Најверојатно ова е замислата: Многу троши, не трпи плин, Алфа, аутоматик, 4х4, редок мотор (скапи сервиси/делови/почести дефекти), па дали има сервис со соодветен алат и персонал да опфати комплициран дефект/сервис или ќе мора да се носи во БГ/ГР, па нема шанси да ја продадам после....се тоа си повлеквит. Кај нас резервни/заменски делови се купуваат најевтините т.е. кинески копии, втора рака, репарирани, од отпад (типичен пример: има порше кајен/х6 со најевтини кинески гуми)...кој ќе даде пари за нови инјектори во МК, на прсти се бројат и треба ептен да го сакаат баш овој модел.
Генерално скапа кола = скапо одржување, не знам можда грешам, немам искуство со Алфа воопшто, ама така размислувам заради тоа што сум слушнал/прочитал....како и грото фиромјани. Затоа гољф 1.9 тедеи и мирна глава дур не рикне турбо/ланче, после од отпад ќе си земеш за 200е друг 1.9 тедеи и така до бескрај.
