Автор Тема: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d  (Прочитано 14063 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #15 на: 22 Декември 2012, 10:03:22 am »
Не знам дали воопшто ќе биде добра компресијата пред прво палење. Малу масло да капне на ѕидовите на цилиндрите, да се подмачка радилица ово-оно :) Не е подобро да поработи едно 10-тина 20 минути, па после да мериш?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #16 на: 22 Декември 2012, 10:09:23 am »
Не знам дали воопшто ќе биде добра компресијата пред прво палење. Малу масло да капне на ѕидовите на цилиндрите, да се подмачка радилица ово-оно :) Не е подобро да поработи едно 10-тина 20 минути, па после да мериш?

па тоа е поентата... на ладно да му измерам.. кога ке загрее, не е репер колкава е компресијата... тогаш може и 40 бари, па и повеке од 40 да има... сакав сега на ладно, на нови карики... а секако после одприлика 2-3.000 километри ке му престегам глава и тогаш ке му измерам.. до тогаш и карики и вентили и се ке си биде легнато...

а за масло? не да има масло, удавено е се во масло... клиповите ги шприцавме со пумпица, хилзните се пуни... ама бар не ме боли глава додека да крене на верглање, дека ке си биде се во ред...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #17 на: 22 Декември 2012, 10:34:49 am »
Така се „реди“ со подмачкување, тоа знам, ама првата компресија дур не се налегнати кариките нови не знам дали ти е воопшто релевантнен податок :) Сепак, за споредба сега и по 2000-3000км, може да измериш :) Да видиш што се случува со „разработување“ :) BTW, внимавај на ладново со разработување, и види размисли можеби треба некое уље со 5w градација за зимскиов период?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #18 на: 23 Декември 2012, 02:00:08 am »
10-40 му турив... сосема доволно е и ок е...  

ај прво сликиве од процесот... значи, склопен моторот до точка да се вгради во кола:





а ова од погоре, треба да се вгради и пикне токму овде:


се разбира со помош на пријателот чекрк, тоа изгледаше баш вака:


и кога клапна на место изгледаше баш вака:


вчера неколку цревца се поврзаа, ама начелно се остави се за денес... значи црева за вода, гориво, термостати, доводи и поврати за нафта на дизни од бош пумпа...
па следно беа каблиња за струја, сигнали за температура и масло, греачи поврзување...
па филтерот за нафта со помош на рачна пумпа го наполнивме, и бош пумпата исто... турање масло, турање антифриз и време беше...

со отштрафени (малку) цевки на дизни верглање, крена уље, почна да шприца нафта, стегнавме убаво сите цевки како што треба, вртење на клуч за контакт, света сијаличето за греач (и тука се помолив малку, ама не признавм и не кажувам на кого ;D ), завртев да заверглам... не успеав да го свртам клучот до крај вррруммм... го оставивме да работи во место околу 2 саати без додавње гас... по тивок фордов дизел мотор не сум слушнал... веројатно заради јаката изолација на самата кола што ја има под хауба, вклучително и на хаубата а е релативно добро сочувана...

се упали и изгаси перката неколку пати, па беше ред да го повозам... се деси и тоа и морам да признаам евидентно беше дека моторот е даааалеку по жив и по среќен од предходно.. има бајаги повеке снага и каде каде полесно прима...

а да не зборам што тивко работи, не мрда од аспект на стабилност.. како ново... компресија немерев... ке чакам да пројде 2-3.000 километри, да дојде редот за мењање на маслото па тогаш ке мерам компресија и ке пишам... а тоа ако е под моја рака, ептен брзо ке биде...

и еве... ВОАЛА:

www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #19 на: 23 Декември 2012, 02:35:39 am »
lele kolku meko zvukce ima ubavo bravo !

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #20 на: 23 Декември 2012, 11:09:05 am »
Спие ;D

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #21 на: 23 Декември 2012, 13:28:17 pm »
prede maceto  ;)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #22 на: 23 Декември 2012, 15:19:17 pm »
„Прва награда на форум, ајде.“

Она спава. Секоја чест!

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #23 на: 23 Декември 2012, 21:51:31 pm »
„Прва награда на форум, ајде.“

Она спава. Секоја чест!

тоа боро.. јеби га... мајтап ми удри зашто за на форумов снимав и сликав...

