Послушав совет од неколкумина членови, кои предложија прво да пробам со полнење. Немам смарт полнач, имам глуп полнач, па во саботата закачен и остен 22-3 саати остаен на „тивко“ (има два мода, едниот е 10А другиот 5А полнење). Еве веќе неколку дена ја возам колата градска, со чести пали/гаси и кратки релации - чакмак си пали. Имам лоша навика, купишта потрошувачи ми се уклучени стално. Светла, радио, вентилација.. Ај ќе видам кога ќе ја остаам во мирување неколку дена како ќе се покаже. Може ќе се спасам месец-два, таман во јануари, најдугачкиот месец помеѓу две плати да мора да го мењам
Ете после месец дена пак сабајлево не завергла (последен пат ја возев во вторникот, мислам). Толку му беше
Би купил пак Duracell ако најдам, сепак одлично се покажа, 6 ипол години си крепеше без посебни одржувања и потресувања.
Денес планирав до кај Ниџо да појдам, но заради склоп на околности не успеав да стигнам до Ниџо, и да си набавам Duracell, Дома запалив, ама таму кај што ја угаснав, тоа беше задње од стариот акумулатор. Морав да одлучам што да купам од тоа што беше во најблискиот отворен дуќан во сабота попладне, кај што ме остави колата.
Се одлучив за Yuasa YBX5100 High performance 75Ah, 710A со 36 месеци гаранција по цена од 5800 денари. Се надевам ќе си ги оправда парите и ќе истера барем колку и Duracell-от.
Претходниот акумулатор беше Duracell Advanced 63Аh со 650А, а во дуќанов кај што купив, све што се нудеше со 60-65Аh имаше помала вредност за кранкинг ампс.