Автор Тема: Автомобилски Генерални Муабети  (Прочитано 477562 пати)

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #255 на: 15 Декември 2013, 19:51:18 pm »
Како и да е крел рече неговите релации се од 1-3 км па веројатно тоа му дига потрошувачка толку.


Да.. И ги напоменав потрошувачките што ги имам на отворено (додуша пошто C3 -во малку троши баш го возиме 130-150 и на отворен пат, па не го вадиме ни тогаш нековиот минимум во потрошувачка)

Дарко

Отсутен JAck-S

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 62
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #256 на: 17 Декември 2013, 14:38:13 pm »
Од овој муабет не ја сфаќам потребата од 1.4 хди затоа што троши скоро колку 2.0 хди, а мислам дека 1.6 хди троши слично..а е појак.
Така е, 1.6 троши 0,5  л/100 повеке од 1,4. А оди далеку подобро


Зависно кој 1.6 HDI и зависоно на која каросерија. На C3 како што кажав кај нас се нуди некој чуден 1.6 HDI, што го има исклучиво кај нас. Чудно беше што и двете возила што ги пробав со овој мотор, тресеа ептен многу споредено со 1.4 кај мене (кај мене помирно работи, а исто влече и исто убрзува).

Дарко

Каков е тој чуден ХДИ не сфаќам...
Ја коо шо знам тој е еден ист, кој шо го направија заедно со Форд и се става у скоро 30 модели од Ford, Peugeot, Citroen, Mini, Mazda 3 па се до Volvo  S80

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #257 на: 17 Декември 2013, 23:47:08 pm »
не е ист... капачето за масло на главата е со различно лого.. према тоа не е ист... :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #258 на: 17 Декември 2013, 23:59:53 pm »
Од овој муабет не ја сфаќам потребата од 1.4 хди затоа што троши скоро колку 2.0 хди, а мислам дека 1.6 хди троши слично..а е појак.
Така е, 1.6 троши 0,5  л/100 повеке од 1,4. А оди далеку подобро


1.6 HDI што го нудат кај нас во C3  е моторот од Nemo (70ks).

Ако прогуглаш и видиш понуда од било која нормална земја (па дури и Србија), ќе видиш дека тој мотор во C3 не се нуди, туку исклучиво во Nemo.

http://vitrogroup.rs/wp-content/uploads/2013/05/C3.pdf

Како што можеш да видиш понудите за 1.4 HDi (моторот


Зависно кој 1.6 HDI и зависоно на која каросерија. На C3 како што кажав кај нас се нуди некој чуден 1.6 HDI, што го има исклучиво кај нас. Чудно беше што и двете возила што ги пробав со овој мотор, тресеа ептен многу споредено со 1.4 кај мене (кај мене помирно работи, а исто влече и исто убрзува).

Дарко

Каков е тој чуден ХДИ не сфаќам...
Ја коо шо знам тој е еден ист, кој шо го направија заедно со Форд и се става у скоро 30 модели од Ford, Peugeot, Citroen, Mini, Mazda 3 па се до Volvo  S80


Ако разгледаш понуда за Citroen C3 од било која нормална земја (јас би рекол било која друга земја), ќе видиш дека се нуди со 1.4 HDI 68 ks (тој што ги имам јас), или 1.6 HDI со 92 кс (има и други верзии што ги има низ разни земји, но никаде го нема тој 1.6 75кс).

Никаде го нема 1.6 со 75 кс (тој се нуди во C3 кај нас). Тој мотор обично доаѓа во Nemo, но не во Ц3, така да мене ми е чудна таа комбинација (поготово што на тест возење подобро ми возеше 1.4 HDI од тој 1.6 Hdi)

Еве види од Цитроен Србија:

http://vitrogroup.rs/wp-content/uploads/2013/05/C3.pdf

Гледаш? 1.4 HDI со 68кс, а 1.6 со 92 кс. Нема во понуда Ц3 1.6 HDI со 75кс.

Истото можеш да го видиш и во Словенија:

http://www.citroen.si/Resources/Content/SI/z_divers/Tehnicni_podatki/TP_novi_C3_Marec-2013.pdf

Со тоа што таму има и 1.6 HDI со 115 кс ама пак го нема 1.6 75 кс


А еве од Македонија:

http://www.citroen.com.mk/vozila/c-linija/citroen-c3/

"На располагање ги имате и дизел моторoт HDi75"

Ова на располагање во C3 се нуди само кај нас (не најдов друга земја кај што се нуди истото), па од таму ми е мене чудно.

