Автор Тема: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања  (Прочитано 493252 пати)

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8268
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2310 на: 02 Октомври 2017, 11:22:51 am »
Мхм, значи застануваш до макпетрол, пљукаш на раце да лепат на воланот и цигла гас?
Ок, другата пата  ;)

Узбрдо  :-*  :D

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11844
  • Архитект
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2311 на: 02 Октомври 2017, 12:05:35 pm »
Не мора да ти лепи воланот. Право е, нема кривини.
Види работи со мењачот.
:)

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8268
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2312 на: 03 Октомври 2017, 17:20:47 pm »
Не можам. Прва секогаш испод 2000рпм ја пуштам втора.
Втора зависи, може цигла. страх ме е да не пушти ламелата ако издржат гумите  ;)

Не се лансирам во прва цигла скоро никогаш.
Втора ретко, бирам терен и слушам како дишат обртаите.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44584
  • Il Moderatore
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2313 на: 03 Октомври 2017, 21:27:01 pm »
У прва нема да пушти ламелата. Ќе пушти у трета или четврта кога ќе ја степаш пуна ;)
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2314 на: 03 Октомври 2017, 21:37:47 pm »
У прва нема да пушти ламелата. Ќе пушти у трета или четврта кога ќе ја степаш пуна ;)
И те како може во прва да пушти ако не си спретен со ноџињата :)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44584
  • Il Moderatore
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2315 на: 03 Октомври 2017, 22:12:08 pm »
Друго е на старт,  ама да ја тераш само до 2000рпм, од страв да не пуштела над тоа...
Ако пушти у прва над 2000рпм, фрли ја со време,  пошто у 5та и 6та ќе лизга  на пипкање гас педал ;)
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2316 на: 03 Октомври 2017, 22:16:24 pm »
Друго е на старт,  ама да ја тераш само до 2000рпм, од страв да не пуштела над тоа...
Ако пушти у прва над 2000рпм, фрли ја со време,  пошто у 5та и 6та ќе лизга  на пипкање гас педал ;)
Прав си! :)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55152
  • Махер
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2317 на: 04 Октомври 2017, 08:20:59 am »
Да пушти откога стегнала? Или ја газиш при пуштање?

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2318 на: 04 Октомври 2017, 09:24:53 am »
Да пушти откога стегнала? Или ја газиш при пуштање?
Симо на тоа моислеше, во поголема брзина има поголеми шанси да пушти.

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8268
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2319 на: 04 Октомври 2017, 11:34:34 am »
Трета никогаш не е пуштила на цигла гас. Трета е воедно и најизбалансирана како што треба да биде, со знаци на ремап.

Во втора старата ламела пушташе од мала гас кога ќе натепаш цигла и ќе клизне, новата не сум ја заприметил и не ризикувам - пробувам. Во прва не ја ни пробувам воопшто со нагли стартови а верувам гумите ќе пуштат први. Ме има провозено пријател кој од втора ја врати во прва со 40км/х, од трета во втора со над 60км/х со новата ламела и не пушти ламелата. Поентата е дека во таков режим кога си ги има обртаите, нема гајле ламелата. 

Прва и вора имаат МНОГУ ЕКСПЛОЗИВЕН буст (можда нестручно и грешка го кажувам).
Рипаат обртаите наеднаш, експлозивно. Спротивно на тоа, четврта и петта се мртви до 3000 обртаи а се одлични над 3500 обртаи. Во четврта и петта никогаш не пуштила ни старата ни новата ламела. Да ја најдам и ќе ја сликнам старата ламела.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2320 на: 04 Октомври 2017, 11:54:59 am »
Бустот е обично лимитиран во прва...некогаш и во втора...

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8268
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2321 на: 04 Октомври 2017, 15:32:09 pm »
Исчипана е.

Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1296
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2322 на: 04 Октомври 2017, 22:57:40 pm »
Не е тоа велешко брдо.
Угорницата што е после Макпетрол бензинската пред Велес. Пред втора патарина (кога возиш накај Скопје).
За удолницата кај Мотел Македонија правите муабет, за Венуле или за удолништето одма на излаз према Скопје? Или претпоставувам ни едно не погодив хахаха.

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4454
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2323 на: 04 Октомври 2017, 23:16:04 pm »
За овдека, а и јас мислев дека Велешко брдо е после патарината па се до врвот на брдото каде што е станицата на Македонија Пат.

Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1296
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2324 на: 05 Октомври 2017, 00:16:55 am »
За овдека, а и јас мислев дека Велешко брдо е после патарината па се до врвот на брдото каде што е станицата на Македонија Пат.
Епа да тука е удолницата и после надесно блага кривина на мостот се влегува и према Венуле се оди.
Бенџо тука оди 250 и не прета повеќе..