E taka de ke bide polesno za site ama cenite ke bidat dostojni na original. Sepak toa e. Vo toj slucaj ke se znae, senzor za Reno klio toj broj na motor e tocno toj. Kucas na kompjuter i izleguva delot. Go kupuvas, vgraduvas startas PC mu vikas:
ECU ti odgovara - found new sensor register ?
Ti odgovaras so Yes, se vrzuva online na serverot na Renault, proveruva avtentifikacija dali si ti ovlasten dealer, ako si te pusta, dava kod, kodot odi vo ECU-to se razbira enkriptiran i sekogas e drug (taka da kopiranje nema)..
ECU go prima noviot senzor i senzorskoto ECU se registrira, i se startuva brojacot na rabotni ciklusi. Po istekot na odredeno vreme (citaj taktovi na rabota) ECU - to na kolata go otfrla senzorot i javuva greska - go to service. I ti sakal nejkel moras da odis kaj ovlasten serviser (dealer).
Posle toa sleduva satarot
. Ke gi barame prostite vozila koi lokalniot majstor ni gi odrzuvase. Taka dilerite ke imaat kontrola na sve. I na sekoe stekanje na primer kilometrazata ke se zapisuva i vo centralna baza na podatoci kaj dilerot i nema prevari nema lagi imas istorija, kaj e popravano i sve.
Duri i se predviduva cgraduvanje na smart fuel sistem koj ke vrsi logiranje vo ECU-to koga i kade e sipano gorivo. Zamisli ako se integrira so GPS. Moznosti do beskraj.
Taka i osiguritelnite i lizing kompaniite ke mozat da vrsat uvid vo sekoe vreme.
Sve e denes baza na podatoci i internet.
Vo denesno vreme so ovaa penetracija na internetot sve e mozno.
Duri i pri promena na akumulator ke napravat nesto nekoj cip vo akumulatorot koj ke bide zalien vo plastikata, sto ke registrira kolku vreme e akumulatorot i da receme na sekoi 2 godini promena. Samo sto nema da moze sekoj akumulator na sekoja kola da se stavi zasto ECU-to moze da ne go prepoznae i da ne dozvoli startuvanje na motorot. Duri i toa ke mora da go kupis od ovlasteni prodavnici.
So dobra enkripcija sve se resava i na toj nacin moze da se zastitat proizvoditelite klientite i serviserite.
Na kraj ke bideme svedoci deka kolite ke ni bidat garantirano provereni. Zamisli sakas da kupis na primer Reno, kucas VIN vo bazata na sajtot na Reno (ako si ovlasten de) i ti ja vadi celata istorija na voziloto. Duri i moze da ti kazat tocno kolku ke te kosta odrzuvanjeto za kilometrazata koja ke ja napravis.
Zamisli odis na registracija i avtomatski ja proveruvaat istorijata na kolata. Baska so vgraduvanje na akcelerometri moze da se sledi dali kolata e tumbana udirana loso vozena itn.. Osiguritelnite kompanii ke imaat odlicna korist.
I kremot vo celata rabota, ako se najde firma sto ke go razvie sistemot na primer Bosch ke go drzi monopolot na softwareot i ke prodava kodovi i kraj.. Pazi do kaj odi.
A globalizacijava na toa vodi.
Malce zabegav so vizijava no barem da se iskazam sorry za OT. Za 10 godini ke pravime drug muabet.