Гласање

Која фирма е најдобрата за местење на плински уред за кола. (пари, квалитет, се)

Плимонт
126 (71.6%)
Новус
15 (8.5%)
Мармил Монт
12 (6.8%)
Кар Систем
15 (8.5%)
Дурла ЛПГ Битола
3 (1.7%)
Плинмонт Битола
5 (2.8%)
Плинстарт Јовус Битола
0 (0%)

Вкупно гласови: 176

Автор Тема: PLINSKI UREDI  (Прочитано 414588 пати)

Отсутен grandemiki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 277
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1725 на: 29 Мај 2018, 00:27:31 am »
Веке два пати во годината ми се запушува плинот... Додека не е загреан моторот не префрла откако ќе се загрее моторот на нормална темперстура ќе префрли едвај по повеќе обиди... Наводно плинот бил со катран и кога ќе загрее моторот се "пуштал катранот" и плинот тогаш можел да пробие па префрлало.... Вистина или играње к..

Присутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8005
  • Плинаш!!!
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1726 на: 29 Мај 2018, 00:36:04 am »
Последниве два три дена доста луѓе се жалат од плинот поготово од лукоил. На еднот колега несака воопшто да му префрли на плин, кај другиот префрла ама сецка. И двајцата вчера ставиле плин од лукоил и почнале проблеми.

Sent from my MI 4S using Tapatalk


Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1727 на: 29 Мај 2018, 07:09:44 am »
Веке два пати во годината ми се запушува плинот... Додека не е загреан моторот не префрла откако ќе се загрее моторот на нормална темперстура ќе префрли едвај по повеќе обиди... Наводно плинот бил со катран и кога ќе загрее моторот се "пуштал катранот" и плинот тогаш можел да пробие па префрлало.... Вистина или играње к..
Каде го монтираше плинскиот уред?

Отсутен grandemiki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 277
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1728 на: 29 Мај 2018, 15:07:58 pm »
Веке два пати во годината ми се запушува плинот... Додека не е загреан моторот не префрла откако ќе се загрее моторот на нормална темперстура ќе префрли едвај по повеќе обиди... Наводно плинот бил со катран и кога ќе загрее моторот се "пуштал катранот" и плинот тогаш можел да пробие па префрлало.... Вистина или играње к..
Каде го монтираше плинскиот уред?
Tetovo meshte

Отсутен darkomic

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 382
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1729 на: 02 Јуни 2018, 15:04:16 pm »
Не знам дали ќе го објаснам проблемот добро, но верувам дека ќе разберете.

Кога одземам гас, колата сецка, т.е. одземањето не е линеарно како нормално, туку засецнува. На бензин го нема овој проблем и е сосем нормално, па претпоставувам дека е до плинот. Исто на забрзување нема никаков проблем.

И уште нешто што е можеби поврзано со ова - пример кога сум во брзина и стиснам кумплуг, обратаите најчесто паѓаат доста побрзо за разлика од кога е на бензин. Дури иде под 500, па се враќа на "нормалните" 600-700 за работа во лер. Пак да напоменам, ова само кога стиснам кумплуг кога сум во брзина, на плин.

Имено, системот е БРЦ, проверен и штелуван пред 3-4000км. Проблемот го имаше и пред и по проверката. Филтри се менувани пред ~10000км.

Идеја?
Провери да не ти е отиден PCV вентилот. Кај мене истите симптоми ги појавуваше. Исто така работеше многу нестабилно во лер. Немам обртометар па затоа неможам да кажам како се движеа обртаите.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
  • хаУс мајстор
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1730 на: 17 Август 2018, 23:30:31 pm »
Од што може да мрзне расплињача?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1731 на: 18 Август 2018, 07:13:51 am »
Од што може да мрзне расплињача?
Мрзне поради физичкиот процес на преминување на плинот од течна во гасовита состојба. Пропанот врие на -42 степени, така да, кога преминува од течност во гас, сака да стигне што поблиску до таа температура :)







У суштина фали антифриз/вода у разладен систем, или не циркулира убаво низ расплињачата.  :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bender

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 98
  • GSM Servicer
    • Search Girls from your city for night
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1732 на: 19 Август 2018, 00:38:00 am »
Последниве два три дена доста луѓе се жалат од плинот поготово од лукоил. На еднот колега несака воопшто да му префрли на плин, кај другиот префрла ама сецка. И двајцата вчера ставиле плин од лукоил и почнале проблеми.

