Автор Тема: Цена на горива  (Прочитано 1412237 пати)

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6190
  • 69
Одг: Цена на горива
« Одговори #6870 на: 01 Март 2015, 23:06:46 pm »
АКо се користи гориво кое е декларирано со поголема вредност од пропишаната, можат да се случат несакани последици од типот на оштетување на катализаторот. Гориво со пониска вредност од пропишаната може само да го утромави возилото и да му ја намали снагата. Во вториот случај нема штета по катализаторот.

На времето кога се уште се продаваа класични бензини, октански, кога немаше безоловен бензин, препорачливо беше да користат обичен. Затоа што со суперот одма им гореа катализаторите.

Инаку да, 100 октански нема да му наштети на моторот, но може како што кажав да му наштети на катализаторот.

Сакав чисто онака другарски :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 778
  • .
Одг: Цена на горива
« Одговори #6871 на: 01 Март 2015, 23:11:53 pm »
Горивото на Макпетрол од неофицијални извори има потекло од Бугарија. Што не мора да значи дека е точно.

свашта е можно
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Цена на горива
« Одговори #6872 на: 02 Март 2015, 00:15:08 am »
Има една бензинска пред надвозникот за накај Ченто, од лева страна, често е поефтин плинот таму. Во петокот 28 беше. Дали некој ставал таму и како му се видело?

а?

дај локација? гугл мапс ово оно? или усмено објаснување? за накај ченто има 2 моста... кој поточно? од кај маџари или од кај коце меНталец?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг:
« Одговори #6873 на: 02 Март 2015, 00:21:37 am »
Мислам дека мисли за триангла бензинската

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Цена на горива
« Одговори #6874 на: 02 Март 2015, 00:25:30 am »
сеуште немам пома за која зборите...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7887
  • Плинаш!!!
Одг:
« Одговори #6875 на: 02 Март 2015, 00:47:34 am »
Да, на триангла мисли. Онак кога одиш од Маџари према Ченто, вртиш десно за да се качиш на надвозникот. Пред да почнеш да се качуваш од лева страна има приватна бензиска, ама не ми текнува како се викаше. Мислам дека се вика Марија Трејд.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Цена на горива
« Одговори #6876 на: 02 Март 2015, 00:52:46 am »
АКо се користи гориво кое е декларирано со поголема вредност од пропишаната, можат да се случат несакани последици од типот на оштетување на катализаторот. Гориво со пониска вредност од пропишаната може само да го утромави возилото и да му ја намали снагата. Во вториот случај нема штета по катализаторот.

На времето кога се уште се продаваа класични бензини, октански, кога немаше безоловен бензин, препорачливо беше да користат обичен. Затоа што со суперот одма им гореа катализаторите.

Инаку да, 100 октански нема да му наштети на моторот, но може како што кажав да му наштети на катализаторот.

Сакав чисто онака другарски :)
Moмак си ги побркал работите. Октанажа и ОЛОВЕН (супер) бензин се сосема различна работа. Дали бил бензинот 50 или 150 октани НЕМА апсолутно никаква поврзаност со работата на катализаторот и моторот, освен во делот на отпорност од САМОПАЛЕЊЕ на горивото. Калоричноста (квалитетот, моќноста), брзина на ширење на пламен, чистотата на горивото, тоа се веќе параметри кои влијаат на работата и механилките компоненти на моторот.И затоа има разлика од 100 октани на ОМВ и МП.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6675
Одг: Цена на горива
« Одговори #6877 на: 02 Март 2015, 00:54:52 am »
Па плинот нели има 110 октани, уште повеке од бензинот, што не возите сите на плин ? :D

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20142
Одг: Цена на горива
« Одговори #6878 на: 02 Март 2015, 01:02:24 am »
Ако има повеќе октани зошто се вадат помалце коњи? И послабо влечат влечат колите.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6675
Одг: Цена на горива
« Одговори #6879 на: 02 Март 2015, 01:10:08 am »
Епа тоа е клучното прашање, затоа што сите ставаат 100-ка бензин место 95, божем за перформанси. Ете плинот е преку 100 октани.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43930
  • Il Moderatore
Одг: Цена на горива
« Одговори #6880 на: 02 Март 2015, 07:35:39 am »
Октанската вредност означува отпорност на самозапалување. Не е еквивалент на енергетската вредност на горивото.
Еден од најчестите начини на зголемување на октанската вредност е додавање етанол во горивото, кое има доста ниска енергетска вредност.
Ако возилото не знае да ја искористи зголемената октанска вредност, тогаш може само да изгуби на снага со вакво гориво.
Ако возилото знае да го адвансира палењето спрема октанската вредност, тогаш ќе добие на снага.