Еве за секој случај Цитроен Бугарија:

http://www.citroen.bg/Resources/Content/BG/08_brochure/01_pricelist/2013/New_C3_052013.pdf

Исто, ги има моторите што се вградуваат во Ц3 во разни земји, но не и моторот што се нуди кај нас.

Појасно?


Дарко


Отсутен JAck-S

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 62
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #259 на: 18 Декември 2013, 10:49:21 am »
Моторот си е истиот 1,6 ХДИ коо шо веќе реков, а тоа е само варијанта со смалена сила.

The DLD-416 (or DV6) is a 1.6 L (1560 cc/95 cu in) version used by Ford, Volvo, PSA, Mini and Mazda.
The DV6 has a DOHC 16-valve design, with an intercooled variable geometry turbocharger (for example, Garrett GT1544V), and with Diesel particulate filter is Euro 5 compliant. In 2011 the 16V DOHC was reduced to 8V and only SOHC and called DV-6C/DV-6D
The engine must be run with a lowSAP oil because of the nature of the particulate filter and exhaust gas recirculation valve. Even short periods of running with incorrect oil can cause sludge to rapidly accumulate and block, in particular, turbo oil feed pipes which will then lead rapidly to turbo failure. As a result of this, manufacturers have issued detailed guidance on changing the oil of the DV6.[3]
Applications include:
2007–2008 Suzuki SX4 1.6 DDiS, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 lb·ft (215 N·m)
2007–2009 MINI Cooper D 1.6 110 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2007–present Citroën C4 Picasso 1.6 HDi, 110 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2010–present Citroën C3 Picasso 1.6 HDi, 110 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2006–present Citroën Berlingo 1.6 HDi, 75–90 PS (74–89 hp/55–66 kW) and 127–159 lb·ft (172–215 N·m)
2005–present Citroën C3 1.6 HDi, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 lb·ft (215 N·m)
2009–present Citroën DS3 1.6 HDi, 90 PS (89 hp/66 kW) and 170 lb·ft (230 N·m)
2009–present Citroën DS3 1.6 HDi, 110 PS (109 hp/80 kW) and 198 lb·ft (269 N·m)
2011–present Citroën DS4 1.6 HDi, 110 PS (109 hp/80 kW) and 198 lb·ft (269 N·m)
2004–present Citroën C4 1.6 HDi, 90–109 PS (89–108 hp/66–80 kW) and 159–177 lb·ft (215–240 N·m)
2004–present Citroën C5 1.6 HDi, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2004–2009 Citroën Xsara Picasso 1.6 HDi, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2010–present Ford C-MAX/Grand C-MAX 1.6 TDCi, 115 PS (117 hp/85 kW) and 199 lb·ft (270 N·m)
2005–2010 Ford Fiesta 1.6 TDCi, 90 PS (88 hp/65 kW) and 148 lb·ft (200 N·m)
2010–present Ford Fiesta 1.6 TDCi, 95 PS (94 hp/70 kW) and 156 lb·ft (212 N·m)
2005–2012 Ford Fusion (European) 1.6 TDCi, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 lb·ft (215 N·m)
2004–present Ford Focus 1.6 TDCi 90, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 lb·ft (215 N·m)
2004–present Ford Focus 1.6 TDCi 110, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2004–2010 Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi 90, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 lb·ft (215 N·m)
2003–2010 Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi 110, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2003–2006 Peugeot 206 1.6 HDi, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2006–2012 Peugeot 207 1.6 HDi, 90–109 PS (89–108 hp/66–80 kW) and 159–177 lb·ft (215–240 N·m)
2005–2008 Peugeot 307 1.6 HDi, 90–109 PS (89–108 hp/66–80 kW) and 159–177 lb·ft (215–240 N·m)
2008–present Peugeot 3081.6 HDi
2003–2010 Peugeot 407 1.6 HDi, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2010–present Peugeot 508 1.6 HDi, 112 PS (110 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2008–present Mazda2 MZ-CD 1.6, 90 PS (66 kW) and 212 N·m (156 lb·ft)
2003–present Mazda3 MZ-CD 1.6, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2007–2012 Volvo C30 D2 and DRIVe, 115 PS (85 kW; 113 hp) and 199 lb·ft (270 N·m)
2004–2012 Volvo S40 1.6D, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2004–2012 Volvo V50 1.6D, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2010–present Volvo S60/V60 1.6D, 115 PS (114 hp/81 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2007–present Volvo V70 1.6D, 115 PS (114 hp/81 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2009–present Volvo S80 1.6D DRIVe, 109 PS (107 bhp; 80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)


Само нормално, ти си ја купуеш колата и ако тебе не те бендиса џабе ќе бамбориме ние сеа тука. Ја искрено секоаш би барал мотор кој што се става во колку може повеќе возила, за утре другиден (недај боже) коа ќе побара дел, полесно ќе го најдеш и поради големото производство поефтин ќе биде. Додуша секако и 1,4 ХДИ го користат исто и Форд, така да вози мишко :)

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #260 на: 18 Декември 2013, 19:41:55 pm »
Моторот си е истиот 1,6 ХДИ коо шо веќе реков, а тоа е само варијанта со смалена сила.

