Автор Тема: Катализатор - проблем  (Прочитано 50683 пати)

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #90 на: 27 Септември 2011, 00:00:28 am »
па може да ми пишеш број по ПП. Ме интересира дали морам да го мењам веднаш за да не ми предизвика некои проблеми, инаку колата си е ок, добро влече, не трокира, нема да ми прави некои проблеми
Ти пратив ПП !
Ќе отидеш до кај него ќе ти каже .
Кај мене не работеше баш најдобро колата , се гушеше , не трокираше добро влечеше , ама звукот што го вадеше од ауспух беше чуден .

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #91 на: 27 Септември 2011, 00:07:43 am »
За жал ништо од идејата за De-cat, а богами и за hi flow, за некој поефтин, па и за чистење ... Еве каков ти треба:



Смени ја само сондата сега за сега и уживај чим добро си влече, пошто ако е запушен ептен ќе гуши (ионака и кога е нов гуши незнам околу 65% или колку беше :) ).

Отсутен Driver

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #92 на: 27 Септември 2011, 00:11:06 am »
фала за бројчето. Кај мене нема ништо чудно, нормално си работи колата, добро влече, нема некој чуден звуд, само сум приметил кога колата работи во место и излезам надвор, како да мириса на бензин малку. Кога ја однесов кај мајсторот веднаш ми кажа дека е до сондата, уште пред да ја стави на компјутер, најверојатно ја познал по мирисот на бензин или по работата на моторот што јас не сум осетил некоја разлика

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #93 на: 27 Септември 2011, 00:14:55 am »
Тогаш се работи за другата сонда - за регулација на смешата воздух-гориво, а не од катализаторот ...

Отсутен Driver

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #94 на: 27 Септември 2011, 00:15:15 am »
За жал ништо од идејата за De-cat, а богами и за hi flow, за некој поефтин, па и за чистење ... Еве каков ти треба:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Смени ја само сондата сега за сега и уживај чим добро си влече, пошто ако е запушен ептен ќе гуши (ионака и кога е нов гуши незнам околу 65% или колку беше :) ).

Тогаш така и ке направам, ке ја сменам само сондата, па ако почне да се гуши колата тогаш ке го сменам и катализаторот. Откако ке ја сменам сондата ке се осети ли некоја разлика во работата на моторот и во снагата

Отсутен Driver

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #95 на: 27 Септември 2011, 00:18:59 am »
Тогаш се работи за другата сонда - за регулација на смешата воздух-гориво, а не од катализаторот ...

Незнам каква сонда е, јас претпоставув дека е на катализаторот бидејки ја пишуваше Lambda sonda sector b. Лошо ли е за машината тоа што сум ја возел вака некои период и ке се осети ли некоја разлика во снагата откако ке ја сменам?

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #96 на: 27 Септември 2011, 00:19:21 am »
Ако е сондата за катализаторот (втората) ништо, а ако е таа за регулација на смешата, зависи некад да, некад не (нема да чади на пример...). Како и да е, нема да свети сијаличката ;D

Отсутен Driver

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #97 на: 27 Септември 2011, 00:30:31 am »
Сијаличката не ми ни свети нон стоп, а приметив дека дека најчесто се пали кога ставам гориво, а кога ми е на резерва некогаш свети, некогаш не. Исто така не сум приметил ни да чади. Мислам дека е на катализаторот бидејки таа е втора, а на компјутерот даваше сектор Б

Отсутен MISHE

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 3
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #98 на: 25 Јануари 2012, 11:18:41 am »
Дечки кај мене (peugeot 307 hdi) свети дека адитивот што го користи катализаторот за правилно работење е на минимално ниво. Дотур на истиот ми рекоа дека е 4500 денар од литар.(го има само кај овластени сервисери и бил штетен) Прашањето ми е доколку го извадам катализаторот дали е штетно за моторот(да не се расипе турбото)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29608
    • CARclub.mk
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #99 на: 25 Јануари 2012, 11:22:43 am »
Не, никаков проблем нема да има моторот - само треба да се види дали ќе ти прави проблеми со пријавување грешки.

