Автор Тема: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04  (Прочитано 292391 пати)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1575 на: 13 Август 2014, 23:17:07 pm »
Има Голф ГТИ кај нас со преку 300кс, ќе видиме колку ќе издржи (се надевам вчера го тјунираа). И тоа ништо посебно нема менувано.

Изгледа не си ја прочитал темава и постовите на ФилипВ, што и како е разликата помеѓу неговиот и моторот од Абартот.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1576 на: 13 Август 2014, 23:29:07 pm »
Нели Абартот имаше 165 кс?

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1577 на: 14 Август 2014, 01:17:16 am »
golfovite i so 400ks nemaat gajle, ali toj motor e skroz druga prikazna... Motorot kaj filip spored site muabeti na interenetov, e jak i trpi do kaj 250ks bez problem, ali normalno deka maltretiranjeto nemoze da ostane isto kako koga bil 120ks :)

Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17782
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1578 на: 14 Август 2014, 01:54:58 am »
Изгледа не си ја прочитал темава и постовите на ФилипВ

Немој жити се Банза, мислев ФилипВ стварно фатил да обесува и на оваа тема. :) ФилипМ е газда на Пунтачот. :)

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1579 на: 14 Август 2014, 02:45:14 am »
Де бре, не прајте грев со името ;D

Моторот на голфот има сличен (малку поголем лимит) од 1.8 20VT - 1.8 трпи до кај 350кс, но мора да се внимава, клипњачите не трпат над 380-400нм торк...2.0 е за нијанса подобар :)

Мојот 1.4, со мои очи видов 300кс (со промена на брегасти и федери на вентили)


I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1580 на: 14 Август 2014, 08:23:29 am »
Не можем да дискутирам како вас инжинерски и со толку факти али логиката ми е јака страна. Не може мотор од илјада триста и кусур кубици фабрички со 120 кс што и тоа му е многу да го навиеш до 200 и над 200 кс без блокот и целата механика да трпи стрес, па макар и све делој да му ги смениш/тунираш основата останува иста и сепак не е фабрички склопено тоа има место за човечка грешка во пресметките.

И тебе човек да те натовари со 2 вреќи брашно на грб и да ти даде ред бул, а до вчера си носел едно најлонче леб и млеко од дуќан првите 2 дена ќе ги носиш али третиот нешто ќе ти пукне.

Не се будали американциве што за таа коњажа земаа атмосверец од 3000цм3, за да може моторот да го трпи стресот трајно.
Не викам дека горивото ни е сјајно ама зошто Голф ГТИ 2.0 ТСИ 210кс не му страда моторот од горивото после свртени неколку круга, зашто моторот 2.0 е првично дизајниран за 210кс.

 :P


Логиката ти е само ограничена во поглед на фабрички коли, а не на тјунирани.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14715
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1581 на: 14 Август 2014, 11:21:55 am »
Не можем да дискутирам како вас инжинерски и со толку факти али логиката ми е јака страна. Не може мотор од илјада триста и кусур кубици фабрички со 120 кс што и тоа му е многу да го навиеш до 200 и над 200 кс без блокот и целата механика да трпи стрес, па макар и све делој да му ги смениш/тунираш основата останува иста и сепак не е фабрички склопено тоа има место за човечка грешка во пресметките.

И тебе човек да те натовари со 2 вреќи брашно на грб и да ти даде ред бул, а до вчера си носел едно најлонче леб и млеко од дуќан првите 2 дена ќе ги носиш али третиот нешто ќе ти пукне.

Не се будали американциве што за таа коњажа земаа атмосверец од 3000цм3, за да може моторот да го трпи стресот трајно.
Не викам дека горивото ни е сјајно ама зошто Голф ГТИ 2.0 ТСИ 210кс не му страда моторот од горивото после свртени неколку круга, зашто моторот 2.0 е првично дизајниран за 210кс.

 :P



Wanna bet?

Mitsubishi Evo FQ400



Your argument is invalid

2000 кубика
301.5 kW (410 PS)
542 N·m на 3,500 rpm



Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1582 на: 14 Август 2014, 11:25:09 am »
Да али то ти је Јапанско. ;D

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14715
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1583 на: 14 Август 2014, 11:26:58 am »
Да али то ти је Јапанско. ;D

Italians agree  ;D


Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1584 на: 14 Август 2014, 12:41:27 pm »
FQ 400 не се вози на обично гориво и се знае дека краток му е векот на моторот :)

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1585 на: 14 Август 2014, 12:55:10 pm »
И на Иво евото си имаше проблеми со нашево гориво, мислам дека клипови мењаше после тјунирањето. Ама затоа со новите.... :)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1586 на: 14 Август 2014, 13:46:26 pm »

Моторот на голфот има сличен (малку поголем лимит) од 1.8 20VT - 1.8 трпи до кај 350кс, но мора да се внимава, клипњачите не трпат над 380-400нм торк...2.0 е за нијанса подобар :)


1.8Т 20V и твојот 1.4 Т-Јет се слични, а 2.0TSI е светлосни генерации пред нив. Почнивајки од кованиците унутра, балансерките, TSI убризгувањето, варијаблини брегасти (во некои модели), и уште милион други работи.


Мојот 1.4, со мои очи видов 300кс (со промена на брегасти и федери на вентили)

али колку ќе трае, те. колку би издржал на пуна тој од 300кс...

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14715
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1587 на: 14 Август 2014, 14:40:03 pm »
FQ 400 не се вози на обично гориво и се знае дека краток му е векот на моторот :)

Кај си прочитал дека му е краток векот?!

Не знам по која логика одите. Ако го возиш барем еднаш во денот на полна сигурно ќе го рикниш на 50 000км.

Возиш ти 1.6 постојано на полна или шифташ на 2000 ?

Во Австралија не рикнуваа 4000...7000 кубика мотори?! Рикнуваа секој ден, оти имаше дебили кои на семафори тргаа како невидени само да стигни до 60 за 2 секунди.


Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1588 на: 14 Август 2014, 15:22:44 pm »

Моторот на голфот има сличен (малку поголем лимит) од 1.8 20VT - 1.8 трпи до кај 350кс, но мора да се внимава, клипњачите не трпат над 380-400нм торк...2.0 е за нијанса подобар :)


1.8Т 20V и твојот 1.4 Т-Јет се слични, а 2.0TSI е светлосни генерации пред нив. Почнивајки од кованиците унутра, балансерките, TSI убризгувањето, варијаблини брегасти (во некои модели), и уште милион други работи.


Мојот 1.4, со мои очи видов 300кс (со промена на брегасти и федери на вентили)

али колку ќе трае, те. колку би издржал на пуна тој од 300кс...

Dovolno :)

Inaku, sto ako kupev Abarth SS, neli fabricki 180ks, toa predvideno e, a ustvari vnatre e istiot motor? Please :D
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1589 на: 14 Август 2014, 17:03:18 pm »
Батали тие муабети, до каде е зверчето? готово заврши? пофали сеее!!!