Автор Тема: Автомобилски Генерални Муабети  (Прочитано 477674 пати)

Отсутен was

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 347
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2325 на: 28 Ноември 2019, 20:20:08 pm »
Дали игра улога задната штранга со се стабилизаторите врз стабилноста на колата? Мајсторот ми вика да ја извадиме не играла улога .
Смени го мајсторот.
Можело да се извај ми вика и така да ја возиш, нема да игра вика голема улога секако ти си ја возел вака оти превиткана е . Ми вели некој Мазди ја имаат некој не и зошто е така бог знај.. Го прашувам дали има врска врз стабилноста,  да не пролизгува ни вели нема галје Ако можиш на англиски да ми кажиш како е точно име за дс видам шо чудо е.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2326 на: 28 Ноември 2019, 20:31:15 pm »
Anti-roll bar

Смени го мајсторот.


https://www.youtube.com/watch?v=_liGnV3PTiQ

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2327 на: 28 Ноември 2019, 21:21:33 pm »
Која мазда има фабрички заден антирол бар?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2328 на: 28 Ноември 2019, 21:26:37 pm »
Која мазда има фабрички заден антирол бар?
Тројче, онаа базирана на форд фокус платформата, таа сигурно има :) Брат ми заден АРБ од мазда МПС на волвото.. :D :D :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен was

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 347
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2329 на: 28 Ноември 2019, 22:00:17 pm »
Која мазда има фабрички заден антирол бар?
Тројче, онаа базирана на форд фокус платформата, таа сигурно има :) Брат ми заден АРБ од мазда МПС на волвото.. :D :D :D

Mazda 626 GE Hatchback имам јас. И ми велат дека имало штранга или анти рол бар и чука по некогаш т.е  на кривини, дупки оти свиткана била. Ми велат можи да се извај и да ја возиш без неа, не влијаело врз стабилноста многу. Некои Мазди немале некои имале.
« Последно менување: 28 Ноември 2019, 22:06:12 pm was »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2330 на: 28 Ноември 2019, 22:51:04 pm »
Па добро, ако ги извадиш амортизерите, ќе легне до доле и таман ќе имаш тркаќа машина.

Многу да го поздравиш мајсторот според кој вадење на анти рол бар не влијае на стабилноста.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8621
  • Малерозен дрводарец
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2331 на: 28 Ноември 2019, 23:03:01 pm »
Мајстор не е мајстор ако не најде вишка дел, па макар и толку ситен.
Добра плата.
Прав скопјАнец.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2332 на: 28 Ноември 2019, 23:21:59 pm »
И 2 дизни извади, помалку ќе троши.
Замисли таков мајстор (најнеписмениот човек за него е доктор на науки) работи и наплаќа услуги, никад нема да ми биде јасно тоа.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2333 на: 28 Ноември 2019, 23:23:56 pm »
И 2 дизни извади, помалку ќе троши.
Замисли таков мајстор (најнеписмениот човек за него е доктор на науки) работи и наплаќа услуги, никад нема да ми биде јасно тоа.

Као мене еден што ми викаше, извади 5-тиот цилиндар кај Спаркот (пошто многу агресивно ги кочеше задните тркала). Му кажувам ова на Рики, коа ми ја учука една, не ми текна да проговорам уште еднаш.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2334 на: 29 Ноември 2019, 07:26:06 am »
Убавото кај зезнат антиролбар е што веднаш може да се стави потврд како замена и возилото помалку да се навалува.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6448
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2335 на: 29 Ноември 2019, 07:39:22 am »
Aко е свиткана извади ја и стави друга од отпад.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2336 на: 29 Ноември 2019, 13:11:48 pm »
Која мазда има фабрички заден антирол бар?
Тројче, онаа базирана на форд фокус платформата, таа сигурно има :) Брат ми заден АРБ од мазда МПС на волвото.. :D :D :D

Не беше „од“туку „за“ Мазда МПС. И предна ќе најдам :)


Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2337 на: 29 Ноември 2019, 14:22:48 pm »
Jason Camisa да ти порача нешто.


 И тука кажува по некој булшит, али пак, како и за кочниците, доста точни работи има.
Колега, муабетов е реален за мотори од пред 25 години. Hi compression турбо мотор со GDI е поефикасен од еквивалентен/поголем атмосферец. 2 битни причини:
1. Во голем делод времето кога требаат од 0 до 10кс (во лер, и за крузанје до 40-50км/ч), моторот има помалку подвижни делови, всисува многу помалку воздух (те. потребно му е малку гориво), му треба помалку време/вода/железо (алуминиум) за да постигне работна температура... итн итн
2. Најбитно, искористување на технолигијата од 21 век. Модерни (сложени и прецизно изработени) компоненти (GDI пумпа, GDI инјектори), модерни GDI ECU кои се пресложени и функционирааат со помош на еден тон сензори, 10000 мапи (табели)... се со цел моторот да функционира во оптимален режим, те со максимално искористлива компресија за горивото кое го убризгава.
Пластично објаснето, моторот се понаша како да е голем бензинец, кој има варијабилна компресија во зависност од нашите потреби. На крузање е 10:1 комресија, на мало забрзување 14:1, на фулл гас како вистински турбаш (со максимален ignition advance поради одлична контрола на knock и убризгање)... и сето ова со можност за согорување и до 40:1 (воздух:гориво).

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2338 на: 29 Ноември 2019, 18:17:59 pm »
Затоа и у коментар доле реков дека има по некој булшит, не е дека све му е на место од муабетот, но поголемиот дел е. Посебно „if you drive like an asshole, buy big boys engine" :)

Види, има и модерни N/A мотори, кои ги „злоупотребуваат“ истите технологии како турбашите без дополнителната сложеност на турбо-елементите.
Додуша се помалку ќе ги гледаме, мора да се задоволи „зелената партија“.
Реално, производителите видоа дека за задоволување на еко норми може да тртнат турбо и намалат дисплејсмент, и да го возат како баби и да ги извадат (излажат) нормите.
Ако го зацепиш колку што му е торкот и снагата, има да те изненади колку може да лапне тоа турбашчето четирицилиндрично со дисплејсмент од пластична флаша кокакола, не дека не знаеш :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6850
  • French diamond
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2339 на: 01 Декември 2019, 12:51:30 pm »
Vozili smo Tesla Model 3!


https://vrelegume.rs/vozili-smo-tesla-3/

Ја испофалија Србите, а и стварно изгледа подобро од светата германска тројка, а  богами и побрзичка е  :)