Автор Тема: Автомобилски Генерални Муабети  (Прочитано 532824 пати)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1200 на: 04 Јуни 2015, 01:36:34 am »
Да, барем во 307.

Отсутен bobimk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 289
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1201 на: 05 Јуни 2015, 14:26:38 pm »
1.4tdi _не е лош, џабе толку кудење... таксистиве многу се фалат за еконномичност, а и дека е доста снажен(се знае колку може снажен)... ти глеај си според намена. Ако возиш само низ град, добар е и 1.4, ама ако возиш нонстоп висок режим брзо ќе падне послабиот.... и ако воопшто размислуваш меѓу 1.9sdi или 1.4tdi, земај TDI...
Па во досегашниве 2 години возење кола, возењето е околу 60-70% во град, остатокот на отворено. Другар зеде лани есента ибица 1.4 тди, досега вика 7000 км направил без проблеми, ама дека го тераат од работа службено по градови затоа. Али сепак ќе го земел голфот 4-ка 1.9 тди 110кс од татко му за тие потреби за да си ја зачува ибицата :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1202 на: 05 Јуни 2015, 16:24:20 pm »
Не знам од кај ги вадите овие ствари за 1.4 TDI вс 1.9 SDI. Од рекла-казала? Дедуцирате од сопствените сфаќања за принципите на работа на мвс? Од богатото искуство на совозачко седиште со еден нов 1.4 TDI и три стари 1.9 SDI?

Како и да е, пред многу години со првото другарче-колега купивме новки коли. Јас зедов 1.9 SDI (Cordoba), неколку месеци подоцна он зеде 1.4 ТDI (Roomster). Секој ден се гледавме, ги имавме возено еден на друг колите, низ град, на аутопут, секаде. Бевме заедно на одмор. Ме возел он со мојата, сум го возел ја со неговата многу пати. Исто беа стари, исто (одлично!) одржувани.

Не знам како стојат ствари на хартија, но чичо да ви каже како стојат во реалноста, ако ги споредиме двата мотори со иста старост и исто ниво на одржување. Љубезно ве молам болдираново да не се игнорира и да не се споредуваат 1.9 SDI со 300.000 и 1.4 TDI со 30.000.

1. При „нормално“ возење 1.9 SDI троши помалку од 1.4 TDI. Разликата не е голема, но постои. Разликата е поизразена во град отколку на отворен пат, каде што исчезнува. 1.9 SDI почнува да троши повеќе од 1.4 ТDI единствено кога е близу максималните вртежи, што значи многу ретко. До некаде 120-130 км/ч 1.9 SDI троши помалку. Над тоа 1.4 TDI троши помалку. Значи, просечната потрошувачка е помала кај 1.9 SDI.

2. Во сите режими на работа 1.9 SDI работи помазно, со помалку вибрации и тресење од 1.4 TDI. Ова е толку евидендно за секој што ги споредил двата мотора, а подеднакво стари, што не гледам што понатаму би елаборирал на оваа тема.

3. При нормално возење низ град и/или автопат (т.е. во првата половина на вртежите) 1.9 SDI тегне подобро и субјективно делува како појак мотор. Во втората половина на вртежите 1.4 TDI продолжува да тегне, додека 1.9 SDI губи здив. Значи, во 99% од времето SDI-то подобро и поуверливо тегне, и покрај тоа што во drag race ќе изгуби (заради помалата максимална можна снага).

4. Цената на одржување на двата мотори е иста, под услов нешто да не се сјебе. 1.4 TDI има повеќе неша што можат да се заебат (турбо) отколку 1.9 SDI.

1.4 TDI е помал и поевтин мотор и затоа го замени 1.9 SDI на пазарот. Но, доколку се нудат со слична старост и слична цена, мојот избор е 1.9 SDI заради помазната работа, просечно помалата потрошувачка, поодлучното тегнење на секојдневните ниски вртежи и помалиот потенцијал за дефекти. (внимание: „помазна работа“ не значи „мазна работа“, некој да не ме сфати погрешно :-))

pozz

Отсутен Bokica

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1490
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1203 на: 05 Јуни 2015, 17:04:09 pm »
Филип џабе ти е муабетов , не се збори за СДИ
Прашав и во друга тема за ова, али мислам дека одговара и овде, можда некој прво овде ќе прочита.
Како е покажан 1.4 тди моторот што го има во Поло, Ибица и Фабија? Тие мислам имаат карактеристичен звук, слично на 1.9 тди но како поистенчен некако. Кога прашував луѓе дали е добар избор за кола со таков мотор, скоро сите ми рекоа бегај од тој мотор, не чинел, бил со 3 клипа, штракал моторот и не знам што... Како може да не чини ако го има во толку многу коли од ниската класа. Можда има малку потенок звук ама пак има и многу мала потрошувачка, а и не би требало да има недостатоци во издржливост во споредба со 1.9 тди.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you send the wall across the field once youve hit it.

