Здраво, дечки!
Вака - се работи за Opel Astra Classic II, со 1.4 Twinport Ecotec мотор, 2008-ма година, со ~38.000 километри и четири редовни сервиси веќе.
Проблемот е во едно мало (педерско) електро моторче, што ја крева и спушта клапната од системот за кружење на воздух во системот за вентилација. Односно, неговата функција е да го отвора делот кој дозволува да влезе свеж воздух од надвор, и да го затвора за да не влегуваат чад и непријатни мириси од надвор.
Слика немам во моментов, извадено е чудото, се изнамачив да го извадам, али е моментално во кола, ќе го земам и ќе го сликнам. Ова е нацрт како изгледа:
Се наоѓа над моторчето од парното.
Проблемот е што кога ќе го свртам клучот, веднаш штом возилото добива струја, тоа се активира, го слушам, и врти нон-стоп. Кога ќе го стиснам копчето за затворање на клапната (обележано на сликата подоле), само ја менува насоката на движење, односно пак врти нон-стоп, само во спротивен правец од првичниот.
Инаку, тоа си функционира, си ја брка работата - ја отвора и затвора клапната, само проблем е што зуи цело време. Работи цело време, и не само што вади досаден звук, туку и ми е страв да не ми заебе нешто друго во електорниката, или тоа да се заебе само. Побарав низ овластениве сервиси, имаат такво нешто, само цената му е ~9.500 денари.
По консултации со постручни лица од мене, и барање на половно моторче, само утврдив дека (најверојатно) не е проблемот во моторчето, туку во електрниката, некое реле, или микро-прекидач, кое му дава струја на моторчето. Исто така, (најверојатно), ова дијагностика не го открива, затоа што во сервисот каде што ја сервисирам колата, има компјутер за дијагностика, а не вади никаква грешка. Со стандардните, Astra G, ова срање не е исто - туку ова моторче е исто со подоцнежните, Astra H моделите.
На крај, не ми се фрлаат 10.000, а не сум сигурен дали е тоа проблемот. Ми создава проблем - стаклата ми маглат, кога врне или кога е влажно време. Пошто сега е извадено, барем не ми зуи, ама тоа не е решение.
Доколку има некој некој предлог, добредојден е. Особено, marsher ако има некој совет.
Имам и други проблеми со колата - при стартување, обично наутро, кога врне или кога претходно има врнато, каишот од алтернаторот вади некој чуден звук, како стругање. Кога ќе повозам 50-100 метри, се стишува. При тргнување, исто кога е повлажно - имам приметено, колата скока, како да сум возач-почетник, како да незнам да тргнам. Плус, пластиките во внатрешноста крцкаат ненормално. Пред некој ден ми светна сијаличката "Check Engine", па морав да одам на сервис да ја исклучат, иако немаше видливи проблеми со моторот. Наводно, по дијагностиката, проблемот бил во системот за довод на гориво, односно вода во филтерот и во горивото. Отстранет е дефектот, софтверски, и проблем нема појавено пак.
Како и да е, се извинувам на долгиот пост, но сакав да го илустрирам што подобро, за да добијам поконкретен одговор, ако е можно. Вториот дел беше мала исповед и издушување, во насока:
"Opel - никогаш повеќе во животот." Додека е во моја сопственост, автомобилот ќе си ја добива грижата која му е потребна, дури и повеќе, но.. Друг Opel во мојот живот, нема да има. Никогаш - освен ако не го даваат за 0 денари, буквално.
Се извинувам уште еднаш, и ви благодарам.