порано и кога немало компјутери, имало случаи од врзување со празен акомулатор поради напонска разлика да дојде и до експлозија... значи на овој начин се стартува моторот, а тој ќе го полни ослабениот акомулатор ако го бива... ако е многу ослабен, по откачување на помошта ке се изгаси моторот и без додатни потрошувачи (светла и друго)
е ако не се знае каде е главна маса, а сакаме само да го запалиме моторот да проработи може и да се откачи потполно празниот акумулатор... има и сложени коли, веке доста се такви, каде треба време да го препознае новиот акомулатор, н.пр. кога купуваш нов, му треба 7-8км возење да го препознае, у тој период е слаб гасот, може да угаси..
..многу таксисти се жалеа дека незнаејки штети направиле. Мерцедес и Ауди, а може и други возила, имаат акомулатор во багажник. Пежо има оригинал француски клеми, и да сакаш неможе штипки да му ставиш..