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #100 на: 25 Јануари 2012, 11:30:55 am »
Дечки кај мене (peugeot 307 hdi) свети дека адитивот што го користи катализаторот за правилно работење е на минимално ниво. Дотур на истиот ми рекоа дека е 4500 денар од литар.(го има само кај овластени сервисери и бил штетен) Прашањето ми е доколку го извадам катализаторот дали е штетно за моторот(да не се расипе турбото)

Ако користи адитив тоа не е катализатор туку FAP филтер, ако го отстраниш него нема да има негативни влијанија на моторот и на турбината само што повеќе ќе загадува. Неговото вадење не е толку едноставно ќе треба да се направат и некои промени во софтверот на ецу-то за да не пријавува грешки и да оди во сервисен мод.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #101 на: 25 Јануари 2012, 12:47:44 pm »
Дечки да споделам и мое искуство. Кај мене на Toyota Corolla свети сијаличката последниве 70,000 и како и на сите во сервис ми рекоа дека е до катализаторот. Како што веќе пишаа некои од Вас http://forum.carclub.mk/index.php/topic,2739.30.html треба да се смени и да се замени, ама се уште не сум го направил тоа. Пред се не знам каде да пообарам лажач за сонда и некој кој се тоа ќе намести како што треба.

Отсутен Driver

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #102 на: 23 Февруари 2012, 14:40:15 pm »
Пред некое време пак ја ставив колата на дијагностика за да проверам зошто свети чек енџн сијаличката и сега испадна дека сондата е во ред, дека проблемот е само во катализаторот. Дали е добра варијанта да се исчисти или извади катализаторот. Сега ми е чудно прашав кај двајца мајстори, едниот ми вика дека може брзо да се среди и ми кажа цена 400 ден, а другиот мајстор ми кажа цена 1000 денари и дека треба да ја оставам колата вечерта за наредниот ден од сабајле да ја среди бидејки требало на се работи на ладна кола, да не била загреана. Немам многу поверение во мајсорите и искрено не ми се остава колата од вечерта за да работи на неа од сабајле. Има ли некаква врска тоа дали треба да се работи на ладна или на загреана кола. И двајцата ми кажаа дека тоа се чисти и се заварува. Страв ми е да не биде многу бучна колата после тоа или да излезе некој проблем и ке свети ли и понатаму чек енџн сијаличката? Колата е 1.2 16в 2002год. и има поминато околу 124000км.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #103 на: 23 Февруари 2012, 18:13:39 pm »
Vadete be toa katalizatorite ! Posle napravete eden preflash na ECU (ako ste so 2 lambda sondi), vtorata montirajte ja na distancer (go pravi sekoj drear) i nemate gajle ni check ke sveti ni nisto.
Ima i resenie za koli so 4 lambda sondi (Toyota RAV 4 na primer) se stavaat sitca so malecko adapterce pred sekoja sonda (a na adapterceto ima fabricki parce katalizator) no efektot ne e mnogu dobar.

Kaj dizel FAP se vadi ama posle si bara preflash na ECU-to so drug softver takov sto go ima iskluceno istiot za da ne vleguva ECU-to vo servisen rezim. FAP - ot si e pospecificen slucaj i najcesto onie sto pravat CHIP tuning imaat gotovi mapi so isklucen FAP. Ama se sto ne e fabricko pogotovo software nesto ne mi gleda bas najdoverlivo resenie.

Ima i fabricki flash za isklucuvanje na FAP ama dilerite namerno ne go stavaat. Imam vo nekoi dizeli od ponov datum videno nesto koe izgledase kako lambda sonda (Common rail) ama ne se sekjavam za koi stanuvase zbor. Se iznacudiv.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #104 на: 23 Февруари 2012, 20:33:25 pm »
Vadete be toa katalizatorite ! Posle napravete eden preflash na ECU (ako ste so 2 lambda sondi), vtorata montirajte ja na distancer (go pravi sekoj drear) i nemate gajle ni check ke sveti ni nisto.
Ima i resenie za koli so 4 lambda sondi (Toyota RAV 4 na primer) se stavaat sitca so malecko adapterce pred sekoja sonda (a na adapterceto ima fabricki parce katalizator) no efektot ne e mnogu dobar.

Kaj dizel FAP se vadi ama posle si bara preflash na ECU-to so drug softver takov sto go ima iskluceno istiot za da ne vleguva ECU-to vo servisen rezim. FAP - ot si e pospecificen slucaj i najcesto onie sto pravat CHIP tuning imaat gotovi mapi so isklucen FAP. Ama se sto ne e fabricko pogotovo software nesto ne mi gleda bas najdoverlivo resenie.

Ima i fabricki flash za isklucuvanje na FAP ama dilerite namerno ne go stavaat. Imam vo nekoi dizeli od ponov datum videno nesto koe izgledase kako lambda sonda (Common rail) ama ne se sekjavam za koi stanuvase zbor. Se iznacudiv.  

Да не се чудиш, ја имаш на опел z19DT...и не е како, туку е ламбда сонда...