Гласање

Која фирма е најдобрата за местење на плински уред за кола. (пари, квалитет, се)

Плимонт
125 (71.4%)
Новус
15 (8.6%)
Мармил Монт
12 (6.9%)
Кар Систем
15 (8.6%)
Дурла ЛПГ Битола
3 (1.7%)
Плинмонт Битола
5 (2.9%)
Плинстарт Јовус Битола
0 (0%)

Вкупно гласови: 175

Автор Тема: PLINSKI UREDI  (Прочитано 380406 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #360 на: 10 Декември 2013, 01:05:37 am »
Кои се' проблеми можат да настанат од самото тоа што плинот е ,,посув" од бензинот?

Зборам за модерни и понежни мотори, не за постарите што куршум не ги дупи :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #361 на: 10 Декември 2013, 01:07:41 am »
ама на плин поише од 80 не иде ;D

Ја кога го возам иде, чале кога го вози, не иде :D

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #362 на: 10 Декември 2013, 01:08:05 am »
да ги изгори вентилите здравје после 200.000 поминати километри

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #363 на: 10 Декември 2013, 08:11:33 am »
Кои се' проблеми можат да настанат од самото тоа што плинот е ,,посув" од бензинот?

Зборам за модерни и понежни мотори, не за постарите што куршум не ги дупи :)

Вака иде тоа (отрпилика):
1. Кога плинот согорува има помалку честици, чад и гареж од бензинот.
2. Согорувањето на плин/воздух развива повисоки температури отколку смеша бензин/воздух

Првото не дозволува да се создадат наслаги на ситс-овите (чашките/лежиштата) на вентилите, кои колку и да делува чудно, помагаат за добро затворање на вентилите  и помало абење на истите. Кога нема наслаги, вентилите удираат директно на чашките при затворање.
Второто пак, го ослабува материјалот на истите овие лежита, и настанува абење. Вентилот со тек на време се` повеќе и повеќе пропаѓа во главата, се` до оној момент кога веќе брегастата цело време допира на чашката од вентилот и вентилот стои цело време подотворен па дел од жешките гасови при експанзија одат низ издувната гранка, кога не треба.

Резултатот е глава за обработка и нови вентили. Нешто вака отприлика:



Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #364 на: 10 Декември 2013, 08:29:05 am »
И додека се расипат вентилите си уштедил 3000 евра а за поправка ке дадеш 500

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #365 на: 10 Декември 2013, 08:41:00 am »
Кои се' проблеми можат да настанат од самото тоа што плинот е ,,посув" од бензинот?

Зборам за модерни и понежни мотори, не за постарите што куршум не ги дупи :)

Вака иде тоа (отрпилика):
1. Кога плинот согорува има помалку честици, чад и гареж од бензинот.
2. Согорувањето на плин/воздух развива повисоки температури отколку смеша бензин/воздух

Првото не дозволува да се создадат наслаги на ситс-овите (чашките/лежиштата) на вентилите, кои колку и да делува чудно, помагаат за добро затворање на вентилите  и помало абење на истите. Кога нема наслаги, вентилите удираат директно на чашките при затворање.
Второто пак, го ослабува материјалот на истите овие лежита, и настанува абење. Вентилот со тек на време се` повеќе и повеќе пропаѓа во главата, се` до оној момент кога веќе брегастата цело време допира на чашката од вентилот и вентилот стои цело време подотворен па дел од жешките гасови при експанзија одат низ издувната гранка, кога не треба.

И отприлика колку време (или просечна километража) е потребна за да почнат да се појавуваат проблеми?

