А што беше позитивното во Алфата освен што е 120кс турбо бензинец? Тоа ќе е доволно слично кај сите такви мотори. Сите други споменати коли во соодветна ценовна споредба со Алфата доаѓаат со значително посилни мотори. Дали можеби и тогаш Алфата има некоја предност? Далеку од тоа дека е лоша, напротив одлична е. Ама во вечните зборови на Владо - Еден бакнеж и мајгија се стоори, везе нема муабетов. Во тој ценовен ранг се Голфовите со 160кс, Новиот фокус со 150кс и Астрата со 180кс сите опремени со турбина како и Алфата. Цивикот 1.8 иако прескап е веќе во тој ранг со 140кс атмосферец. Не правиме муабет кој е подобар или полош, ама магичните перформанси, кои беа посочени се далеку од конкуренцијата на останатите добри марки - и имаат слична цена.
Значи најефтините модели на Алфа се оние кои ќе се најкупувани и на нив се прави најголема заработка. Цената е релативно вештачка и неоснована. Но доколку се одлучиме за еден чекор понатаму ситуацијата се менува.
Веќе во рангот на силните дизелаши Алфата со 170кс е многу блиску до фокусот со 163кс дизел, Голфот е малку поефтин со 140кс, но има 4х4 (ГТД е поскап). Астрата со 160кс е солиден и доста ефтин избор. А и меганот 150кс е сличен со Астрата. Сите се најопремени и со најмоќните дизели, а цената е во рамките на 2000 евра разлика. но овој пат Алфата има најмоќен мотор од понудените и најдобри перформанси, соодветно со нејзините можности и изглед разликата од 2000 евра е некако оправдана. За разлика од истата кај поефтините верзии која не беше оправдана.
Кога се купува Алфа не треба да се цинцариш. Треба да ја облиеш со опрема и страст. За да можеш да го доживееш духот и чувството. Не би препорачал земање на најефтиниот модел... од ниедна кола - а најмалку од Алфа.