Маци, батали друже
Кај мене заедно со ЗероКул видовме, не е до толку, уствари ко да нема ич и не е страшно. Еве деновиве ке појдам до Сервис Илија кој од сега ќе биде надлежен за фиестата, пошто гаранција од МиДа помина, доста им беше. Ке видам он што ке каже, човекот ми е близок, у секој случај ке ми каже каква е ситуацијата:)
Засега, само уживај, не се нервирај со непотребни работи, бар ја така мислам. Ете Гугл ти е човек со искуство на тони, штом он вика уживај, не е страшно.
За МиДа ако отвориш тема радо би си поприкажал таму, јес да 80% ми се позитивни мислењата за нив, но има едно 20% што се катастрофа невидена. Да не трујам тука за тоа, у другата тема.
Иначе ете, ако сакаш ајде со мене ќе појдеме до сервис Илија, да видиш што ќе каже човекот, дали да се напрегаш или не со тужби мужби, да пипаш нешто или не
абе не баш батали,ако вака размислуваме тешко нам.за било каква грешка да приметиме на било што,ако вака размислуваме тогаш не нитреба ни гаранција ни ништо.
купи производ па ако се расипе или гледаме дека може да се расипе,да бидеме пасивни....ништо.незнам јас не размислувам така.
незнам дали на некој германец или англичанец му се случеше ова и да го пријавеше целиот случај кај нивната инспекција.неможам да поверувам дека инспекцијата би му рекла батали.зошто е таа инспекција,зошто се тие правни норми,стандарди,гаранции....
сале ск убаво пиша,конкретно.
ова што се случи е грешка,маана на произедувачот во случај форд,и тој треба согласно со законот да си ја поправи штетата.нема бегање од реалноста со кажување приказни што би било,и како би било после 10 год.
која непрофесионалност од форд,кој мизерен однос кон муштерија.
јас,ти и сите други си имаме права како потрошувачи и само си ги бараме своите права.еве уште еднаш ќе го копирам текстот што ми го пратија од организацијата на заштита на потрошувачите,можеби не си го прочитал.
Почитувани,
Во конкретниов случај се работи за производ кој пројавил недостатоци во гарантен рок.
Согласно ЗЗП доколку производот во гарантен рок пројави одредени недостатоци, овластениот сервисер е должен во рок од 30 дена да ги отстрани таквите недостатоци, во спротивно должен е да ви даде нов производ или да ви го врати полниот износ кој сте го уплатиле за истиот како и штета доколку настанала.
Доколку сакате Организацијата на потрошувачи на Македонија да постапи во ваше име, треба да дојдете во нашите простории да пополните пристапница и да уплатите 300 денари.
Со почит,
Златко Јолески, правен советник во ОПМтатко ми се знае со илија,не е проблем за одење,ќе се договориме.
инаку бев кај илија ,но не зборев со него,имаше работа па зборев со еден од вработените ,го знам да не го именувам сега.тој рече дека нема сретнато такво нешто кај фијат.и дека не треба да има таква појава на корозија.
НО,не е во ред ваква појава,дали таа уште 100 години ќе биде таква или нема да му направи ништо на железото,никој неможе да каже со сигурност.
правиме муабе што би било кога би било.
но секој се плаши од лошото ,што ако излезе за 3-4 год да кородира цела??? што тогаш?
дали да чекаме да видиме или да се среди сега?
дали тогаш како цела кородирана шипка форд ќе ја признае корозијата во гарантер рок и ќе мора да го замени делот?онак,не е тој илија.овој е овластениот сервис за фиат,алфа... во ѓорче е.