Автор Тема: CITROEN XANTIA 2.0 16V 155KS hidraktiv  (Прочитано 17626 пати)

Отсутен Auto Car Care

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1673
  • Mafra.Menzerna.Gyeon
CITROEN XANTIA 2.0 16V 155KS hidraktiv
« на: 11 Мај 2011, 11:16:51 am »
Eдно видео иљада слики хантиата е 1993 година и има поминато само 185000км,мах брзина има постигнато 215км/н,забрзување до 100км/н за 9,8сек

заборавив да кажам ниво на опрема,нема само кожен ентериер
-ABS
-клима
-централно далечинско
-електрика на ретровизори и прозорци
-стаклен кров(шибер)
-магленки
-хидрактив
-алуминиумски бандаши
-велур ентериер(седишта,тапацири)
-xenon 6000К дополнително јас го ставив
« Последно менување: 11 Мај 2011, 12:03:22 pm TE-EN »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CITROEN XANTIA 2.0 16V 155KS hidraktiv
« Одговори #1 на: 11 Мај 2011, 11:19:36 am »
Hidroaktiv bese onaa sto ne se navaluva vkrivini?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CITROEN XANTIA 2.0 16V 155KS hidraktiv
« Одговори #2 на: 11 Мај 2011, 11:23:58 am »
Не, тие се Activa, и тој хидрауличен систем се вградуваше само со највисоките нивоа на опрема.

Јас до пред 3 години возев Xantia - и многу си ја сакав. Ден денес ми фали. Беше прва Xantia донесена во Скопјево, и татко ми ја возеше се додека не ја наследив јас. Израснав во таа кола, и многу ми значи и ден денес. Малку луѓе знаат дека дизајнот е всушност на Бертоне - и после 20 години, сеуште изгледа добро.

Најди си од ОЕМ бандажите, и ќе биде супер.

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: CITROEN XANTIA 2.0 16V 155KS hidraktiv
« Одговори #3 на: 11 Мај 2011, 11:28:54 am »
Лимузинка со моќен мотор.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CITROEN XANTIA 2.0 16V 155KS hidraktiv
« Одговори #4 на: 11 Мај 2011, 11:30:31 am »
Xantia (normalno so 1.9td motor) e edna od najdobrite koli bilo koga napraveni. Ima fenomenalna suspenzija, i den denes e nenadminata udobnosta sto ja ima ovaa kola. Motorot 1.9.TD e zlato, tolku tivko i rafinirano raboti, vistinski uzivanje. Kolata te pravi sreken koga ja vozis, interioerot e mnogu sirok i udoben, ubavo se sedi. Edinstvena maana e sto posle 200.000km potrebno e kompletno da ja smenis hidraulikata, investicija sto i ne tolku golema koga ke gi sporedis trosocite na novite avtomobili.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CITROEN XANTIA 2.0 16V 155KS hidraktiv
« Одговори #5 на: 11 Мај 2011, 11:36:22 am »
Тоа со хидрауликата дека треба да се мења, е мит. Ако е правилно оддржувана, редовно е проверувано нивото на хидрауличната течност и притисокот во „бомбите“, тогаш нема да има никаков проблем, ни после 500.000.

Конкретно, мојата беше 1.8i, бензинец, 103 коња, конвертирана на плин. Одличен мотор, али трошеше. Има една многу чудна карактеристика - во град троши 70% повеќе него на отворено - па затоа и го напраивме на плин.

Ентериерот е фантастичен и комотен - и по цел ден возење, не се осеќа умор после возење. Само ми фалеше клима.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CITROEN XANTIA 2.0 16V 155KS hidraktiv
« Одговори #6 на: 11 Мај 2011, 11:44:12 am »
Фино аутце. Амортизација за мерак. Ме имаат возено, а и чичко ми правеше една што беше удрена. Типот се плеснал во Лада Рива од зади, се забил под неа и ја превртелна страна и 3 метра подалеку ја фрлил. Многу ниска предница.

Отсутен Auto Car Care

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1673
  • Mafra.Menzerna.Gyeon
Одг: CITROEN XANTIA 2.0 16V 155KS hidraktiv
« Одговори #7 на: 11 Мај 2011, 11:47:39 am »
Hidroaktiv bese onaa sto ne se navaluva vkrivini?
Hidroaktiv bese onaa sto ne se navaluva vkrivini?
не таа се вика ACTIVA оваа е компромис помеѓу неа и обична актив хидраулика,оваа има дополнително две кугли кои служат за комфорно возење,со притискање на копчето за спорт мод тие две кугли се исклучуваат и можеш тогаш да правиш слалом по кривини,неверојатно е стабилна,тешко е да се објасни филозофијата на хидрауликата кај овие коли а поготово кај мојата со хидрактив системот,треба 24 часа да раскажувам што всушност има предности хидрактив системот.....................ама имаме време прв ден ми е денес на форумов..........

