Кои се' проблеми можат да настанат од самото тоа што плинот е ,,посув" од бензинот?
Зборам за модерни и понежни мотори, не за постарите што куршум не ги дупи
Вака иде тоа (отрпилика):
1. Кога плинот согорува има помалку честици, чад и гареж од бензинот.
2. Согорувањето на плин/воздух развива повисоки температури отколку смеша бензин/воздух
Првото не дозволува да се создадат наслаги на ситс-овите (чашките/лежиштата) на вентилите, кои колку и да делува чудно, помагаат за добро затворање на вентилите и помало абење на истите. Кога нема наслаги, вентилите удираат директно на чашките при затворање.
Второто пак, го ослабува материјалот на истите овие лежита, и настанува абење. Вентилот со тек на време се` повеќе и повеќе пропаѓа во главата, се` до оној момент кога веќе брегастата цело време допира на чашката од вентилот и вентилот стои цело време подотворен па дел од жешките гасови при експанзија одат низ издувната гранка, кога не треба.
Резултатот е глава за обработка и нови вентили. Нешто вака отприлика: