Автор Тема: Alfa Romeo 145, 1351ccm 8V Boxer, 96'  (Прочитано 120367 пати)

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Alfa Romeo 145, 1351ccm 8V Boxer, 96'
« Одговори #615 на: 19 Јануари 2013, 00:01:32 am »
Ајде пофали се и на форум, не се срами.  ;D



Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Alfa Romeo 145, 1351ccm 8V Boxer, 96'
« Одговори #616 на: 19 Јануари 2013, 00:13:49 am »
Абе Игорче бе. Сакате да се раатисате од мене со сликиве.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Alfa Romeo 145, 1351ccm 8V Boxer, 96'
« Одговори #617 на: 19 Јануари 2013, 00:16:04 am »
Недај боже, кажи ако губиш пулс да ја бришам сликава. :D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Alfa Romeo 145, 1351ccm 8V Boxer, 96'
« Одговори #618 на: 19 Јануари 2013, 00:21:48 am »
Stress induced erectile dysfunction :D :D :D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Alfa Romeo 145, 1351ccm 8V Boxer, 96'
« Одговори #619 на: 01 Март 2013, 20:06:10 pm »
UPDATE:

По дијагнозата на матичниот доктор на колата, кажано е да се најдат бензински инјектори затоа што постоечките отишле „капут“.
Консултации со ЖаркоАлфа од форумов покажаа дека уствари тоа е проблемот, и има инјектор кој тече и е фаличен.
Се договорив да ми прати половни со гарантен рок од 10 дена, и ги добив денеска, по што одма почна расклопувањето.

Чекор по чекор ќе објаснам, слики нема зошто квалитетно се умажав:

Потребни алати:
- Клуч 10
- Моторно масло
- Штрафцигер со рамна глава
- Трпение

1. Откачување на + клемата од акумулаторот (превентивно)
2. Откачување на каблите од свеќиците, затоа што на боксер моторите свеќиците и инјекторите се едни до други
3. Отштрафување на шината која го држи доводот за гориво до дизните со клуч број 10
4. Откачување на електричните конектори поврзани за дизните
*. Тука требаше да го најдам осигурачот кој го држи системот за гориво под притисок, сепак некоја електроника била вмешана, ама по долго барање не успеав и решив на ризик.
5. Одделување на доводот за гориво од дизните (се избањав со бензин :D)
6. Вадење на дизните од местата каде што се монтираат
7. Преместување на дихт-прстените од старите на „новите“ дизни
8. Подмачкување со 5-40 масло на сите гумички кои доаѓаат во контакт со нешто за подобро дихтување
9. Вметнување на „новите“ дизни на своите места
10... Склопување на системот.

Потребно време за комплетирање (работев сам, татко ми ме остави и замина на службен пат):
3 часа и 20 минути.

Старите инјектори:





Заменските (само еден) монтирани:




Во меѓувреме ме мрзеше да вадам слики од телефон, но да си пишам во темава дека и белата лента преку ветробранското стакло е извадена.
Се користеше скалпер со рамен врв:



на следниов начин:



до пола завршено:



За крај, лепакот го извадив со 96% алкохол, и не успеав да сликам зошто ме фати ноќ.


Следно на агенда: пожолтување на магленки.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7998
  • Плинаш!!!
Одг: Re: Alfa Romeo 145, 1351ccm 8V Boxer, 96'
« Одговори #620 на: 01 Март 2013, 20:31:33 pm »
Браво Мартинчо, си уштедил добра пара што не си ја однел колата на некој мајстор за промена на делот. Сега треба со заштедата да ја почастиш колата :-X

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 145, 1351ccm 8V Boxer, 96'
« Одговори #621 на: 01 Март 2013, 23:18:40 pm »
Не кажа каков е  ефектот од промената на дизните/инџекторите?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Alfa Romeo 145, 1351ccm 8V Boxer, 96'
« Одговори #622 на: 01 Март 2013, 23:18:45 pm »
Ќе си добие фолија на магленки, во недела ќе ја набавам, за две недели пак апдејт :)
Фала на пофалбите, обожавам да работам на колата, и го обожавам резултатот најчесто позитивен, што на крај ме очекува :)

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: Alfa Romeo 145, 1351ccm 8V Boxer, 96'
« Одговори #623 на: 01 Март 2013, 23:32:36 pm »
ги провери ли убаво гумичките,знае со тек на време да се исуши и да испука од бензинот,и убаво ќе беше новите да ги исчистиш во ултразвук

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Alfa Romeo 145, 1351ccm 8V Boxer, 96'
« Одговори #624 на: 02 Март 2013, 01:27:47 am »
Ги проверив, на заменскиве беа поткинати и ги ставив од моите.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Alfa Romeo 145, 1351ccm 8V Boxer, 96'
« Одговори #625 на: 02 Март 2013, 02:13:10 am »
Жолти магленки?Страшна работа.Има да биди како 101-ец. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Alfa Romeo 145, 1351ccm 8V Boxer, 96'
« Одговори #626 на: 02 Март 2013, 02:33:39 am »
Одамнешна желба, мораТ да се исполниТ. :)

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: Alfa Romeo 145, 1351ccm 8V Boxer, 96'
« Одговори #627 на: 02 Март 2013, 10:28:03 am »
Добро не кажа дали е среден проблемот со сецкањето?

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: Alfa Romeo 145, 1351ccm 8V Boxer, 96'
« Одговори #628 на: 02 Март 2013, 10:44:46 am »
магленките обавезно во жолта фолија

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7561
Одг: Alfa Romeo 145, 1351ccm 8V Boxer, 96'
« Одговори #629 на: 02 Март 2013, 11:03:58 am »
Не кажа каков е  ефектот од промената на дизните/инџекторите?

Мартин и мене ме занима одговорот на прашањево на Симо...