Автор Тема: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04  (Прочитано 292506 пати)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1545 на: 04 Август 2014, 14:51:47 pm »
Za da se izvadat 300ks, potrebno e slednoto:

TD04
380+cc dizni
C&B bregasti
Federi na ventili

So toa sto bi imala nekade 1.4 bar boost na 7700rpm


пак ке имаш големо греење, тешко издувавање... Тој мотор е базиран на FIRE (1.1 и 1.3) моторите, и е со премногу мали канали за таа снага што ти би ја извадил само со обрт на моторот.
Кај Даме атмосферецот 1.4 (има поголеми брегасти и канали од T-Jet) го возевме на 1-1.2 бари, али со поголемо турбо, голема издувна грана, поголем интеркулер, ф60 издув, хладнјак за УЛЈЕ!!!, малце вишак гориво.... Моторот помина 30.000+ на ПУНА гас на нашиов бензин и уште е жив.
Поентата ми е дека БОТОМ ЕНДОТ што го викаш ти, е силен стварно, нема мука до 300кс, ама временски колку долго би издржал пред да прегрее и се расцвета. Ако се тркаш на 402м, нема да имаш гајле, али ако го запнеш на 15 минути....

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1546 на: 04 Август 2014, 15:17:19 pm »
Epa  ima i kaj mene ladnjak za maslo, turbinata sega e tuka negde so k03, taa bese kaj dame, a jas vozam 63.5mm izduv, od turbo e 70 i odma vo 63.5 do kraj, bez katalizator

I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1547 на: 04 Август 2014, 17:23:31 pm »
ќе ти покажам проект на пунто мк1 со 2.0 турбо мотор, каде што беше комплетно се сменето (кованици, турбина, праена глава, усис, издувна грана, дино мапа, итн) за да се извадат 400кс (што за тој 2.0 турбо и не е ништо многу). После многу кратко време, на јако бркање се дешава тоа што се дешава... ПОПАРА!
Муабетот ми е дека дечките не заклучија во истиот момент дека ради мапата и тие 2-3 степени на палење се десило хаваријата, туку отидоа малку подалеку со посериозни испитувања. После сите испитувања испадна дека CFM (протокот) во издувната грана (тркачка виткана од ebay) имала значително помал CFM на еден од цилиндрите каде што се деси кршењето.
Не ти кажувам дека е до грана, CFM или нешто друго, туку да не се леташ одма и со 100% сигурност да мислиш дека бензинот и мапата се 100% криви за тоа, пошто нели моторот трпи без проблем 300кс :)

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1548 на: 05 Август 2014, 10:54:49 am »
Za da se izvadat 300ks, potrebno e slednoto:

TD04
380+cc dizni
C&B bregasti
Federi na ventili

So toa sto bi imala nekade 1.4 bar boost na 7700rpm (revlimit na 7800-8000). Dolniot del nema problem do 8000 :)...(kovana radilica, balansirana na 8000 i kovani klipnjaci...i ne go izmisliv jas ova, go ima vo oficijalniot press za motorot)

Downside e, sto kolata ke ja nema do kaj 3500rpm, a full boost najverojatno od kaj 3800 - 4000. Go vidov so moi oci, funkcionirase perfektno, i imaa bagi kilometri napraveno

Ovoj motor kaj mene e kako remapiran Abarth SS, i so ovaa turbina ima fora do 23x ks...I taman rabota ako gi iskrsi site klipovi :)

Na ova so go nabroja ne mu davam povise od 200 hp so K03 , zosto na 1,4 boos iskaca od turbo podracje a so TD04 maksimum bi ti dal 220-230 hp , i po celiov muabet tebe ti e bitno kolku HP ima motorto a negovata reaktivnost i elasticnost ne ja gledas .

PS. Rally vozilata imaat 300hp i 600+ Nm i vrtat negde od 9000-10000rpm i vo juzna Afrina na stazite vozat 300km/h

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1549 на: 05 Август 2014, 12:17:29 pm »
Znaci jas nemam ni 200ks po muabetot...hmm...

