репарација друже.. не реставрација... реставрација е многу сложен процес кој вклучу ва заменување на се што е потрошено вклучувајки и расклопување на моторот до штраф и освен блокот и главата промена на се во него.
инаку да, губи дах на околу 5.500 обртаи а и на 1.200 има еден мал задах. ова на ниски обртаи не се осеќа ни на клипов пошто ја терам намерно во ибер цело време. тоа сега за сега го направив вака да биде... работам на пресметките на комбинација на плин+бензин како втор мод т.е. мапа или ремапирање на гасниот уред. на плин ке си остане вака како што е. многу 155-ки видов периодов и ги пробав на плин како идат, со слободна воља на умот можам да кажам дека се за 30% послаби од оваа на плин... значи зборам за на плин... стаг уредот си ја покажува силата поготово во делот кај што можеш да чепкаш во мапите и сетинзите.
до сега направив околу 8 мапи на работење и оваа се покажа како нај добра... како што реков следен чекор ми е да создадам мапа за комбинација на гориво од двата извори. а тоа ке биде деновиве.
да не заборавиме уште една причина а тоа е дека фабрички колава има 13-ки, а оваа има 15-ки гуми... јака разлика е тоа... задните гуми имаат едвај едно детско прсте разлика од крилата.. на максимум е отидено.