Се работи за Мазда 6 2.0 дизел со 136 коњски сили од 2004 година. После промената на дихтунгот за глава колата е трома, слабо прима гас и испушта црн дим а често знае да заглави на 3000 вртежи и да не оди повеќе.
Однесена е неколку пати на дијагностика, покажа МАФ сензор, ЕГР вентил и вакуумски контролер за клапна. Пробав со нов МАФ сензор, исчистен ЕГР вентил и пак е исто. Во меѓувреме приметив дека беше скинато гуменето црево пред МАФ сензорот што влегува во филтерот за воздух, па го сменив и него. Пак се е по старо, дури и полошо последниве 2 дена затоа што никако не оди над 3000 вртежи и доста дими над 2000 вртежи.
Да напоменам дека пред да се смени дихтунгот колата влечеше како луда и не димеше значително.
Некој да не имал слично искуство и што би предложиле да направам следно? Веќе месец дена сум по мајстори и никако да го решам проблемов.