1.8 e поедноставен мотор, еден каиш и затегач помалку, поубаво е стокмен, бидејќи е со ист `од и промер на клипот (square cylinder). Тој е основата на сите нови TS мотори. 1.4, 1.6 и 2.0 се „варијанти“ на 1.8. За мене, тоа би бил изборот изборот во 156-ка. Секако и 2.0 си има свои предности, 250-тината екстра кубни сантиметри носат повеќе торк, но разликата во снагата и перформансите е многу мала помеѓу овие две варијанти.
Јас би бирал некоја која е по 2002, со барем фејслифтана внатрешност.
За подвозјетно не би се секирал многу, туку би го користел како елемент за ценкање. Повеќе би се секирал за состојбата на моторот, бидејќи тука повеќе пари одат. Каиши и зтегачи, околу 200е сосе промена, фрли тука и водна пумпа и варијатор, уште 150-тина евра, свеќици 100 евра, ламела и потисна плоча уште околу 200 итн, редовно уље и филтри околу 100-че...итн. За подвозје се` на се` нема да потрошиш 200-250е..
Би гледал барем гумите и бандашите да бидат асални, поготово ако се 16-ки или 17-ки, пошто асални гуми да купиш 16-ки ти се околу 300е, па барем да не мора одма да се фрлаш у трошоци. И секако, би гледал да не е „изместена“ од некоја сообраќајка и да не е крпеница од 3 коли.
Среќно во бирањето, и ќе те примиме во клубот, како „преобратен“ доjчер
Alfa 156 е Zastava 101 на новиот век.
А голф = Југо?!
Има и една V6-ка на плин што се продава, јас би ја гледал таа.
Таа мене ме чека.