Автор Тема: Elefantino  (Прочитано 16019 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Elefantino
« Одговори #60 на: 06 Февруари 2013, 10:02:00 am »
Дали перформансите на дизел мотор од 1500 кубици би се зголемиле со додавање на екстра волуменско гориво од 60dm3 на час со калорична вредност од 142 MJ/kg ?

не, доколку тоа гориво е генерирано со помош на моторот. Напротив, ќе се намалат. Овој дел не го сфаќаш. Ако го донесеш од страна, накнадно, тоа е друга прича (а вкупното количество гориво пак малку ќе се зголеми, а не намали)

Дали би се намалила емисијата на HC и CO гасови?

не, доколку тоа гориво е генерирано со помош на моторот.

Дали моторот би бил почист и дали би му се зголемил векот на траење?

не, доколку тоа гориво е генерирано со помош на моторот.

На крај, дали оној документ со графиците погоре од странска независна институција е фингиран? Ако е така тогаш е кривично дело.

Точно. Во нормални земју (нормални=со функционален правен систем) за ова се иде у затвор. Во америка произведувачот и дилерот на овие превари (конкретно за hho ) више го јадел курот. На своите презентации се служел со измама, т.е. екстерни извори на енергија и на повеќе илјади лековерници им ги собрал стодоларките. Одлежал година дена, плус 10 години условно.




Џиџи, директоре, oва да работело ќе го имало во апсолутно сите возила со мотор со внатрешно согорување! Во сите без исклучок! Кој неќе бродот да му плови некое милионче поефтино? Која војска неќе тенковите да имаат стотина километри поголем радиус на дејство? Кој произведувач на коли неќе колите да му трошат помалце, да бидат појаки и да работат почисто?

Еве, не мора да го знаеш законот за запазување на енергија. Размисли барем за ова погоре.

« Последно менување: 06 Февруари 2013, 12:03:42 pm filipv »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Elefantino
« Одговори #61 на: 06 Февруари 2013, 11:50:36 am »

А бе џиџи, тие 60л гориво се всушност (дури и кога би биле единствено H2) 0,6 грами H2.  Втечнети,  би биле отприлика 0,8 милитри додатно гориво на час! Па нека биде и нуклеарно (добро ова е претерано), пак е малку :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Elefantino
« Одговори #62 на: 06 Февруари 2013, 12:01:35 pm »
Јас искрено би целел да вбризгувам О2 во моторот. Или NO2. Незнам колку чини полнење на боца О2 или NO2 и за колку ќе ја троши при нормална работа и вбризгување над 3500rpm во минимални количини...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Elefantino
« Одговори #63 на: 06 Февруари 2013, 12:08:01 pm »
Секако НО2. Не за џабе се користи место чист О2.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Elefantino
« Одговори #64 на: 06 Февруари 2013, 13:25:33 pm »
greska brisi ne go razbiram ova so no2
« Последно менување: 06 Февруари 2013, 13:35:53 pm filipv »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Elefantino
« Одговори #65 на: 06 Февруари 2013, 13:40:26 pm »
N2O и изгледа вака:

Слично е и ос чист кислород. За нашите потреби секако. Со Турбо пикаш повеќе воздух (и кислород) во цилиндарот. А вака додаваш само кислород, односно само она што ти треба да го додадеш.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Elefantino
« Одговори #66 на: 06 Февруари 2013, 13:42:37 pm »
Азотот во оваа комбинација е добар зошто попатно и ја лади смешата, а сепак гасот е одличен оксиданс! Затоа се користи и во ракетна индустрија ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Elefantino
« Одговори #67 на: 08 Февруари 2013, 17:16:43 pm »

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Elefantino
« Одговори #68 на: 08 Февруари 2013, 17:33:49 pm »
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.152530404904641.34391.100004430469878&type=1

тука има уверенија дека некој тип направил машина за генерирање водород. тоа не е спорно. алал да му е и браво.

