големиот има уште 50 000 км. Регистрирана до крај на фебруар 2017.
Колата има ситни гребнатинки по каросеријата и предниот браник е фарбан пред едно 4 години (татко ми при излегување го изгреба убаво од фасада на зграда).
Гледајќи ги цените како се движат, а имајќи во обзир дека за овие увезените коли (кои се малку поефтини) треба одма да се прави голем сервис и се со богтизнае колку километража, треба да се регистрираат и др трошоци, во обзир сакав да ги земам „домашните“ коли. Јас мислам дека околу 6 000 е (евро погоре подоле) е некоја реална цена.  Она што ме пишмани за продавање е тоа што знам каква кола возам и како ја имам чувано и одржувано, а ако ја продадам би земал нешто помало (гледам една Opel Corsa 1,2), заради причините кои што ги наведов погоре.
Што мислите вие?
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1615 на: 09 Декември 2016, 10:50:01 am »
1. Дали си сигурен дека сакаш да продадеш коњ за да купиш магаре?
2. Дали воопшто пробала да го вози голфот и што му фали?
3. Веќе ти е стокмен и на плин, така да тоа е тоа со колата, зошто би ја мењал за некоја непозната утепана корса?

Може да целиш околу 6000 евра без проблем, под услов да имаш добри слики од колата кога е средена цакум пакум и не ја сликаш смрдена во некој каллив дол како што обично сликаат коли.

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2615
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1616 на: 09 Декември 2016, 11:02:40 am »
1. Дали си сигурен дека сакаш да продадеш коњ за да купиш магаре?
2. Дали воопшто пробала да го вози голфот и што му фали?
3. Веќе ти е стокмен и на плин, така да тоа е тоа со колата, зошто би ја мењал за некоја непозната утепана корса?

Може да целиш околу 6000 евра без проблем, под услов да имаш добри слики од колата кога е средена цакум пакум и не ја сликаш смрдена во некој каллив дол како што обично сликаат коли.
Свесен сум за ризиците и за разочарувањето што би го доживеал кога првпат би тргнал со корсата (инаку Корсата е ок, од човек што го знам), знам дека е голема разликата од 1,6 до 1,2 мотор, псоебно кога ќе уклучиш клима. Проба да ја вози колата, ама на периферија, за у метежот у Скопје ќе и треба време додека ја совлада како што треба. У суштина ова не е толку голем проблем или причина за продавање. Главната причина е што сакам да ослободам некои 3000 евра што би ми се нашле за тоа што планираме. Како што викаат некои „нема и јаре и паре“.
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1617 на: 09 Декември 2016, 11:21:34 am »
Ај кога ќе се решиш јави се да правиме муабет. Би можел да го земам јас за привремено додека да купам нова кола, па после ако сакаш земи си го назад ако се договориме.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7514
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1618 на: 09 Декември 2016, 12:51:04 pm »
Филип, максимум што би можел да го продадеш голфот е 5500 евра. Ни евро повеќе. :) За совладување на колата, тоа се средува за кратко време мислам, со малку пракса.. почетничкиот страв поминува и тоа е тоа.

Си ставаш трн во здрава нога. Ако тие ~3000 евра што ќе ги зашпараш со купи продај ти се ептен итни и обавезителни, продавај. Во никој друг случај не продавај добра здрава кола во која што веруваш. :)

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2615
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1619 на: 09 Декември 2016, 13:46:48 pm »
Џонтра фала за предлогот, ќе треба во банка да одам во понеделник, да видам што „рекет“ ќе ми бараат, па ќе решам тогаш што ќе правам...Спенсер што знам за цената што ја спомна, само во гуми, бандажи и плин се најмалку 1500 евра, плус не мора голем сервис да се прави (како што „би“ требало за колите од увоз), ниту пак мал сервис сега за сега,...
Претпоставката е мајката на сите заебувања