Скоро све е до начинот на возење.. Колку за пример - мојот Леон успеав пред пар денови да го спуштам до 5.7 во град. А при презентација на BMW EfficientDynamics 320D, успеавме да го симнеме аутото до 4.7 во комбинирана вожња - од МакКар салонот, низ пластичарската улица, преку излез од Скопје, до патарина Петровец и назад, по истата рута, во 5 попладне. А праиме муабет за 2-литарски турбодизел со 175 коња, и возење до 110 на автопат.
- Забрзувајте рамномерно, во повисок степен на пренос, но не ептем висок степен на пренос.
- Гас не до даска, туку некои 2/3 од вкупниот од. Скоро сите нови возила електронски пресметуваат колку гориво да пуштат. Кога е гас до даска пуштаат експоненцијално повеќе гориво.
- При успорување, не ставајте во лер. Додека е колата во лер моторот мора сам да оддржава ~750-800 вртежи. Кога е во брзина, вртењето на тркалата го врти, и не троши воопшто гориво. Ставете во лер пред да застанете.
- Возете еластично. Ако гледате дека семафорот пред вас се затвора, отпуштете гас додека се возите докај него.
- Доколку не е потребно, исклучете клима.
- Доколку е возможно, нека бидат затворени прозорците - отворени прозори влијаат на аеродинамика.
- Проверете притисок во гуми.
- Квалитетното гориво си го праи своето.
- Итн, итн.. Можда веќе сум ги пишал овие..