Автор Тема: Најдоверливи модели и/или марки  (Прочитано 216280 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #675 на: 20 Февруари 2014, 14:46:03 pm »
Италијаните го признаа дефектот со 458 после точно 5 запалени коли.  Има нешто и во бројката 5.

Дефинитивно има. Не е за џабе најдобра оцена у школо.


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #676 на: 06 Март 2014, 21:40:42 pm »



 ::)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Re: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #677 на: 06 Март 2014, 22:08:33 pm »
Свашта.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #678 на: 06 Март 2014, 22:10:20 pm »


Свашта.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom


Прашање: Би сакал да ви поставам неколку прашања во врска со 2,0 TDI моторите од 2008 до 2010 година. Планирам да купам автомобил со таков мотор. Можете ли да ми кажете кои се нивните недостатоци и дали се отстранети сите проблеми од генерацијата 05/06/07 (мислам на проблемите со дизните, пумпите за масло, позицијата на моторот, големата потрошувачка на масло и гориво)? Конкретно, се двоумам меѓу Passat 2,0 TDI и Golf VI 2,0 TDI. Која би била вашата препорака, кој автомобил е подобар (безбедноста на прво место)?

Одговор: Прво, вашата последна дилема - Passat и Golf? Одлуката зависи од тоа дали ви треба автомобил од средната класа (D-сегмент) или од компактната класа (C-сегмент). И двaта автомобила се со висок квалитет, сигурни и цврсти, така што во однос на безбедноста нема некоја значајна разлика. Турбо дизел агрегатот 2,0 TDI со директно вбризгување и систем „пумпа-инјектор“ (PDE - Pumpe-Dϋse-Einheit) во почетокот (од 2004-2007) имаше некои проблеми, бидејќи таквата изведба е многу сложена. Првично се мислеше дека 16-вентилската технологија не може да се комбинира со „пумпа-инјектор“. Кога ваквата комбинација успеа, во „главата“ на моторот останаа премногу тенки ѕидови, кои потоа правеа проблеми со потрошувачката на масло, полошо согорување и сл.

Највеќе проблеми имеше со пиезо-инјекторите од Siеmens (десно), што беше решено со вградување на електро-магнетни инјектори од Bosch, кои очигледно се разликуваат со помасивната изведба (лево). Но во серијата од 2008-ма година проблемот веќе не постои, а Golf VI уште од самиот почеток (продажбата на овој модел започна кон крајот на 2008-ма година) има „common rail“ вбризгување што нема никакви проблеми. Затоа, особено е важно детално да го проверите автомобилот за кој ќе се одлучите, од каросеријата и шасијата - до моторот и менувачот, со цел да не ви подметнат возило со вратена километража и во лоша состојба. Кога станува збор за Golf, најдобар избор е 1,6 TDI со 105 КС, a таквиот мотор е сосема доволен и за Passat. Најважно од се' е да го изберете оној модел (без оглед на тоа дали е Passat или Golf), кој е во подобра состојба.


LosiPatista

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #680 на: 20 Март 2014, 19:13:23 pm »
Поршето во седмиот месец доживеа уште еден квар, овојпат му откажаа ретровизорите:

https://www.youtube.com/watch?v=UAUtFr-N7Wk


За тие што не се во тек, во првите 6 месеци на поршето откажаа:
-парното,
-паркинг сензорите
-шиберот(што подоцна испадна дека е електрониката за прозорот на совозачката врата)
-моторот (не пали, сензорт на брегаастата е расипан)

https://www.youtube.com/watch?v=NhCcDWuR0Sg

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #681 на: 20 Март 2014, 19:16:41 pm »
Значи до толку да се глупи Фолксваген еден ебен сензор за брегасти да не знаат да направат, дури и за во Порше...
Колку мака имам видено со тој Фолксваген... ко ќе ми текне како сум мрзнел покрај автопат...

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #682 на: 20 Март 2014, 19:19:59 pm »
Фамилија MQB.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #683 на: 21 Март 2014, 22:45:50 pm »
Абе ова со сензори електроника и други заебанции ќе дојде сите марки на автомобили без разлика на бренд да имаат проблеми пошто сите зимаат од исти добавувач и ако он го заебе производот сите кои го вградувале ќе го имаат тој проблем, дали  Порше,Опел или фиат нема разлика :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #684 на: 22 Март 2014, 00:03:34 am »
Другите немаат такви проблеми очигледно.
Исто и Фабиите на Т-Хоум и Битолска млекара страдаат од сензор на брегаста.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
GM saved only a dollar per car by avoiding defective switch redesign
« Одговори #685 на: 03 Април 2014, 06:52:08 am »


Instead of recalling defective vehicles when it noticed they were built using flawed ignition switches, General Motors opted not to make any changes due to the fact that it would’ve cost an extra dollar per car, a new report by Reuters states.