Дали системот на „капалка“ ги решава овие проблеми или само ги одложува? Или е за нешто сосема трето тој систем?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Mak1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 442
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #366 на: 10 Декември 2013, 09:21:45 am »
Zavisi koga kade se javuva toj problem , ima slucai na vozila kade sto pa nema nikakov problem "gi dupnaa od vozenje kolite" i ne se javil toj problem , sve zavisi i koj kvalitet na ventili , vodjici , sicovi itn. a od postarive sto moniraat plinovi mi imaat kazano deka najcudna za tie raboti bila Lada Samara iako e rusko vozilo i mislev deka e prisposobeno za tie raboti , da najdam nekoe ventil deneska doma i ke stavam od lada samara izgoren ventil od plin ( mi go dade eden majstor ) . Pozdrav 

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #367 на: 10 Декември 2013, 09:47:24 am »
@papasmurf, како и за многу работи кај колите, многу зависи од начинот на возење. Обично за ризичните возила не препорачуваат да се возат долг период на високи вртежи (над 4000). Овие системиве со капалка, веројатно не се трајно решение, но даваат доволно долга временска рамка, да не ти изгледа страшно цркнуењето на моторот :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3068
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #368 на: 10 Декември 2013, 09:49:15 am »
Да, ама доагаме до оној момент дека вие трошите повеке бензин од овој застарен тип како што имам јас, пошто кај мене е рачно префрлувањето и јас сам го контролирам, додека кај вас претежно е на одредено ниво на топлина на моторот. Сигурно кај вас во ладно време не ви префрла на плин после 20 секунди работење на моторот откако ке го стартувате наутро.

Зависи, кај некој уред требаат у зима по 5 минути, кај некој по 1, за тие што автоматски префрлаат од бензин на плин зборам. Двата се Landi Renzo, ама не се се исти.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #369 на: 10 Декември 2013, 09:50:42 am »
@papasmurf, како и за многу работи кај колите, многу зависи од начинот на возење. Обично за ризичните возила не препорачуваат да се возат долг период на високи вртежи (над 4000). Овие системиве со капалка, веројатно не се трајно решение, но даваат доволно долга временска рамка, да не ти изгледа страшно цркнуењето на моторот :D

А добро, нели кога се вози на високи вртежи самиот систем пребацува само на бензин?

Исто така, колку финансии одвојувате за сервисирање и одржување САМО на плинскиот систем? Што се’ е вклучено во овој сервис (што знам, филтри некои, течноста за капалката...)?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #370 на: 10 Декември 2013, 09:54:33 am »
Мислам дека е можно така да ти го подесат (не е дифолт тоа подесување), но не знам дали ќе помогне за заштеда на моторот. За заштеда на пари за гориво - сигурно не ;D

Досега, за 50.000км поминати на плин, за одржување сум одвоил една посета до Плимонт, каде беа сменети два филтри, а цената не би знаел колку беше. Некој потазе што менувал, нека се изјасни - не е за паѓање у несвес. Нешто као кокакола и наполитанки. :)
Исто така, поради потоплото согорување, почести се промените на свеќици, да реченме векот им е скратен  на околу 60% од пропишаниот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 801
  • Opel zafira 2.0 125 kw
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #371 на: 10 Декември 2013, 15:31:47 pm »
@papasmurf, како и за многу работи кај колите, многу зависи од начинот на возење. Обично за ризичните возила не препорачуваат да се возат долг период на високи вртежи (над 4000). Овие системиве со капалка, веројатно не се трајно решение, но даваат доволно долга временска рамка, да не ти изгледа страшно цркнуењето на моторот :D


   Imam kapalka ama kako sto gledam e postavena na eden del od granata.Verovatno ke stiti samo eden klip.Gi ima na pazarot sistemi kade kapi na site 4 klipovi ama kaj nas seuste ne go montiraat.Momentalno go iskluciv i ne go upotrebuvam.Kako pametno resenie mi se gleda da ne ja gazis na visoki obrtai kolata ili ako ti se brza togas tune up aditivot koj se stava vo dvata rezervari za gorivo.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #372 на: 10 Декември 2013, 15:43:20 pm »
капалката мислам дека се става после клапната за гас и течноста по пат на вакум се рспределува низ усисните канали зависно од тоа кој вентил е отворен.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #373 на: 10 Декември 2013, 16:26:46 pm »
значи ако тераш бабинско возење како мене -100-110 (2800-3300рпм) на автопат не би требало да има проблеми.

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 801
  • Opel zafira 2.0 125 kw
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #374 на: 10 Декември 2013, 16:30:04 pm »
Problemot e izgleda ako ja cedis na visoki ili na otvoreno kaj sto ima dolgi relacii.Vo MK nemame takvi avtopati.