Автор Тема: 1.7cdti (110) или 1.3cdti (90)  (Прочитано 2472 пати)

Отсутен peugeot206

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 18
1.7cdti (110) или 1.3cdti (90)
« на: 18 Декември 2012, 12:34:58 pm »
значи вика ме интересира кој од овие мотори е подобар ( во opel astra H - classic 3 ) во однос на тоа дали имаат одредени карактеристични маани проблеми, скапи поправки и слично ( мислење околу силата и потрошувачката не барам поради тоа што тоа сите го знаеме ) . фала.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: 1.7cdti (110) или 1.3cdti (90)
« Одговори #1 на: 18 Декември 2012, 12:39:07 pm »
pogolemiot sekako :) i onaka i dvata se commonrail. top motori se :)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: 1.7cdti (110) или 1.3cdti (90)
« Одговори #2 на: 18 Декември 2012, 13:07:45 pm »
Видиш како тоа фино ти беше елаборирано и презентирано, од секоја можна научна и религиозна гледна точка...

Како и да е, за сите прашања поврзани со Опел, обрати се кај членот marsher, или во неговиот подфорум, најубаво ќе ти каже и ќе ти објасни се’ што те интересира.

Поздрав.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: 1.7cdti (110) или 1.3cdti (90)
« Одговори #3 на: 18 Декември 2012, 13:36:15 pm »
Се придружувам кон честитките.... ;D

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: 1.7cdti (110) или 1.3cdti (90)
« Одговори #4 на: 18 Декември 2012, 20:58:33 pm »
Од аспект на одржување, 1.3 ФИАТ мотор, поштедлив, и најверојатно по-евтин за одржување, и самиот факт што е на ланец, а не на каиш...1.7 е ИСУЗУ мотор, малку повеќе троши, но е посилен.

Лично сум ги возел и двете верзии на 1.3, (75 и 90КС), сум видел и 1.3 90кс со преку 350 000км во Македонија, така да немаш промаш со тоа моторче
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: 1.7cdti (110) или 1.3cdti (90)
« Одговори #5 на: 18 Декември 2012, 21:19:09 pm »
Јас пак сум видел 1.3 мултиџет со скинато ланче после тоа му сменија само ланче пошто никој не му се нафаќаше да го отвори и сеа пали и работи како трактор.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: 1.7cdti (110) или 1.3cdti (90)
« Одговори #6 на: 18 Декември 2012, 21:41:27 pm »
Ha ha ha treba da go centriraat. Kaj 1.3 Multijet centriranjeto e malce podelikatno zasto nema reperi !

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: 1.7cdti (110) или 1.3cdti (90)
« Одговори #7 на: 18 Декември 2012, 21:44:08 pm »
Не си ме разбрал, има некој вентил чепнато инаку наместен е на палење

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: 1.7cdti (110) или 1.3cdti (90)
« Одговори #8 на: 18 Декември 2012, 21:44:46 pm »
aaaaaa moze moze