The news service says it was able to obtain a chain of emails circa 2005 that depicted GM engineers discussing the faulty switches – originally discovered in 2001 and eventually linked to more than a dozen deaths. The emails reportedly show that replacing the part in the 2.6 million affected cars would’ve cost about 90 cents per vehicle, in addition to $400,000 in tooling costs typically spread out over multiple years.

So far, the defective switches have been linked to at least 13 deaths, and have been flagged for potentially disabling airbags, power brakes and steering.

During a Tuesday hearing between GM CEO Mary Barra and the US House Committee on Energy and Commerce, Rep. Diana DeGette (D-Colorado) also cited another GM document from the same time period showing the replacement cost would’ve been even lower, at 57 cents per car. These documents, however, have yet to be released.

For her part, Barra called the notion that GM would choose not to recall defective cars for cost reasons “unacceptable” and “very disturbing,” adding “that is not the way we do business in the New GM."

According to Reuters, the 2005-era emails show engineer John Hendler saying the team would continue to use the switches even though the maker of the part, Delphi Automotive, acknowledged they did not live up to GM’s own performance standards. GM did move to change the switch in 2006, but that process also fell short of the company’s standards.

Barra explained that one of the major changes made at GM since its 2009 bankruptcy is that the company has shifted towards focusing on consumers, a notable swing from the cost-oriented structure associated with the previous decade.

“Today, if there is a safety issue, we take action,” said Barra, according to Time. “If we know there is a defect, we do not look at the cost associated with it, we look at the speed at which we can fix the issue.”

Still, the Detroit Free Press noted that Barra generally dodged getting into specifics during the hearing, repeatedly saying that former US Attorney Anton Valukas is currently spearheading an independent, internal investigation into the matter.

--------------------------------------------------------------------------------

Капитализам. Не сакале да поправат квар што чинел 1$. Нечиј живот за нив не вреди 1$.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #686 на: 03 Април 2014, 08:05:33 am »

Цитат
A new car built by my company leaves somewhere traveling at 60 mph. The rear differential locks up. The car crashes and burns with everyone trapped inside. Now, should we initiate a recall? Take the number of vehicles in the field, A, multiply by the probable rate of failure, B, multiply by the average out-of-court settlement, C. A times B times C equals X. If X is less than the cost of a recall, we don't do one.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Ново масовно повлекување на автомобили од GM
« Одговори #687 на: 07 Април 2014, 08:13:00 am »
На General Motors не му оди баш најдобро. Наскоро ќе треба да се спроведе ново масовно повлекување на американскиот пазар кое вклучува 1,3 милиони возила, поради проблеми со електричната серво функција, склона кон ненадејно откажување...




Во случај кога ќе се појави конкретниот проблем, управувањето не откажува целосно, туку само серво функцијата. Механичка контрола е можна и натаму (барем така велат од GM). Сепак, ризикот за предизвикување нa сообраќајна незгода е значително зголемен.

Како и претходниот проблем со прекинувачот за стартување, така и овој опфаќа широк спектар на возила - од Chevrolet, Saturn до Pontiac. General Motors објави дека ќе се повлекуваат следниве модели:

- Chevrolet Malibu главно од 2004-та и 2005-та година, со некои модели од 2006-та, 2008-ма и 2009-та година.

- Chevrlolet Malibu Maxx, сите модели од 2004-та и 2005-та и некои од 2009-та и 2010-та година.

- Chevrolet Cobalt, некои модели од 2010-та година.

- Saturn Aura, некои модели во 2008-ма и 2009-та година.

- Saturn Ion, сите модели од 2004-та и 2007-ма.

- Pontiac G6, сите модели од 2005-та, како и некои модели од 2006-та, 2008-ма и 2009-та


LosiPatista

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #688 на: 07 Април 2014, 08:22:50 am »
Срамотата за овој Recall е што можело сè да се среди за еден долар по возило и знаеле за проблемите уште пред неколку години.. Се појави интерен меморандум со кој јасно се кажува дека знаеле за проблемот, имале решение за проблемот, и решението било џабе пари евтино..

http://www.reuters.com/article/2014/04/02/us-gm-recall-delphi-idUSBREA3105R20140402

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #689 на: 07 Април 2014, 08:30:34 am »
3 пораки погоре објавена е веста.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need