Отсутен bobimk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 289
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1204 на: 05 Јуни 2015, 17:42:55 pm »
Значи од досега кажаното, 1.4 тди не може никако да се нарече “манлија“ мотор. звукот и начинот на работа едноставно е таков каков што е, па затоа си има други предности. Едноставно кажано е измислен за модерните потреби на малите градски возила, затоа го има во понуда кај Поло, Ибица и Фабиа али далеку од тоа дека нема да се послужи и кога ќе има потреба од подолго патување од 2-300 км, секако со домаќинско возење без глумење лудила  ;D

Отсутен bobimk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 289
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1205 на: 05 Јуни 2015, 18:00:14 pm »
Кога веќе го спомнавте хди моторот на Пежо и 307-ката погоре, ајде да прашам за тој модел како се покажани. Гледам ги има доста по огласи, ми се чини дека и после Голф 4-ка најчесто ги гледам по нашиве улици? Кој мотор е најдобар за домаќинско возење, и со помал трошок по џебот нормално?  ;D Цените се движат од 2800-4000 и кусур зависно од годината и опременоста. Гледам некои и нагласуваат дека не била увезена па поради тоа бараат и неколку стотици евра повеќе. Ме интересира и како е удобноста, амортизацијата? Дали тоа што се зборува за француските коли дека имаат помека амортизација значи и дека полесно ќе страдаат на нашиве никакви патишта?

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1206 на: 05 Јуни 2015, 18:00:23 pm »
Да, барем во 307.

Сакаш да кажеш дека меѓу 206 и 307 има 2.5 литра разлика во потрошувачка? Филип каде имаше споредба со 1.9 СДИ?

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1207 на: 05 Јуни 2015, 18:41:54 pm »
Чичкоми има 307 караван 2.0 хди 110 коња, 8 му троши во град. Имаше пежо 309 со обичен 1.9 дизел, вика дека тоа му трошело помалку него ова сега, некаде за 1.5 литри помалце му трошела 309-ката.
На друг другар исто пежо 307 2.0 хди 90 коња 9 литри му троши, барем бордот така му кажува.

А 1.4 хди колку ке троши ? Колку 2.0 атмо бензинец ? :D

А споредбата СДИ вс ТДИ, прочитај го постот на пинки, тој ја спомнува таа споредба како последна, ене погоре го имаш цитирано тој пост.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1208 на: 05 Јуни 2015, 18:45:22 pm »
Филип џабе ти е муабетов , не се збори за СДИ

Хм  :) Изгледа си во право, мене окото ми „запна“ на овој пост:

и ако воопшто размислуваш меѓу 1.9sdi или 1.4tdi, земај TDI...

Но, сеедно, може некој ќе се двоуми меѓу sdi и 1.4tdi?

Фала на укажувањето во секој случај!

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1209 на: 05 Јуни 2015, 18:48:50 pm »
Чичкоми има 307 караван 2.0 хди 110 коња, 8 му троши во град. Имаше пежо 309 со обичен 1.9 дизел, вика дека тоа му трошело помалку него ова сега, некаде за 1.5 литри помалце му трошела 309-ката.
На друг другар исто пежо 307 2.0 хди 90 коња 9 литри му троши, барем бордот така му кажува.

А 1.4 хди колку ке троши ? Колку 2.0 атмо бензинец ? :D

А споредбата СДИ вс ТДИ, прочитај го постот на пинки, тој ја спомнува таа споредба како последна, ене погоре го имаш цитирано тој пост.

1.4 околу 7 е ако сакаш да возиш нормално со него.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1210 на: 05 Јуни 2015, 18:50:03 pm »
Во која кола? Во пежо 206 што го имавме дома (на жена ми), не трошеше повеќе од 6.5 градска, дури и јас кога го возев. Жена ми со под 6 проаѓаше градска.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1211 на: 05 Јуни 2015, 19:07:15 pm »
За зимо беше бројкава, 6.5 сепак е многу за лето 1.4 според мене. Мене 206ката во лето ми трошеше 5.5-6.5л. Зимо беше 7.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1212 на: 05 Јуни 2015, 19:09:01 pm »
На форумов бензинци има што трошат толку. Ова дизеливе испаѓа дека повеќе трошат од бензинци.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1213 на: 05 Јуни 2015, 19:12:50 pm »
Страшно, па и поскапа регистрација :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1214 на: 05 Јуни 2015, 19:37:21 pm »
За зимо беше бројкава, 6.5 сепак е многу за лето 1.4 според мене. Мене 206ката во лето ми трошеше 5.5-6.5л. Зимо беше 7.
Не знам како заклучи дека за лето зборев :D Климата во лето, ладното во зима. Во зима дури и подобри потрошувачки може да се извадат низ градски тргни/застани, отколку во лето. Жена ми го имаше тоа пежо 5 години, а задедно година ипол. Муабетот ти го сфатив дека 7 троши за да оди „ко` што треба“, а може и повеќе ако го газиш.  Јас со одење „колку што може“ не успеав повеќе од 6.5 да му истргам. Нормалното возење на жена ми го тераше пежолцето под 6л редовно. Зима-лето.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.