Поздрав до сите форумаши, ова ни е прв пост, се надевам дека ќе не примите во друштвото
Ние имавме проблеми со возилата кои наточија плин во текот на минатата седмица (поточно критични беа 2 дена во минатата седмица), а и со возилата кај кои плинскиот уред беше калибриран со тој плин (по монтажа или сервисирање). Сега ситуацијата е стабилизирана. Доколку некој сеуште има проблем со немирна работа на лер-гас, сецкање или зголемена потрошувачка, нека помине до нашиот сервис.
marcecvarce,
Приметив дека имаш ситен проблем со гаснењето на моторот.
Бензискиот компјутер на VW 1.4 моторот го регулира работењето на моторот преку 2 софтверски менаџмента, едниот е додека колата е во движење, вториот е додека колата работи на лер-гас. При преод од едниот на другиот режим се случува колата да угасне.На плински погон тоа може да се случува секојдневно и да биде доста непријатно.
Значи, кај VW моторите се случува да се јави гаснење на лер-гас , кое е многу ретко.
За да бидеш сигурен дека нема да има проблем со гаснење додека користиш плински погон , направи го следниот експеримент:
-вози ја колата во втора, и пушти ја на моторно кочење, вртежите да паѓаат надоле од над 3500 в/м, и нагде на 2100 в/м притисни на педала за кумплунг без да додадеш гас. Доколку колата угасне, летово ќе имаш проблеми со гаснење, и најдобро е да го посетиш сервисот каде што е поставен плинскиот уред, тие ќе знаат да го решат проблемот.
Поздрав