Sent from my MI 4S using Tapatalk
Сејм стори и се посомневав на плинот, иако ретко му правам сервис на филтерот (понеделников ќе одам и за проблемот што го имам) ми се случува кога ќе пребацам од втора у трета и има под 2000 вртежи да има експлозија кога е на плин, на бензин супер работи колата колку и да ја турирам или се мучи, дури и да тргам од втора нема мака, со плинот се осеќам ко да умира моторот додека до пред 3-4 недели скоро и да не осеќав разлика дали ја возам на плин или бензин во градска вожња. Јес да проблемов највеќе го осетив, одкако сменив ламела, потисна плоча, друг лагер, свеќици +редовен сервис +прочистување на дизните и сајлите за мењач - што не се сомневам да е до сервисот, затоа што само на плин го прави проблемот.

Отсутен shajka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 166
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1733 на: 21 Август 2018, 15:51:47 pm »
Да прашам, зошто се штелуваат вентили (некој си зазор) на мотор кој е се вози на плин?

Отсутен Bender

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 98
  • GSM Servicer
    • Search Girls from your city for night
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1734 на: 17 Септември 2018, 20:36:42 pm »
Да прашам, зошто се штелуваат вентили (некој си зазор) на мотор кој е се вози на плин?


Лаички е ова, јес да имам 3 автомобили на плин, но на 30/40.000км асално возење колата вози совршено само на бензин, додека на плин е доста ослабната, се случуваат експлозии, паѓање на вртежи нагло па дури и гасење на колата, сецкање кога се мачи машината при угорници и штелувањето го средува тој проблем. Кај чист бензинец нема правило за овој проблем, но плинот ги суши и гори и покрај фејк капалките. Јас гледам во најдобра можна кондиција да си ја чувам колата, секогаш редовно ставам од дополнителното уље за ладење, редовно чистење на дополнително ставените дизни и пак успеаа на 120.000 да ми се свиткаат вентили, од силување на машината фала богу - сам сум си крив, не се вози 1.25 мотор со 180 на плин 10 саати без престан нели :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1735 на: 17 Септември 2018, 20:58:20 pm »
Да прашам, зошто се штелуваат вентили (некој си зазор) на мотор кој е се вози на плин?


За да не изгорат. Кај оние коли што возат на плин, често се јавува рецесија на лежиштата на вентилите, и може да дојде до недоволно/ненавремено затворање на вентилите, и да си изгорат..


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5931
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1736 на: 18 Септември 2018, 23:25:13 pm »
Приметив дека ми се истрошило маслото за капалицата/има уште малце на газерот, некој да ми каже име на производ и од кај да набавам, пожелно од Битола продавница или евентуално нешто во Охрид и така возам утре натаму.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1737 на: 24 Септември 2018, 16:03:39 pm »
Во плинот, што испарува побрзо, пропанот или бутанот ? @Simo - Carrier159
? Пошто бутанот има точка на вриење од -1, а пропанот -42, тогаш бутанот испарува полесно или грешам ?

Пошто имав ситуација пред 3 недели да наточам плин од Нас гас и притоа за половина круг да намалам на расплињачата пошто испаруваше премногу плин, за потоа моите од Прилеп да наточат плин најверојатно од Макпетрол па поново морав да попуштам на расплињачата.
Чисто онака ме интересира за да знам за кој сооднос на пропан-бутан треба да се појача или намали испарувањето во расплињачата.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1738 на: 02 Ноември 2018, 11:42:57 am »
Во плинот, што испарува побрзо, пропанот или бутанот ? @Simo - Carrier159
? Пошто бутанот има точка на вриење од -1, а пропанот -42, тогаш бутанот испарува полесно или грешам ?

Пошто имав ситуација пред 3 недели да наточам плин од Нас гас и притоа за половина круг да намалам на расплињачата пошто испаруваше премногу плин, за потоа моите од Прилеп да наточат плин најверојатно од Макпетрол па поново морав да попуштам на расплињачата.
Чисто онака ме интересира за да знам за кој сооднос на пропан-бутан треба да се појача или намали испарувањето во расплињачата.
Колку е полесно (попросто) соединението, толку полесно ќе испарува и ќе има помала енергетска вредност. Пропанот е c3h8 (трет по ред во низата), а бутанот е c4h10 (четврти по ред), па поради тоа пропанот полесно испаруа...

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1739 на: 02 Ноември 2018, 14:35:08 pm »
Ахам или во превод кога ставаат повеќе пропан полесно испарува. Нас Гас одамна ја имаат сменето смешава, кога ќе ставиме плин од било која друга бензинска мора да биде пуштено малку повеќе на расплињачата, додека со тој плин мора малку да се подзатвори.