Да прашам, зошто се штелуваат вентили (некој си зазор) на мотор кој е се вози на плин?
Лаички е ова, јес да имам 3 автомобили на плин, но на 30/40.000км асално возење колата вози совршено само на бензин, додека на плин е доста ослабната, се случуваат експлозии, паѓање на вртежи нагло па дури и гасење на колата, сецкање кога се мачи машината при угорници и штелувањето го средува тој проблем. Кај чист бензинец нема правило за овој проблем, но плинот ги суши и гори и покрај фејк капалките. Јас гледам во најдобра можна кондиција да си ја чувам колата, секогаш редовно ставам од дополнителното уље за ладење, редовно чистење на дополнително ставените дизни и пак успеаа на 120.000 да ми се свиткаат вентили, од силување на машината фала богу - сам сум си крив, не се вози 1.25 мотор со 180 на плин 10 саати без престан нели
