Автор Тема: Проблем со Мазда 6 2.0 дизел после промена на дихтунг за глава  (Прочитано 1250 пати)

Отсутен Shuriken

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 187
Се работи за Мазда 6 2.0 дизел со 136 коњски сили од 2004 година. После промената на дихтунгот за глава колата е трома, слабо прима гас и испушта црн дим а често знае да заглави на 3000 вртежи и да не оди повеќе.
Однесена е неколку пати на дијагностика, покажа МАФ сензор, ЕГР вентил и вакуумски контролер за клапна. Пробав со нов МАФ сензор, исчистен ЕГР вентил и пак е исто. Во меѓувреме приметив дека беше скинато гуменето црево пред МАФ сензорот што влегува во филтерот за воздух, па го сменив и него. Пак се е по старо, дури и полошо последниве 2 дена затоа што никако не оди над 3000 вртежи и доста дими над 2000 вртежи.

Да напоменам дека пред да се смени дихтунгот колата влечеше како луда и не димеше значително.

Некој да не имал слично искуство и што би предложиле да направам следно? Веќе месец дена сум по мајстори и никако да го решам проблемов.

« Последно менување: 28 Февруари 2024, 23:06:31 pm Shuriken »

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6383
  • Шо да пишам тука?🤔
Пиши ми пп да те посочам кај колегата на дијагностика.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17844
Да си проверите дали ребрастиот или ланчето се вратени кај што треба, а не заб/два напред/назад.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Да јас имав ваква и го имав овој проблем, се испостави на крај едни цревца за вакуум на турбото беа наопачки ставени. Вториот пат со истата мака беше цревцето поткинато.
In an Alfa Romeo, looking good is more important than looking where you’re going.

Отсутен Shuriken

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 187
Да си проверите дали ребрастиот или ланчето се вратени кај што треба, а не заб/два напред/назад.
Помислив и јас на тоа, ама на дијагностика не покажува никаква грешка а мајсторот тврди дека не е утнат каишот.

Да јас имав ваква и го имав овој проблем, се испостави на крај едни цревца за вакуум на турбото беа наопачки ставени. Вториот пат со истата мака беше цревцето поткинато.
И јас некако на тоа сумњнам највеќе. Или некое цревце е скинато или лошо поврзал мајсторот. Пола алат го заборави под хауба, па ништо чудно и ова да го зезнал.
Има некој шема како што треба да се поврзе?

Отсутен Shuriken

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 187
Мислам дека проблемот е отстранет, погрешно беа поврзани вакуум цревцата.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6383
  • Шо да пишам тука?🤔
Како што и колегата претпостави  ;D