Автор Тема: Намалување на потрошувачката.  (Прочитано 281944 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20803
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #210 на: 22 Февруари 2011, 12:56:20 pm »
@Deni: Малце ти немаат поента примериве... Не е муабетот дека НЕ МОЖЕ TDI да иде 170 при 3000 вртежи, туку дека не е баш најверојатно (или возможно барем според мене), 1.9 TDI со 110 коња, во Ауди А6, што ќе да е тешкичка кола, да го постигне тоа.

Првиот клип е 2.5 ТДИ, у вториот, не стига до 3000, а богами ни до 170, а третиот ќе да е некоја животиња од дизел, сигурно не е 1.9 ТДИ.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #211 на: 22 Февруари 2011, 13:07:56 pm »
@Deni: Малце ти немаат поента примериве... Не е муабетот дека НЕ МОЖЕ TDI да иде 170 при 3000 вртежи, туку дека не е баш најверојатно (или возможно барем според мене), 1.9 TDI со 110 коња, во Ауди А6, што ќе да е тешкичка кола, да го постигне тоа.

Првиот клип е 2.5 ТДИ, у вториот, не стига до 3000, а богами ни до 170, а третиот ќе да е некоја животиња од дизел, сигурно не е 1.9 ТДИ.
Да не забегуваме од темата, 1.6 ТДи со 105кс. При 200 од наш македонски снимач, љубител на Алфи. Без никаков проблем стигнуваат до 200, а со ремап до кај 215. Пробано од прва рака. Најмал проблем на светот за тие мотори е 170кмч, и тоа без цедење брзини. И не е тоа муабетот. Гојдо спомна дека не било при 3000, затоа реков. Точно на 3000 е кај 6брзинците и на 3100 кај тие со 5 брзини.
« Последно менување: 22 Февруари 2011, 13:09:29 pm Deni »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #212 на: 22 Февруари 2011, 20:29:46 pm »
Лол

Не  е муабетот дали можат да постигнат или не. Туку тоа дека 170 при 3000 нема да биде баш економично. Тоа е голем терет за моторот и сигурно нема да троши 5л

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #213 на: 22 Февруари 2011, 21:24:09 pm »
Physics

The power to overcome air resistance increases roughly with the cube of the speed, and thus the energy required per unit distance is roughly proportional to the square of speed. Because air resistance increases so rapidly with speed, above about 30 mph (48 km/h), it becomes a dominant limiting factor. Driving at 45 rather than 65 mph (72 rather than 105 km/h) requires about one-third the power to overcome wind resistance, or about one-half the energy per unit distance, and much greater fuel economy can be achieved. Increasing speed to 90 mph (145 km/h) from 65 mph (105 km/h) increases the power requirement by 2.6 times, the energy per unit distance by 1.9 times, and decreases fuel economy. In real world vehicles the change in fuel economy is less than the values quoted above due to complicating factors.

The power needed to overcome the rolling resistance is roughly proportional to the speed,[14] and thus the energy required per unit distance is roughly constant. At very low speeds the dominant losses are internal friction. A hybrid can achieve greater fuel economy in city driving than on the highway because the engine shuts off when it is not needed to charge the battery and has little to no consumption at stops. In addition, regenerative braking puts energy back into the battery.
Speed and fuel economy studies
1997 fuel economy statistics for various U.S. models

Fuel economy at steady speeds with selected vehicles was studied in 2010. The most recent study[15] indicates greater fuel efficiency at higher speeds than earlier studies; for example, some vehicles achieve better mileage at 65 than at 45 mph (105 rather than 72 km/h),[15] although not their best economy, such as the 1994 Oldsmobile Cutlass, which has its best economy at 55 mph (29.1 mpg), and gets 2 mpg better economy at 65 than at 45 (25 vs 23 mpg). All cars demonstrated decreasing fuel economy beyond 65 mph (105 km/h), with wind resistance the dominant factor, and may save up to 25% by slowing from 70 mph (110 km/h) to 55 mph (89 km/h).[16] However, the proportion of driving on high speed roadways varies from 4% in Ireland to 41% in Netherlands.

There were complaints when the U.S. National 55 mph (89 km/h) speed limit was mandated that it could lower, instead of increase fuel economy. The 1997 Toyota Celica got 1 mpg better fuel-efficiency at 65 than it did at 55 (43.5 vs 42.5), although almost 5 mpg better at 60 than at 65 (48.4 vs 43.5), and its best economy (52.6 mpg) at only 25 mph (40 km/h). Other vehicles tested had from 1.4 to 20.2% better fuel-efficiency at 55 mph (89 km/h) vs. 65 mph (105 km/h). Their best economy was reached at speeds of 25 to 55 mph (see graph).[15]


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #214 на: 22 Февруари 2011, 21:28:13 pm »
Погледнете го кафеавиот график за Фоксваген Џета со 1,9 TDI колку драстично расте потрошувачката при покачување на брзината.


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #215 на: 22 Февруари 2011, 21:36:29 pm »
So tek na vreme se podobrila efikasnosta pri pogolemi brzini sto se dolzi na podobrenata aerodinamika na vozilata. No protiv fizikata ne se moze


Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20803
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #216 на: 22 Февруари 2011, 22:15:40 pm »
@Deni: Малце ти немаат поента примериве... Не е муабетот дека НЕ МОЖЕ TDI да иде 170 при 3000 вртежи, туку дека не е баш најверојатно (или возможно барем според мене), 1.9 TDI со 110 коња, во Ауди А6, што ќе да е тешкичка кола, да го постигне тоа.