The DLD-416 (or DV6) is a 1.6 L (1560 cc/95 cu in) version used by Ford, Volvo, PSA, Mini and Mazda.
The DV6 has a DOHC 16-valve design, with an intercooled variable geometry turbocharger (for example, Garrett GT1544V), and with Diesel particulate filter is Euro 5 compliant. In 2011 the 16V DOHC was reduced to 8V and only SOHC and called DV-6C/DV-6D
The engine must be run with a lowSAP oil because of the nature of the particulate filter and exhaust gas recirculation valve. Even short periods of running with incorrect oil can cause sludge to rapidly accumulate and block, in particular, turbo oil feed pipes which will then lead rapidly to turbo failure. As a result of this, manufacturers have issued detailed guidance on changing the oil of the DV6.[3]
Applications include:
2007–2008 Suzuki SX4 1.6 DDiS, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 lb·ft (215 N·m)
2007–2009 MINI Cooper D 1.6 110 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2007–present Citroën C4 Picasso 1.6 HDi, 110 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2010–present Citroën C3 Picasso 1.6 HDi, 110 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2006–present Citroën Berlingo 1.6 HDi, 75–90 PS (74–89 hp/55–66 kW) and 127–159 lb·ft (172–215 N·m)
2005–present Citroën C3 1.6 HDi, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 lb·ft (215 N·m)
2009–present Citroën DS3 1.6 HDi, 90 PS (89 hp/66 kW) and 170 lb·ft (230 N·m)
2009–present Citroën DS3 1.6 HDi, 110 PS (109 hp/80 kW) and 198 lb·ft (269 N·m)
2011–present Citroën DS4 1.6 HDi, 110 PS (109 hp/80 kW) and 198 lb·ft (269 N·m)
2004–present Citroën C4 1.6 HDi, 90–109 PS (89–108 hp/66–80 kW) and 159–177 lb·ft (215–240 N·m)
2004–present Citroën C5 1.6 HDi, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2004–2009 Citroën Xsara Picasso 1.6 HDi, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2010–present Ford C-MAX/Grand C-MAX 1.6 TDCi, 115 PS (117 hp/85 kW) and 199 lb·ft (270 N·m)
2005–2010 Ford Fiesta 1.6 TDCi, 90 PS (88 hp/65 kW) and 148 lb·ft (200 N·m)
2010–present Ford Fiesta 1.6 TDCi, 95 PS (94 hp/70 kW) and 156 lb·ft (212 N·m)
2005–2012 Ford Fusion (European) 1.6 TDCi, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 lb·ft (215 N·m)
2004–present Ford Focus 1.6 TDCi 90, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 lb·ft (215 N·m)
2004–present Ford Focus 1.6 TDCi 110, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2004–2010 Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi 90, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 lb·ft (215 N·m)
2003–2010 Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi 110, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2003–2006 Peugeot 206 1.6 HDi, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2006–2012 Peugeot 207 1.6 HDi, 90–109 PS (89–108 hp/66–80 kW) and 159–177 lb·ft (215–240 N·m)
2005–2008 Peugeot 307 1.6 HDi, 90–109 PS (89–108 hp/66–80 kW) and 159–177 lb·ft (215–240 N·m)
2008–present Peugeot 3081.6 HDi
2003–2010 Peugeot 407 1.6 HDi, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2010–present Peugeot 508 1.6 HDi, 112 PS (110 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2008–present Mazda2 MZ-CD 1.6, 90 PS (66 kW) and 212 N·m (156 lb·ft)
2003–present Mazda3 MZ-CD 1.6, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2007–2012 Volvo C30 D2 and DRIVe, 115 PS (85 kW; 113 hp) and 199 lb·ft (270 N·m)
2004–2012 Volvo S40 1.6D, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2004–2012 Volvo V50 1.6D, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2010–present Volvo S60/V60 1.6D, 115 PS (114 hp/81 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2007–present Volvo V70 1.6D, 115 PS (114 hp/81 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)
2009–present Volvo S80 1.6D DRIVe, 109 PS (107 bhp; 80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m)


Само нормално, ти си ја купуеш колата и ако тебе не те бендиса џабе ќе бамбориме ние сеа тука. Ја искрено секоаш би барал мотор кој што се става во колку може повеќе возила, за утре другиден (недај боже) коа ќе побара дел, полесно ќе го најдеш и поради големото производство поефтин ќе биде. Додуша секако и 1,4 ХДИ го користат исто и Форд, така да вози мишко :)

Мислам дека не се разбираме. Знам за ХДИ моторите и знам дека се користат помеѓу наведените мотори (дури пред да го купам C3 -то се консултирав со пријателка што има Ford Fusion 1.4 тдци (знам дека е истиот мотор 1.4 HDI).

