Ајде да пишам за вип да ми помине нервозата

Пред 8 години зедов бројче за мобилен од вип и по истек на договорот ги откачив со задоволство.
Се рекламираа како поевтини за долги разговори, но долгиот разговор не можеше да трае подолго од 5 минути, некогаш ни толку. Си реков no more VIP.
За интррнет по извесна компликација со телеком, се префрлив на он.нет. Потоа стана ONE и си зедов и 2 бум тв. Сите проблеми што настануваа се решаваа брзо и културно.
Арно ама од полани, по дифолт паднав повторно кај ВИП. Пакетот си остана ист и при настанат проблем (интернет\тв) секогаш мораше нешто да се комплицира при неговото решавање.
Денес изгубив 3 часа, тргнувајки од тешкотии да се добие контакт со call центарот, замена на бумот во кој бапнале несоодветен адаптер, па повторна замена итн.
Ги трпам сеуште, чекам да видам дали ќе стигне оптика од телеком...
ПС компликациите ги прават и самите вработени, односно зависи на кого ќе набасаш...