Не е и кај нас по VIN идентификацијата дали е колата со лев или десен волан?
И да смениш се како што пропишала фабрика, не би требало да те пуштат.
Во Европа можеш комотно да си преправиш возило од британија и да си го регистрираш легално. Има еден дечко го пратам, поправа сам у гаража бенвеа канти, па ги шитка, купи од британија едно, си го препраи, си го регистрираше, све легално све како што треба. Би требало и кај нас со соодветна сообразоност (хомологација) да си пројде технилки и регистрација.
Го прашувам ова ради ситуацијата со Јапонскиот Кајен кој иако беше со лев волан, немаше шанси да се регистрира кај нас ради потеклото.
Шал табла,педали,серво пумпа/летва,алтернатор(не секогаш)..И уште пар ситници,зависи од возило до возило.
Тоа се менува,возилото е истото.
Е сега ситуација со Кајен од Јапонија увоз во Мк со други ситуации во Германија не се споредуваат.Различни земји,различни закони.