Автор Тема: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport  (Прочитано 173021 пати)

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6104
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #105 на: 05 Февруари 2013, 11:51:59 am »
gledajte da imate srekja i da vi prokape od sredstvata i od pareata direktno vo radioto ;)

Па, не би требало - мене не ми дува од кај радиото, значи затворено е таму. :D Плус, луѓето од Перфект се големи професионалци, така да не сум многу загрижен за тоа. Пример, мотор не се перело, електроники ќе се заебеле, шуш-муш.. Отидов кај нив, го испраа, го направија топ, еве веќе од август 2012-та навака е перен, нема никаков проблем.

Нема потреба од пареа. Има посебни средства за дезинфекција и чистење на каналите за воздух. Го имаш скоро во сите авто козметики и кошта 300ден.
Пробано, работи одлично.

Има, има потреба. Тие средства од триста денари, обично се викаат Клима доктор, и само го маскираат проблемот, краткорочно. Пробано, кај мене не помогнаа баш. Овој зафат чини горе-доле исто толку, а чисти темелно се, плус се става од тој Клима доктор, тоа е она мало спрејче на третата слика, помеѓу седиштата.

Чисто се сомневам дека само спрејот е подобра варијанта отколу спрејот плус дезинфекција со пареа.

Користите карбонски филтри за полен.

Епа тоа се заебав годинава, луѓето од Ауто Филтер ми дале обичен, не карбонски. Мада, мислам дека и карбонски немаше да го реши проблемот во целина.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #106 на: 05 Февруари 2013, 13:40:39 pm »
нема гајле ново количе,за стари коли нечини хемиско,перење мотор итн.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11718
  • Архитект
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #107 на: 05 Февруари 2013, 14:09:57 pm »
Не е тоа Клима - доктор што ти е позади.
Ова е друго скроз.
Со црева и е се прска во каналите на климата.

Кај мене исто така мирисаше, па после третманот како нова кола. Мирисаше на дезинфекција 2-3 недели.
А до сега нема абер од лоша миризба.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6104
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #108 на: 05 Февруари 2013, 16:05:17 pm »
нема гајле ново количе,за стари коли нечини хемиско,перење мотор итн.

+1

Не е тоа Клима - доктор што ти е позади.
Ова е друго скроз.
Со црева и е се прска во каналите на климата.

Кај мене исто така мирисаше, па после третманот како нова кола. Мирисаше на дезинфекција 2-3 недели.
А до сега нема абер од лоша миризба.

Знам дека е со црево, ти кажав дека имам употребувано. Не ми е гаражирана колата, и затоа најверојатно тоа и не помогна баш.

А тоа е баш Клима доктор, само на друг принцип функционира. Нов производ е на пазарот.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3460
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #109 на: 08 Февруари 2013, 01:56:18 am »
Користите карбонски филтри за полен.
Која е разликата меѓу карбонси и обичен филтер?

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11718
  • Архитект
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #110 на: 08 Февруари 2013, 08:10:10 am »
Карбонскиот е од карбон.
А обичниот не е.


;D ;D ;D

Активен е карбонскиот, ги убива честиците и миризбите.


Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #112 на: 08 Февруари 2013, 11:57:33 am »
ја како што знам сите филтри за полен се карбонски

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #113 на: 08 Февруари 2013, 12:01:37 pm »
Не, едните се обичен материјал за филтрирање, а другите се со активен јаглен нанесен на нив - се гледа и по бојата (црни се).

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #114 на: 08 Февруари 2013, 15:44:45 pm »
да де,баш ме зачуди дека до сега имам сменето на многу коли и обичен немав забележано

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6104
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #115 на: 08 Февруари 2013, 20:29:58 pm »
Неможев да ги разликувам по бојата, но по тежината и по квалитетот на изработка - да. Каде каде се разликуваа. А морам да кажам, и по квалитет на обавување на својата функција, дефинитивно.

Отсутен deanMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1330
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #116 на: 09 Февруари 2013, 00:58:38 am »
Многу добро количе, фабричките челични бандажи, одлична...Не се грижи за пластиките, остави тоа, нека моторот е ОК, пластиките нека тропаат.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #117 на: 09 Февруари 2013, 01:11:21 am »
море што убаво ќе и легнат 15ки со 205 гума па па па

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9193
  • Аstra la vista baby !
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #118 на: 09 Февруари 2013, 01:35:51 am »
Море 16 ки, проверена работа  :P

 :-*

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,6275.0.html

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6104
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #119 на: 09 Февруари 2013, 13:14:29 pm »
Многу добро количе, фабричките челични бандажи, одлична...Не се грижи за пластиките, остави тоа, нека моторот е ОК, пластиките нека тропаат.

Благодарам.

@ Smicka и Rakun4e

Не би ги менувал бандажите, сакам што е можно повеќе да ја задржам stock, односно фабрички.

Луѓе се фативте со годиниве ко слеп за стап. Не помисливте на тоа дека тоа што се носи кај нас е тотално „испостено“ од секаква опрема не зборувам за клима серво и тн. туку за изолација звучна гумички под пластиките сунгери и тн?

Vis a vis муабетов, пред некој ден воочив интересна разлика меѓу автомобилите за наш пазар, и за Европскиот.

Имено, ги извадив пластиките околу шалтерот и рачната, за да зачистам што има насобрано прашина во пукнатините. Ништо сериозно. Овие се фотографии од мојот автомобил:





А ова е фотографија од форум, специјализиран за Астра, во Англија (најверојатно):



Се прашувам - каде ли е онаа сунѓереста изолација во мојот автомобил и зошто ја нема?