ќе ти покажам проект на пунто мк1 со 2.0 турбо мотор, каде што беше комплетно се сменето (кованици, турбина, праена глава, усис, издувна грана, дино мапа, итн) за да се извадат 400кс (што за тој 2.0 турбо и не е ништо многу). После многу кратко време, на јако бркање се дешава тоа што се дешава... ПОПАРА!
Муабетот ми е дека дечките не заклучија во истиот момент дека ради мапата и тие 2-3 степени на палење се десило хаваријата, туку отидоа малку подалеку со посериозни испитувања. После сите испитувања испадна дека CFM (протокот) во издувната грана (тркачка виткана од ebay) имала значително помал CFM на еден од цилиндрите каде што се деси кршењето.
Не ти кажувам дека е до грана, CFM или нешто друго, туку да не се леташ одма и со 100% сигурност да мислиш дека бензинот и мапата се 100% криви за тоа, пошто нели моторот трпи без проблем 300кс
