95% од потрошувачката е начинот на возење. 5% се другите глупости.
За жал - не. Така ќе беше доколку моторот беше 100% топлински ефикасна машина, но не е.
Потрошувачката = паразитски губитоци + начинот на возење.
Ама пошто ние не можеме да влијаеме на паразитските губитоци, непотребно е да се спомнуваат.. Не тупи. 
Не тупам

Тие губитоци се далеку, далеку поголеми од 5%. Да кажеше „50% од потрошувачката е начинот на возење“ немаше да има проблем. Ама вака со 95-ката дебело го претера.
Дајте идеа освен оваа се разбира, како би намалил потрошувачка на кола со плин мотор со 8 вентили
плинот е штелуван и си троши нормално али би сакал да прилагодам на минимум бидејќи долга ми е секојдневната релација до работа.
На моторот му нема ништо модифицирано 1200кубика е со 60 коња.
Ми дојде идеа да му ставам cold intake air filter и некој адитив за дизни и вентили од liqui moly бидејќи се работи за 2000год па колку толку нешто да зачисти. За некој ден ќе му ставам и Michelin Energy Saver 14ки
Совети се добродојдени. 
1. Стартувај нагло, не се влечкај! При стартување од место/семафори/итн итн... убаво оптерети го моторот. Брзината со која мислиш да возиш (на пр 60 км/х) постигни ја за што пократко време, а кога ќе ја постигнеш - убаци у најголемата можна брзина. „Пензионерско“ возење НЕ Е штедливо возење, напротив.
2. Секогаш кочи моторно. Ако гледаш црвен семафор во далечината, НЕ избацувај во лер и не се тркалај до семафорот: моторно 4-3-2-кочница.
3.
Стартувај нагло и брзо, но
вози полека. Ако со брзо возење заштедуваш 5 минути до дистанцата - тргни 5 минути порано.
4. Симо више ти рече дека можеш благо да го зголемиш притисокот во гумите
5. Немој да палиш греење дур е ладен моторот. Чекај да се загрее, па тогаш пушти парно.
6. Немој да носиш непотребен товар у гепек бла бла бла тие класични очигледни совети