Во карбокс немаат 65ки ни варта блулајн ниту силвер ниту пак фиамм 65ки. Имаат на понуда 74ки. Што ќе се случи/случува со колата ако и ставам таков акумулатор ?
Чисто како инфо лани во декември го извадив алтернаторот (Bosch 90A) и комплетно го ремонтирав сам. Сменив колектор, реглер, четкици и двата лагери. Го проверувам често и секогаш со сите посилни потрошувачи уклучени ( долги светла, клима или греачи на задно стакло и се друго вклучено) секогаш полнел со 14.3 или 14.4V без никакви знаци за пад на напон.
Дали би било ок ако ставам 74 наместо на 65 ?
види на Орце Николов....дијагонално од Хемпро имаш варта и бош во малото продавниче...спроти него ти е кармакс кои држат фиамм...во тие три продавници ги имаш застапено повеќето брендови.
јас останувам на ставот да си земеш најефтин и да не ризикуваш..но одлуката е твоја.
ако е предвиден 65-ка за твојата кола...не е препорачливо да менуваш...ни појак ни послаб...секако доколку немаш вградувано дополнителни потрошувачи (појачало и сл)
ако сепак сакаш да земеш 74...пред тоа распрашај се дали е можно репрограмирање на ЕКУ-то, односно дали алтернаторот, реглерот и останато...ќе можат да го опслужуваат.
-------------------------
Što se događa kada se ugradi veći ili manji akumulator nego što je navedeno? Alternator i akumulator se u vozilima uzajamno podudaraju. Zbog toga bi se, prema mogućnosti, trebao uvijek ugraditi akumulator u skladu s originalnom specifikacijom. Ako se ugradi premalen akumulator, to u najgorem slučaju može dovesti do toga da vozilo ne pali onako kako biste željeli jer starter ne dobiva potrebnu snaga za hladno pokretanje. Osim toga, manji akumulatori ne pružaju dovoljno snage za opskrbu svih električnih potrošača. Nadalje, ciklično opterećenje (postupci punjenja/pražnjenja) može dovesti do ranijeg prestanka rada malog akumulatora. U vozilima u kojima se koristi sustav start/stop, uz premalen ili neprimjeren akumulator, može se trajno ugroziti ekološka mikrohibridna funkcija. U principu, kod premalih akumulatora može doći do povećanog opadanja napona u električnom sustavu, što može ugroziti sigurnosne funkcije vozila.
Ako se koristi akumulator s većim kapacitetom, postoji opasnost da alternator nedovoljno puni bateriju. Trajno niska razina punjenja akumulatora štetna je za pohranu napona.https://www.vecernji.hr/auti/sve-sto-morate-znati-o-akumulatorima-1015755 -
www.vecernji.hr