Autohold не активира рачна туку кочи користејќи го кочиониот систем на сите 4 тркала. Ова бар за ваг е така. Многу мислат дека активира рачна а нема врска. Во секој случај, светска работа за чекање на семафор а притоа да не држиш кочница како будала или па за на удолници/угорници итн.
The system is operated via the ABS/ESP hydraulic unit. When you brake your car to a stop, Auto Hold keeps the braking pressure you last applied. You can take your foot off the brake pedal and all four wheel brakes will stay on.
If the ABS wheel speed sensors detect any rolling, the braking force is automatically increased until your car comes to a standstill again. This may be the case if, for example, you brake gently to a stop on a hill. As soon as you press the accelerator again and, in the case of manual gearboxes, release the clutch, Auto Hold reduces the braking pressure again.
A во врска со знакчето за парк пилот мислам покажува дека колата е во процес на автоматско паркирање и ништо повеќе. Ама не сум сигурен.