TD04 dava 220-230ks bez nikakvo otvaranje na motor i napisav,DOWNSIDE e sto nema da ima snaga na niski i ke ima pobaven spool (nema da ima reaktivnost i elasticnost). Zatoa otidov so GT1446 koja e podobra na niski obrtai, megutoa nakaj 230ks i e limitot. Elasticnost ima dovolno, i za normalno vozenje i snaga za brkanje.



I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1550 на: 05 Август 2014, 12:49:26 pm »
Кој модел точно е тоа TD04? на кој буст би се возела со тоа турбо? ТD04-13G ?

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1551 на: 05 Август 2014, 13:07:13 pm »
Mislam TD04 13L so custom perki
I’m so mean, I make medicine sick

Присутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14714
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1552 на: 05 Август 2014, 13:32:06 pm »

Opel 1.6 Turbo 300cc TD04,
70mm издув
1.15bar
205+ коња.


Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1553 на: 05 Август 2014, 13:41:07 pm »
E sea stvarno ke namestam i td04 pa ke  vidime...nema potreba od dokazuvanje, se gledame na dyno
I’m so mean, I make medicine sick

Присутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14714
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1554 на: 05 Август 2014, 13:46:57 pm »
:D Ти вервам море, само пуштив клипче од Грци со сличен сетап.

Гледаш го возат на 1.15
300 cc имаат

А сепак измериле 205 коња

;D

Не се пали


Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1555 на: 05 Август 2014, 14:46:00 pm »
Mislam TD04 13L so custom perki
Hybrid праеница од 2 турбини или custom billet compressor wheel?

Ова TD04-13L го вози Impreza WRX (низок притисок), додека TD04H-16T и TD04H-19T, се супер за притисоци околу 1.5bar.

Јас не би одел на праеница турбо, бидејќи има еден куп стандард турбини кои може да се уградат на тој мотор.

Не заборавај дека ако турбината вртела 120.000-150.000, лагерите нема да издржат многу повеќе од тоа, па со Riki редовно да идете у шопинг по турбини :)

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1556 на: 05 Август 2014, 16:17:57 pm »
Custom billet
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1557 на: 05 Август 2014, 21:18:46 pm »
Se skinav od baranje po forumive so sedam ama ti najdov Turbo Calculator so mapi od turbini i dosta parametri da vneses i ti kazuva vo koja mapa i koe podracje ti e motorot vo zavisnos od vrtezi i HP , po ona jas sto sum presmeruval racno kalkulatorot e gore dole tocen , normal segdeka zavisi kolku ke zemes zagubi na motorot.

http://www.squirrelpf.com/turbocalc/

vnesi si paramerti

Target Power:    300 hp    
Engine Size:       
Target A/F:       12 :1
BSFC:               0.45   
Max I/C Loss:    1.7 psi
Pressure Ref:    14.696 psi

    RPM Points       
Engine Redline:    7000
Peak Power at:    6500   
Max Boost at:    4000
Min Boost at:    3000

i pogledni go Pressure Ratio: podole deka e 2.91 toa ti e 2.91 bar - 1 bar (od atmosvera)= 1.91 bari pritisok vo grana odnosno na boost meracot vo kola toa e znaci so nekoi zagubi 2 bari za da teras 300 hp

na seto ova smeni gi samo vrsezite na

RPM Points       
Engine Redline:    8000
Peak Power at:    7700   
Max Boost at:    4000
Min Boost at:    3000

odma Pressure Ratio: paga na 2.48 - 1 = 1.48 toa e negde so se zagubi 1.55 ili 1.6 boost na meracot vo kola , so i e nesto prifatlivo ama za TD04 koja bilo e nadvor od aktivno turbo podracje , a pogledni gi i ostanatite deka e se AUTT osve edna i ednistvena se pogoduva nekako GT2056


Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1558 на: 06 Август 2014, 01:27:39 am »
лелее искина сеа мрмут!!! :D

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1559 на: 06 Август 2014, 18:26:14 pm »
лелее искина сеа мрмут!!! :D

Pa so da pravam da pocnam da pisuvam formuli i presmetni , nikoj nema da me razbere , vaka e naj ednostavno