Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Изгледа не си ја прочитал темава и постовите на ФилипВ
Не можем да дискутирам како вас инжинерски и со толку факти али логиката ми е јака страна. Не може мотор од илјада триста и кусур кубици фабрички со 120 кс што и тоа му е многу да го навиеш до 200 и над 200 кс без блокот и целата механика да трпи стрес, па макар и све делој да му ги смениш/тунираш основата останува иста и сепак не е фабрички склопено тоа има место за човечка грешка во пресметките.И тебе човек да те натовари со 2 вреќи брашно на грб и да ти даде ред бул, а до вчера си носел едно најлонче леб и млеко од дуќан првите 2 дена ќе ги носиш али третиот нешто ќе ти пукне.Не се будали американциве што за таа коњажа земаа атмосверец од 3000цм3, за да може моторот да го трпи стресот трајно. Не викам дека горивото ни е сјајно ама зошто Голф ГТИ 2.0 ТСИ 210кс не му страда моторот од горивото после свртени неколку круга, зашто моторот 2.0 е првично дизајниран за 210кс.
Да али то ти је Јапанско.
Моторот на голфот има сличен (малку поголем лимит) од 1.8 20VT - 1.8 трпи до кај 350кс, но мора да се внимава, клипњачите не трпат над 380-400нм торк...2.0 е за нијанса подобар
Мојот 1.4, со мои очи видов 300кс (со промена на брегасти и федери на вентили)
FQ 400 не се вози на обично гориво и се знае дека краток му е векот на моторот
Цитат: FilipM на 14 Август 2014, 02:45:14 amМоторот на голфот има сличен (малку поголем лимит) од 1.8 20VT - 1.8 трпи до кај 350кс, но мора да се внимава, клипњачите не трпат над 380-400нм торк...2.0 е за нијанса подобар 1.8Т 20V и твојот 1.4 Т-Јет се слични, а 2.0TSI е светлосни генерации пред нив. Почнивајки од кованиците унутра, балансерките, TSI убризгувањето, варијаблини брегасти (во некои модели), и уште милион други работи.Цитат: FilipM на 14 Август 2014, 02:45:14 amМојот 1.4, со мои очи видов 300кс (со промена на брегасти и федери на вентили)али колку ќе трае, те. колку би издржал на пуна тој од 300кс...