Автор Тема: Проблем со системот за рециркулација на воздух во кабина - Opel Astra Classic II  (Прочитано 6339 пати)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
@diesel druze skapo e no da znaes imas del i "del". vo ovlasten servis barem si kupuvas original. Ako 10000 denari se mnogu sto i se realno togas dali ne razmislis da se rasetas po avto otpadi i da si vidis na lice mesto.
iznenaden sum zasto i kaj eden komsija ima slicen problem, baska i parnoto ne mu raboti (kolata e frizider).

Отсутен maci

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1316
јас би го отворил и би видел што е скршено или изместено внатре.ако нема скршени запци има исместени механизми.
ако несакаш да чепкаш тогаш сајла ти е наједноставен метод.
ако и тоа не сакаш,побарај од хаварисана астра класик 2 да купиш таков дел,посети го тетово.

ако несакаш да ти врти=зуи цело време стави мал додатен прекидач како тастерче 0/1, да ја икслучува струјата до делот.
и кога ќе е отворено да не зуи,исклучуваш на тастер(довод на струја),кога сакаш да затвориш довод пушташ тастер(довод на струја),стискаш копче(наменско) од шал табла и после тоа пак затвараш на тастер.

пробај вака како последното што ти го кажав може ќе успееш.

форд фиеста 1,4 тдци

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Стварно и јас разбрав по Гугл ама слабо да најдам информации за истиов проблем.

Бидејќи моторчето го имаш извадено надвор, ако најдеш добар електричар да го провери и да установи дека е во ред.

Наредно, ако успееш да најдеш шема (или специјалист за електроника на Опел) да покаже кое е рељето или прекидачот кој ја пушта струјата на моторчето да работи, моја претпоставка тоа е проблемот.

Ако ти скурчи од пролемов, остави го без моторче и само отвори ја клапната да имаш свеж воздух постојано.

Знаеш како викаат, лекот е пет пари ама да го најдеш... Мислам дека со ептен ефтино ќе пројдеш да го поправиш АКО некој успее да го лоцира рељето или проблемот ако е во нешто друго...

Можам да претпоставам колку те нервира ова.

Моторчето е во ред. Проверено, отворено од електроничар.

Така и ми кажаа, релето дека е проблемот. Само кој да го најде каде е. Санирано е со клапната, ја застанав, не ми маглат џамовите веќе.

Не да ме нервира, немаш појма. Колата е релативно уште нова за вакви несекојдневни дефекти. 4.5 години.

Diesel,  aко ти е некаква утеха не си сам во она што го рече - опел никогаш повеќе. Јас само ќе речам опел дизел никогаш повеќе. Но, за оваа наша одлука во голема мера сме малку и сами криви што не сме се обратиле во право време кај прав мајстор и кога купуваме половно возило тоа е "мачка во вреќа". Оди кај маршер и едноставно препушти му ја цела кола да ја провери и да ја среди,  Вервај, ова ти е најевтината опција. За делот што го бараш сврти еден број 075880939 Горан. Овој е од Прилеп и се занимава исклучиво со опел и скоро секогаш има растурени опели но претежно Астра Г или Вектра... Сепак јави се и прашај.


Имено. Само, единствена разлика е што мојата кола е купена од салон, пред 4.5 години, прв и едниствен газда сум јас. Ја чувам повеќе од очите. Ама, и тоа не е доволно добро. Секако, гледам дека marsher е речиси најдобра опција за санирање на овој дефект, ама дали не ја видел темава.. Сервисирана е во овластен сервис 3 години, последниот само го правев надвор од овластен сервис, ама нема никаква врска тоа со пробелмов.

Фала ти за бројот, ќе се обидам.

Tuka treba da se bara problemot :). Kaj nas narodot koga ke kupi kola se ponasa kako da ja kupil od salon,ni ulje ne saka da smeni,i posle ova ne cinelo,ona ne cinelo.


Купена е од салон. Чувана е како никоја друга кола досега. Повеќето постари членови ја знаат колата од друг форум, и знаат дека е чувана. За себе не се грижам толку како за колата. И на крај, нон стоп нешто не е во ред со неа.