Отсутен Auto Car Care

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1673
  • Mafra.Menzerna.Gyeon
Одг: CITROEN XANTIA 2.0 16V 155KS hidraktiv
« Одговори #8 на: 11 Мај 2011, 11:49:00 am »
Не, тие се Activa, и тој хидрауличен систем се вградуваше само со највисоките нивоа на опрема.

Јас до пред 3 години возев Xantia - и многу си ја сакав. Ден денес ми фали. Беше прва Xantia донесена во Скопјево, и татко ми ја возеше се додека не ја наследив јас. Израснав во таа кола, и многу ми значи и ден денес. Малку луѓе знаат дека дизајнот е всушност на Бертоне - и после 20 години, сеуште изгледа добро.

Најди си од ОЕМ бандажите, и ќе биде супер.
да и сега се каам што лупнав 360 евра за нив,сакам да ги заменам за некои други,оригиналните алуминиумски подобро и стоеја

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CITROEN XANTIA 2.0 16V 155KS hidraktiv
« Одговори #9 на: 11 Мај 2011, 11:51:25 am »
Супер и стојат. И така бојата и е темна. Одлична е.

Отсутен Auto Car Care

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1673
  • Mafra.Menzerna.Gyeon
Одг: CITROEN XANTIA 2.0 16V 155KS hidraktiv
« Одговори #10 на: 11 Мај 2011, 11:55:05 am »
Xantia (normalno so 1.9td motor) e edna od najdobrite koli bilo koga napraveni. Ima fenomenalna suspenzija, i den denes e nenadminata udobnosta sto ja ima ovaa kola. Motorot 1.9.TD e zlato, tolku tivko i rafinirano raboti, vistinski uzivanje. Kolata te pravi sreken koga ja vozis, interioerot e mnogu sirok i udoben, ubavo se sedi. Edinstvena maana e sto posle 200.000km potrebno e kompletno da ja smenis hidraulikata, investicija sto i ne tolku golema koga ke gi sporedis trosocite na novite avtomobili.
хидрауликата и не бара некое одржување,редовно да се проверуваат и по потреба дополнуваат куглите да бидат на прописани бари притисок,два пати е доволно да се замени хидрауличната течност во текот на 200 000км,која се вика LHM на ТОТАЛ,и за цела хидраулика е потребно скоро 5литри, 1литар е 420денари,редовно правење склекови (горе -доле),и тоа е тоа всушност,а заборавив да напоменам и одвреме навреме да се попрскаат и исчистат коректорите за висина со WD-40,од тоа пофетино одржавање нема,скапо е ако ја занемариш колата како и сите други,да дозволиш нешто да оди дури оди,замената за ново е скапа,ако пробија некоја кугла ,нова е и до 100евра,а има и заменски за 25 евра

Отсутен gtiT

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 171
Одг: CITROEN XANTIA 2.0 16V 155KS hidraktiv
« Одговори #11 на: 11 Мај 2011, 11:58:51 am »
добра машина-првите 306гти излагаа со неа. тури ја у 205ка чуда ќе праи :)

Отсутен Auto Car Care

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1673
  • Mafra.Menzerna.Gyeon
Одг: CITROEN XANTIA 2.0 16V 155KS hidraktiv
« Одговори #12 на: 11 Мај 2011, 12:05:09 pm »
добра машина-првите 306гти излагаа со неа. тури ја у 205ка чуда ќе праи :)
прави чуда и сега али поради тежината нема старт експлозивен како кај 306 или ZX-от

Отсутен IvO

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1676
Одг: CITROEN XANTIA 2.0 16V 155KS hidraktiv
« Одговори #13 на: 11 Мај 2011, 14:26:08 pm »
одлична кола а и гледам доста е сочувана ....

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: CITROEN XANTIA 2.0 16V 155KS hidraktiv
« Одговори #14 на: 11 Мај 2011, 14:57:17 pm »
Другар количево ти е стакло Панчево, кажи ми како е со потрошувачка... дека голема кола, и јак мотор...