иначе преде како маче... да... денес после поминати околу 150 км се појави еден проблем.. т.е. 2 проблема се појавија... првиот е дека почна да ги дува цревата и да појавува кљонгурци (кој сваќа арно, а кој не, во кратки црти, кљонгурци е релативно нов збор, општо прифтен од поновата генерација на автомеханичари, а се однесува на постојано појавување на воздух во хладњак и резервоарче од вода, и за обичен човек, кој не се разбира многу тоа е кување на прв поглед... е арно ама колата не кува, бидејки да речеме има едвај 20-30 степени, туку се појавува момент кога некој мал дел од компресија од некој цилиндар, преку дихтунгот на глава бута многу мала количина на воздух во водата.. и пумпата тоа го извртува и се појавува во хладњак или резервоарче...) значи појави кљонгурци и мене ме фати паника да не можеби прснала главата.. ама тоа само во краток дел од секунда, па после 3 минути размишљање дојдов до констатација дека не е можно главата да прсне на ОВОЈ мотор од удирање на вентили во клипови... попрво ке пукне брегастата одошто главата, бидејки вентилите се спуштаат и усисен и издувен РАМНО ПОД 90 степени... тоа значи што? тоа значи престегање на главата... баш пецони намина кај мене у гаража кога се спремавме со боро тоа да го направиме... опињање боро клучот на 16,8 кила и еден по еден престеагње и воала, НЕМА КЉОНГУРЦИ више... запалив, повозев почекав температура да крене, перка неколку пати, ама кљонгурци “ОДНЕМА“ 8)

е вториот проблем, за мене никако јасен... ИЗГУБИ ПАРНО!!!  немојте сега со затнато хладњачем не е затнато, ганц ново е т.е. пред 2 години е мењано, од типот што ја купив колаа, заедно го мењавме заради претходно што му беше затнато старото.. значи си купи ново, се растури цела шалт табла и се тури ганц ново... а башка и пред да ја напраам глупоста, значи до завчера, си имаше ОДЛИЧНО парно...

изгаси парното да не дува, почекај 1-2 минути, пушти, ке дувне топло 20-30 секунди и намалува па за 1 минута дува скоро скроз ладно.. неможам да го окарактеризирам ни како млако, ладно дува...

пробав и воздух да истерам , откачив на црева дрн дрн дрн... пак нема парно... излези да возиш, и ке добие некакво парно, ама на брзина 2 од можни 3 дува млакичко... на 3 па исти ку*ац... се сумњам дека термостатот нешто се заеба... можно е, заради вадењето и перењето на главата да има улетано у него некое срање, ѓубре или ете, едноставно се укочил на отворено, пошто хладњакот си загрева, перка се вклучува, а парно АШ...

за викендов боро тоа ке се занимава... ке го демонтира термостатот, и ке види.. уствари ке го смени, веке зедов нов.. ако и до него не е, е тогаш ке вадам глава пак... дихтунгот има мал проток тогаш...

или мора да биде како што треба или нема да биде никако... ако треба и со токмак ке измавам по моторот, ама полунаправено не признавам.. е не, ке се заебаваме...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #24 на: 23 Декември 2012, 22:09:58 pm »
 ;D ;D ;D ;D
a be glej malce hamburgerce na ena veko.....

Not a valid youtube URL
i stvarno do koga vaka ke se zaebavas  ;D ;D ;D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #25 на: 24 Декември 2012, 00:19:15 am »
ваљда дур мрдам...

лесно им е на овие со новиве коли... шлап тоа обд конекторот во џек, 2 пати ентер кликни и еднаш шифт и ке ти каже компјутерот што и е расипано на колата... ај да ве видам мушки вака како мене и боро... со штравцигер забиен во уво, потпрен на мотор правиш дијагностика...  

е тоа мене ми прави ненормално голема уживанција... а не некој да ми каже на компјутер прочитано што е дефектот а јас само да сработам...

п.с.

ај ке ви откријам само едно мало делче од мојот веке започнат проект... дизел мотор (истиот како овој фордов 1.8д) конвертиран да работи и на дизел и на бензин... веројатно ке може и на петролеј и на мазут и во цела прикаска е ХХО генератор присутен... ама само е проект и е започнато со скици и пресметки...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Deno

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2606
  • Custom made interiors
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #26 на: 24 Декември 2012, 18:31:51 pm »
Онак, имам Форд Транзит  од 1974 год со истиот мотор само 1.6 од ескорт мислам дека е. Ни самиот незнае колку има извртено колку ја има превртено километражата, и тоа нон стоп е товарено бидејки одиме на пазар со него. Сега кога видов ме фати мерак напролет да земам да го подсредам да го освежам малко. Ќе го исперам да светне малко иако е чист нема уље по него ептен минимално, капка уље не троши. Ќе му исчистам усис воздушен филтер ќе му сменам, незнам и некое адитивче дали да му ставам и за моторот и за дизните да му се исчистат малко...

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #27 на: 24 Декември 2012, 23:50:46 pm »
никакви адитиви на овој мотор.. тоа што е потрошено во елементите, го надополнува гарежот.. ставиш ли адитиви за истење му еба мајката... тогаш ке се расштрака и ке го отвараш...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #28 на: 24 Декември 2012, 23:51:37 pm »
п.с. гледам сега, по ревизија на темава дека не сум турил сликите од извитканите вентили... ај утре... у телефон ми се, а телефонот е изгасен веке... утре ке ги турам..
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1908
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #29 на: 25 Декември 2012, 00:31:38 am »
Секоја чест, Онак. Мерак ми е кога гледам вакви, олд-скул проекти :D Како што рече самиот, дијагностика - главата над мотор...