спорно е дека таа машина, доколку работи на струја која потекнува од алтернаторот, придонесува за заштеда на гориво во колите. Болдираното е клучниот момент кој ти не го разбираш. Не штеди гориво, напротив колата ќе троши нешто повеќе. сфаќаш?

ова е класична измама, во која ти се пласираат неповрзани информации со мешовита валидност, а ти гледаш графици, нешто многу-многу не ги разбираш, али си нафуран дека штеди гориво, а врска нема.

еве види убаво. ни винча ни минча не спомиња ништо за никаква заштеда на гориво во колите. приметуваш?

а тие извори кои зборат за заштеда на гориво се измамниците. не винча. дали ги провери? знам дека не си ги проверил. јас ги проверив, ама незгодно ми беше тука да ги откривам сознанијата. Ѕирни сам

сличната финта ја користат разни харекришна шарлатани кога убацуваат термини од квантна физика во своите будалаштини

на крај, ќе ти го повторам ова уште еднаш, бидејќи не бара разбирање на втор закон на термодинамика:

Цитат
Џиџи, директоре, oва да работело ќе го имало во апсолутно сите возила со мотор со внатрешно согорување! Во сите без исклучок! Кој неќе бродот да му плови некое милионче поефтино? Која војска неќе тенковите да имаат стотина километри поголем радиус на дејство? Кој произведувач на коли неќе колите да му трошат помалце, да бидат појаки и да работат почисто?

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Elefantino
« Одговори #69 на: 08 Февруари 2013, 19:47:37 pm »
На 22 Март, 2012 година, официјално е извршен првиот А-ТЕСТ на Машински Факултет - Скопје на возило со вграден "HHO" Генератор, тип HS-VG 60. По неколку месеци соработка помеѓу тимот на ПРОТЕГРА и почитуваните професори од Машински Факултет - Скопје и усогласување на нормативите кои се бараат, и заедничко креирање на Информативниот документ кој е репер за понатамошно атестирање на слични продукти, завршена е фазата на директно атестирање на возило со вграден генератор HS-VG 60.

Предходно е поминат технички преглед во АМСМ и поднесено барање од МВР за АТЕСТ на вграден генератор на водород HS-VG 60!





За електролиза на водата потребно е да се потроши повеќе енергија отколку што може да се добије од согорување добиено со HHO гас. Тоа е точно, но економијата на горивото не се базира на замена на гориво со HHO гас, туку на подобро искористување на постоечките горива!

Фосилните горива како бензинот и дизелот, имаат молекули составени од долгата низа на јаглеводород која содржи 4-12 јаглеродни атоми во една молекула. Во комората за согорување, овие синџири се распаѓаат и во комбинација во едноставни молекули на јаглерод диоксид (CO2), јаглерод моноксид (CO) и вода (H2O).
Целиот водород согорува пред клипот да го достигне врвот на мртвата точка (GMT) и така учествува во процесот на растурање на долгите молекули на бензин или дизел. На овој начин, далеку поголемо количество од горивото согорува уште во цилиндарот и врши корисна функција со притискање на клипот надолу.
10-15А не е сериозен товар за алтернаторот...
« Последно менување: 08 Февруари 2013, 20:31:22 pm djidji »

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Elefantino
« Одговори #70 на: 08 Февруари 2013, 20:59:05 pm »
Не ви навлегувам во дискусијата, но да ви кажам пример, имам пријател има 101 на плин, си порачал ‘раздвојувач‘ на кислородот и водородот, како што вели тој, од каде и како незнам, тој има пластично шише ставено кое е затворено и излегува од него цревце наводно водород во гас и оди во карбураторот. за раздвојувачот мислам рече дека троши 5вати струја. Колата пали и работи на плин и водород, си прима гас се тоа, на едно црево за плинот има вртка и го сопира плинот така вели, колата работи само на водород божемски, но без гас не работи си сака малку гас. Исто така се пофали и дека потрошувачката му паднала не запамтив на колку што како. ;)
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13939
Одг: Elefantino
« Одговори #71 на: 20 Февруари 2013, 23:45:25 pm »
Темава е дебатна емисија djidji vs filipv...


Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Elefantino
« Одговори #72 на: 21 Февруари 2013, 13:41:46 pm »
џиџи, атестот не кажува НИШТО за тоа дали СЕ ШТЕДИ ГОРИВО или не.

Функцијата на атестот е да потврди дека колата нема да експлодира или така нешто...

И уште, гледам, не си одговорил на неколкуте прашања кои ти ги поставив претходно. Дали сакаш да ги повторам?

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Elefantino
« Одговори #73 на: 21 Февруари 2013, 21:10:29 pm »
Не бе, немам намера да се убедувам со никого. Ја пишував и постирав тоа што читав, ако лажат тие лажам и јас. Не рекламирам никого ниту тврдам дека е така, наједноставно би било некој што има вишак европски, а е голем ентузијаст - да скокне до горе и да го монтира. Ако има ефект - супер, ако нема една авантура више у животу :) Читам дека се помасовно се користи, а тие што го инсталирале се фалат, можда се преваранти или не сакаат да признаат дека се зезнале, незнам, ама па што ако се у право? Ете имаше нели и дино мерења на Универзитет некој во Турска, па го потврдија тоа што производителот вели за што им доделија и Сертификат, имаше разни престижни Признанија и тн. Како и да е, добро е да се размислува во таа насока, а не само тврдокорно да се бранат ставовите на науката која неможе да објасни еден куп појави, па цело време едно те исто пропагира. Дарвин е за тебе идол на пример, а ја не се чувствувам како да потекнувам од мајмун ете, пирамидите за тебе претпоставувам не се мистерија и така натаму. Ја не сум толку паметен да знам се ниту пак сакам да знам, а поготово не да ги (раз)убедувам другите во тоа што веруваат. Голем дел од работите емпириски се докажани, голем дел уште не се никако па не терам некого да ми ги објаснува. Ако ти причинува задоволство вечното контрирање во сите дебати веднаш се откажувам, немам намера да си го губам ионака малкуто слободно време во последно време, а и од моите нервни клетки кои за жал не се регенираат не остана многу. Не сум физичар, не сум филозоф, не сум хемичар - ја сам био хемичар, ал сада сам АЛХЕМИЧАР :D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Elefantino
« Одговори #74 на: 21 Февруари 2013, 21:32:10 pm »
Не бе, немам намера да се убедувам со никого. Ја пишував и постирав тоа што читав, ако лажат тие лажам и јас. Не рекламирам никого ниту тврдам дека е така, наједноставно би било некој што има вишак европски, а е голем ентузијаст - да скокне до горе и да го монтира. Ако има ефект - супер, ако нема една авантура више у животу :) Читам дека се помасовно се користи, а тие што го инсталирале се фалат, можда се преваранти или не сакаат да признаат дека се зезнале, незнам, ама па што ако се у право? Ете имаше нели и дино мерења на Универзитет некој во Турска, па го потврдија тоа што производителот вели за што им доделија и Сертификат, имаше разни престижни Признанија и тн. Како и да е, добро е да се размислува во таа насока, а не само тврдокорно да се бранат ставовите на науката која неможе да објасни еден куп појави, па цело време едно те исто пропагира. Дарвин е за тебе идол на пример, а ја не се чувствувам како да потекнувам од мајмун ете, пирамидите за тебе претпоставувам не се мистерија и така натаму. Ја не сум толку паметен да знам се ниту пак сакам да знам, а поготово не да ги (раз)убедувам другите во тоа што веруваат. Голем дел од работите емпириски се докажани, голем дел уште не се никако па не терам некого да ми ги објаснува. Ако ти причинува задоволство вечното контрирање во сите дебати веднаш се откажувам, немам намера да си го губам ионака малкуто слободно време во последно време, а и од моите нервни клетки кои за жал не се регенираат не остана многу. Не сум физичар, не сум филозоф, не сум хемичар - ја сам био хемичар, ал сада сам АЛХЕМИЧАР :D

све све само одговор - не