@diesel druze skapo e no da znaes imas del i "del". vo ovlasten servis barem si kupuvas original. Ako 10000 denari se mnogu sto i se realno togas dali ne razmislis da se rasetas po avto otpadi i da si vidis na lice mesto.
iznenaden sum zasto i kaj eden komsija ima slicen problem, baska i parnoto ne mu raboti (kolata e frizider).

Се согласувам потполно со тебе. Но, не со овластениве сервиси по МК. Во Грција, во овластен сервис на Опел, истиов дел чини речиси 2.000 помалку, но и тоа е премногу. Не велам дека не би го купил и да го платам толку, но не сум сигурен дека е во моторчето проблемот. Тоа си работи. По отпади сеуште нема хаварисана Класик 2, барем јас не сум нашол.

јас би го отворил и би видел што е скршено или изместено внатре.ако нема скршени запци има исместени механизми.
ако несакаш да чепкаш тогаш сајла ти е наједноставен метод.
ако и тоа не сакаш,побарај од хаварисана астра класик 2 да купиш таков дел,посети го тетово.

ако несакаш да ти врти=зуи цело време стави мал додатен прекидач како тастерче 0/1, да ја икслучува струјата до делот.
и кога ќе е отворено да не зуи,исклучуваш на тастер(довод на струја),кога сакаш да затвориш довод пушташ тастер(довод на струја),стискаш копче(наменско) од шал табла и после тоа пак затвараш на тастер.

пробај вака како последното што ти го кажав може ќе успееш.



Отворено е, се е во ред - нема ништо скршено. Сајла - никако, подобро ќе возам вака нефункционално, отколку да експериментирам. Уште повеќе да му пуштам директна струја - не.

Фала ви на сите, ќе се прави нешто, ама кога, како и колку ќе чини..

п.с. препорака за некој добар електичар, или уште подобро, специјалист за Опел..?

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Тоа што си ја купил нова е сосема друга работа и разбирам зошто те боли толку сето ова. Сепак пробај да гледаш на целиот проблем со помалку емоции. Јас можеби и побурно од тебе реагирав и ништо не постигнав со тоа. Гледај да се здрави и живи луѓето, а за тоа што се поправа со пари да не му се секираш. Ќе се реши проблемот без гајле
« Последно менување: 29 Декември 2012, 16:48:39 pm proff »
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Тоа што си ја купил нова е сосема друга работа и разбирам зошто те боли толку сето ова. Сепак пробај да гледаш на целиот проблем со помалкју емоции. Јас мозжеби и побурно од тебе реагирав и ништо не постигнав со тоа. Гледај да се здрави и живи луѓето, а за тоа што се поправа со пари да не му се секраш. Ќе се реши проблемот без гајле

Фала ти, стварно. Некогаш само вакви совети ми се доволни. Знам, ќе се реши, само трпение. Фала ти, уште еднаш.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Проблем со системот за рециркулација на воздух во
« Одговори #20 на: 29 Декември 2012, 16:46:05 pm »
Defekt se slucuva na sekoja kola. Sepak Ne me iznenaduva nisto. Losoto e sto za zamena na takva klapna se gubi dosta vreme i se vadat nekoi raboti

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Да, ама тука иде моментот "Зошто баш мене?", или "Зошто баш сега?", капираш?

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Е овде застани! Никогаш не се прашувај зошто тебе.. вервај ништо во животот не е случајно.... Затоа тие прашања извади ги од главата, оти колку почесто ќе си ги поставуваш толку почесто ќе го бараш одговорот....
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен ngocevski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 484
Е овде застани! Никогаш не се прашувај зошто тебе.. вервај ништо во животот не е случајно.... Затоа тие прашања извади ги од главата, оти колку почесто ќе си ги поставуваш толку почесто ќе го бараш одговорот....

Многу паметна мисла.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Во право сте и двајцата. Апсолутно. Алал вера.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Решенија на проблемот - овде и овде.

И се разбира, контакт со мене, ако некој му притреба. Тука сум.