„Прва награда на форум, ајде.“
Она спава. Секоја чест!
тоа боро.. јеби га... мајтап ми удри зашто за на форумов снимав и сликав...
иначе преде како маче... да... денес после поминати околу 150 км се појави еден проблем.. т.е. 2 проблема се појавија... првиот е дека почна да ги дува цревата и да појавува кљонгурци (кој сваќа арно, а кој не, во кратки црти, кљонгурци е релативно нов збор, општо прифтен од поновата генерација на автомеханичари, а се однесува на постојано појавување на воздух во хладњак и резервоарче од вода, и за обичен човек, кој не се разбира многу тоа е кување на прв поглед... е арно ама колата не кува, бидејки да речеме има едвај 20-30 степени, туку се појавува момент кога некој мал дел од компресија од некој цилиндар, преку дихтунгот на глава бута многу мала количина на воздух во водата.. и пумпата тоа го извртува и се појавува во хладњак или резервоарче...) значи појави кљонгурци и мене ме фати паника да не можеби прснала главата.. ама тоа само во краток дел од секунда, па после 3 минути размишљање дојдов до констатација дека не е можно главата да прсне на ОВОЈ мотор од удирање на вентили во клипови... попрво ке пукне брегастата одошто главата, бидејки вентилите се спуштаат и усисен и издувен РАМНО ПОД 90 степени... тоа значи што? тоа значи престегање на главата... баш пецони намина кај мене у гаража кога се спремавме со боро тоа да го направиме... опињање боро клучот на 16,8 кила и еден по еден престеагње и воала, НЕМА КЉОНГУРЦИ више... запалив, повозев почекав температура да крене, перка неколку пати, ама кљонгурци “ОДНЕМА“
е вториот проблем, за мене никако јасен... ИЗГУБИ ПАРНО!!! немојте сега со затнато хладњачем не е затнато, ганц ново е т.е. пред 2 години е мењано, од типот што ја купив колаа, заедно го мењавме заради претходно што му беше затнато старото.. значи си купи ново, се растури цела шалт табла и се тури ганц ново... а башка и пред да ја напраам глупоста, значи до завчера, си имаше ОДЛИЧНО парно...
изгаси парното да не дува, почекај 1-2 минути, пушти, ке дувне топло 20-30 секунди и намалува па за 1 минута дува скоро скроз ладно.. неможам да го окарактеризирам ни како млако, ладно дува...
пробав и воздух да истерам , откачив на црева дрн дрн дрн... пак нема парно... излези да возиш, и ке добие некакво парно, ама на брзина 2 од можни 3 дува млакичко... на 3 па исти ку*ац... се сумњам дека термостатот нешто се заеба... можно е, заради вадењето и перењето на главата да има улетано у него некое срање, ѓубре или ете, едноставно се укочил на отворено, пошто хладњакот си загрева, перка се вклучува, а парно АШ...
за викендов боро тоа ке се занимава... ке го демонтира термостатот, и ке види.. уствари ке го смени, веке зедов нов.. ако и до него не е, е тогаш ке вадам глава пак... дихтунгот има мал проток тогаш...
или мора да биде како што треба или нема да биде никако... ако треба и со токмак ке измавам по моторот, ама полунаправено не признавам.. е не, ке се заебаваме...