Секако, најдобро е октанската вредност да биде резултат на чист процес на деривација во рафинерија, без додавање адитиви, тогаш ќе имаат бенефит и колите со компјутери што знаат и оние што не знаат да се адаптираат.

Катализаторот не страда од гориво со повисока октанска вредност, други фактори се во прашање, најчесто несоодветно согорување (несогорено гориво во издувниот систем или превисока температура поради сиромашна смеша на согорување), како и механичко оштетување. Никаде не е спомната октанската вредност како фактор за долговечноста на катализаторот.

Еве тука неколку причини кои доведуваат до уништувње на катализаторот: http://www.bobsmuffler.com/reasons_for_a_converter_failure.htm

BTW, на плинашите (кога веќе ги спомнавте) често имаат проблем со каталзиаторите затоа што имаат повисока температура на издувните гасови, што ги оштетува ќерамичките ќелии.

Еве како различни коли се однесуваат со 95-ка (Supermarket Regular) вс 98 (BP Ultimate) и 100ка (Shell Optimax) горивa.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Цена на горива
« Одговори #6881 на: 02 Март 2015, 09:49:41 am »
E ne e taka... :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Цена на горива
« Одговори #6882 на: 02 Март 2015, 10:47:57 am »
во клипов гледам само разлика во препознавање на гориво... нивото на “интелегенција“ на компјутерите... како може едно вака друго онака да реагира... до возилата е, не е до горивото... :) тоа е мојот заклучок...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен UrSa1986

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1506
Одг: Цена на горива
« Одговори #6883 на: 02 Март 2015, 10:53:10 am »
Мислам дека не е Марија трејд. Еве локација. После ако не заборавам ќе проверам дали е уште 28


Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3280
Одг: Цена на горива
« Одговори #6884 на: 02 Март 2015, 11:04:05 am »
Како што кажа Симо, октанската вредност претставува отпорност на горивото од самозапалување ПРИ КОМПРЕСИЈА.

Горивата со пониска октанска вредност се склони кон полесно самозапалување во моментот кога клипот го компресира горивото заедно со воздухот, внатре во цилиндерот. Во таквите ситуации циклусот на палење не го контролира компјутерот од возилото преку искрење на свеќичката туку детонацијата на горивото при компресија се одвива сама од себе. Тоа значи дека детонацијата во цилиндерот се случува предвреме и со тоа целата енергија што се создава при експлозијата не се пренесува на коленестото вратило (радилица) затоа што детонацијата настапила порано. Односно во моментот на детонација положбата на клипниот лост (клипњачата) е не соодветна клипот да го бутка коленестото вратило, бидејќи детонацијата ја ослободила енергијата додека клипот бил во циклус на компресија и положбата на клипниот лост (клипњачата) била во највисоката положба во однос на одот на клипот во цилиндерот. Со други зборови кажано, моторот можеби ќе трокира, ќе работи погласно, ќе нема моќност и зголемена работна температура.

Е кај горивата со повисока октанска вредност, самозапалувањето предизвикано од горивото заради компресија не се случува, бидејќи горивото е поотпорно на самозапалување. Кај овие горива палењето во цилиндерот го прави компјутерот преку свеќичката во моментот кога компресијата е остварена од страна на клипот, и кога коленестото вратило има положба која е погодна да го прими ударот од клипниот лост по настанувањето на детонацијата и со тоа да пренесе енергијата од детонацијата на коленестото вратило.

Тоа значи дека горивата со повисоката октанска вредност треба да се користат кај мотори кои што имаат повисок притисок при компресијата на горивото во цилиндерот за да се одбегнува самозапалувањето и да може моторот да ја даде моќноста која што ја има декларирано производителот.

Октанската вредност на горивото нема никаква врска со  работењето на катализаторот, освен ако детонацијата или палењето на горивото не се случи во катализаторот затоа што компјутерот на возилото заради Х причини предизвикал богата смесеа со гориво во цилиндерот и истото гориво несогорено излегло преку издувниот систем до катализаторот. Значи катализаторот може да настрада од горивото само ако горивото по некоја случајност дојде несогорено од моторот во катализаторот и таму се случи детонација на истото. Како и зашто се случува тоа е друга област за дискусија.