Првиот клип е 2.5 ТДИ, у вториот, не стига до 3000, а богами ни до 170, а третиот ќе да е некоја животиња од дизел, сигурно не е 1.9 ТДИ.
Да не забегуваме од темата, 1.6 ТДи со 105кс. При 200 од наш македонски снимач, љубител на Алфи. Без никаков проблем стигнуваат до 200, а со ремап до кај 215. Пробано од прва рака. Најмал проблем на светот за тие мотори е 170кмч, и тоа без цедење брзини. И не е тоа муабетот. Гојдо спомна дека не било при 3000, затоа реков. Точно на 3000 е кај 6брзинците и на 3100 кај тие со 5 брзини.


Или ја не те контам, или сам не се конташ, или не знам шо е со муабетов...
Значи, не станува збор дека не постои ТДИ на светов што не може да го направи тоа, туку муабетот е, дека 1.9 ТДИ со 110 КС, во Ауди А6, иде 170 на 3000 вртежи (што е можно коа веќе има 6 брзински мењач), и арчи 5.5 литра на 100км... Најискрено, не го верувам ова, па што сака нека е... Го иам истиот мотор во Леон од прошлата генерација (али со 5 брзински мењач) и тој на 3000 вртежи, тера накај 140, така нешто. Колку што знам, ТДИ со 110КС никогаш не го испорачуваа со 6 брзински мењач, ама може да сум у грешка за тоа, не викам не. Е сеа, типчето си кажа дека е турен накнадно 6-степен, што ќе рече дека ДА, у таа комбинација, би идел 170 на 3000. Ама пак не верувам дека ќе троши само 5.5 литра.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #217 на: 22 Февруари 2011, 22:31:30 pm »
Falanga ме поттикна да отворам книгите од ветрогенератори. Отпорот на воздухот зависи кубно од брзината, а не квадратно. Тоа значи дека ако брзината ја зголемиш дупло дека ќе ти треба речиси 8 пати поголема моќност. Сепак разликата во брзина од 380 до 400 значи зголемена моќност за нешто помалку од 16%.

Инаку и јас не верувам дека возило со тој габарит на 170 ќе троши 5.5l/100km
« Последно менување: 22 Февруари 2011, 22:36:57 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #218 на: 22 Февруари 2011, 22:49:10 pm »
Сепак разликата во брзина од 380 до 400 значи зголемена моќност за нешто помалку од 16%.

Друже, грешна ти е пресметката. Навистина ти е грешна пресметката. Барам денес цел ден не можам да го најдам текстот. Ама ајде еве нека не биде Вејрон, истото и кај други возила важи. Ќе најдам и ќе ти докажам.

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3049
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #219 на: 22 Февруари 2011, 22:51:13 pm »
Се чека на видео како доказен материјал  ;D

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #220 на: 22 Февруари 2011, 22:54:16 pm »
ќе треба видеото да трае 40 минути.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3049
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #221 на: 22 Февруари 2011, 22:57:15 pm »
И според мене е многу неставрно тоа со потрошувачката ама ајде ќе видиме...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #222 на: 22 Февруари 2011, 23:46:07 pm »
Eve ja formulata ja najdov.

Nova jachina = stara jachina * [(nova brzina / stara brzina) na stepen 4]

Znaci Veyron:

X = 700 * 1,2273 = 860

Znaci Gojdo ne e pomalku od 16% tuku nesto poveke od 22%

Vo ovoj slucaj ako so prvata verzija od Veyron so 700hp odela 380km/h togas vtorata verzija morala da ima najmalku 860hp za da dostigne 400km/h. Toa e za 20 km/h poveke mora da se stavat +160hp

Ovde ne se zemeni vo predvid otporot na gumite. Za gumite trba druga formula da se najde. Ako ja imas Gojdo pisi ja

Taka ke mu dojde neli?
« Последно менување: 22 Февруари 2011, 23:47:47 pm Falanga »

Отсутен The Boy Next Door

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 491
  • Pug 205 GTI - the drive of your life !
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #223 на: 22 Февруари 2011, 23:56:32 pm »
Абе ако сакате да ја намалите потрошувачката..............НЕ ЈА ВОЗЕТЕ КОЛАТА

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Не возам брзо, ниско летам.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #224 на: 23 Февруари 2011, 00:43:16 am »
Забегавате.

@Velestrumf, aha ako bilo za potrosnjata, moze da ne trosi tolki. Neznam ke vidime. Inace tie se obrtaite.

@falanga, 3000 vrtezi ne se voopsto malku, posebno na dizel motor so turbina. A i 170 ne e kojznae kolkava brzina, koja treba da se odrzuva.

Se raboti za prethodnikot na ginisoviot motor TDi. Ponatamu tezinata na kolata pri pogolemi brzini e pomalku vazna, a aerodinamikata veke pocnuva da igra uloga. A6 ima dosta dobar koeficient na otpor. Moze i da ve cudi no starata i novata E klasa se edni od najaerodinamicni vozila, eden stepen podobri od kalibra. Taka da goleminata ne e negativnost vo ovie uslovi.

Sepak potreben e dokaz. A ako A4 trosi 6.2-6.3 pri 170kmc ne se somnevam deka ova e daleku od 6 litri. Eve: