Околу муабетот за број на шасија на хондата. Најлесно е менување, пошто не е на бубањ туку на лимот под брисачите. Ниту е структурен дел ниту е тежок за изработка. Секој просечен лимар/фарбар ќе го дотера ко што треба. Никој нема да примети пошто нема пречукување на броеви туку едноставно сечеш плочка и ја вариш на другата школка.
Размислувано е многу пати, само скап е донорот. 
Пречукувањето се вршеше 90-тите после тоа се премина на сечење,лепење,монтирање.Начини има како да те откријат ако сакаат.Претежно се фаќаат со кодошлук,сигурно нема некој полицаец(кој те запира на улица или на пат) да земи да те однеси на детален преглед .
Пола од колите во Западна Македонија се диви,ама таму ниту закони важат ниту има кој да контролира.
Да беше толку лесно и едноставно,сега ке возев некој W124 e500 со документи од w124 250д.
Вака на тастатура лесно е.