Јас зборам за друго. C3 -та 1.6 HDI што се нуди кај нас, не постои како комбинација во ниедна друга земја (барем јас не успеав да најдам), и тој мотор како што си пуштил и ти од табелата е во Berlingo. Фактот што нешто се нуди само на наш пазар, и фактот што при возење ми беше полоша варијанта од 1.4 HDi ме натера да помислам дека можеби нешто е прикрпено само за наш пазар, за поевтино (и помалку квалитетно, не само моторот, туку целото возило како целина).

1.4 HDI верзијата на C3 што веќе ја купив е прилично стандардна верзија секаде. Тоа, плус поубавото чувство при возење направи да го купам (истиов мотор се користи и во Peugeot, Ford, можда Мазда)


Дарко


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #261 на: 18 Декември 2013, 19:45:29 pm »
Што знам. Ми се чини глупаво Цитроен да преправаат цела серија ан возила со некој си мотор само за македонски пазар кога нема да продадат ни 50 комада цела година... Шпто знам, чуден муабет ми терате нешто.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #262 на: 18 Декември 2013, 19:48:55 pm »
Може не е само за македонски, може е за „екстремно бедни“ земји како Македонија.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #263 на: 18 Декември 2013, 19:49:14 pm »
Што знам. Ми се чини глупаво Цитроен да преправаат цела серија ан возила со некој си мотор само за македонски пазар кога нема да продадат ни 50 комада цела година... Шпто знам, чуден муабет ми терате нешто.

Најди ми нормална земја каде што се нуди комбинација C3 со 1.6HDi 75 ps. Јас не успеав

Баш ме интересира. Инаку на тестот, година дена старо C3 со 1.6 Hdi , тресеше и не влечеше ништо подобро од 1.4 HDi што го пробав после тоа (така и одлучив за 1.4. Прво бев запален за 1.6)


Дарко

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #264 на: 18 Декември 2013, 19:49:36 pm »
Може не е само за македонски, може е за „екстремно бедни“ земји како Македонија.

Да. Истово сакав да го кажам и јас.

Дарко

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #265 на: 18 Декември 2013, 19:50:58 pm »
Ко што се глупи македонциве, да не побркале kw и кс?

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #266 на: 18 Декември 2013, 19:51:57 pm »
Ко што се глупи македонциве, да не побркале kw и кс?

Не побркале. Прилично детално проверував, и на крај и добив и потврда. 1.6HDi 75ps, моторот што се нуди во Берлинго.Би беше чудно, што кога на google пребарував Citroen C3 II 1.6 75ps, или добивав резултати за 1.4 HDI 70ps (68ps), или за 1.6 75ps, ама Берлинго. Тоа и ме натера да почнам да ги отворам официјалните страни на разни земји и да сконтам дека таа комбинација ја нема.


Дарко

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #267 на: 18 Декември 2013, 19:53:18 pm »
Па доооообро, shit happens alright. Арно си напраил што си земал 1.4. Поевтина регистрација :)

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #268 на: 18 Декември 2013, 19:53:49 pm »
Па доооообро, shit happens alright. Арно си напраил што си земал 1.4. Поевтина регистрација :)

Просекот од 2.0 и 1.4 ми е 1.6 :)


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #269 на: 18 Декември 2013, 19:55:42 pm »
Тој е најверојатно сличен со 1.6 ТДи со 75кс кој се нуди на земји од четвртиот свет како Make-it-own-ya.

Тие се детјунирани (софтверски) верзии на посилните верзии од 90 и 105кс, и најчесто се комплетно исти еден со друг. Тоа најубаво ќе го видиш на сајтовите за ремапирање каде 1.6 тди 75кс, 1.6 тди 90кс и 1.6тди 105кс сите се ремапираат на 135кс. Значи може да купиш било кој модел и потоа да го направиш да биде 135кс - as god meant it to be.

http://revochip.com/performanse/59/633/1327/8410/