Neznam kolku zabeleza no menjacite na Corsata i Mazdata imaat skoro identicna 5ta brzina.Vidi gi obrtaite pri 150kmh i na dvete koli. A toa sto 4tata brzina na mazdata odi poveke od 5tata na Corsata ne e nesto relevantno. Jas sum imal benzinec sto sum go cedel 175 kmh vo 3ta brzina, 210 vo 4ta ...
Ako ti presalas vo 4ta na ovoj test, togas veke ova nema da bidi test na elasticnost.
Како тоа нема врска мењачот? Кај мене 150km/h е на 4100RPM, кај тебе е на 4050RPM. Кај тебе црвено е на 5000RPM, кај мене на 6500RPM. Тоа е 30% разлика во работен обртаен опсег. Ти до црвено имаш да напукаш уште 950RPM, јас уште 2400RPM.
И не разбирам каква врска имал тој бенизнецот кој што си го имал со ова. Патем, Ford RS неможе да развие 175km/h во 3-та на 7100RPM. За тоа ќе му требаат 7800RPM, што е абсолутно невозможно, освен ако не си го тјунирал, па си му сменил брегаста, ковани клипови, си му го тргнал REV лимитерот и така натаму. Во црвена зона влегува на 6500RPM при што може да развие брзина од 145km/h:
На 6500RPM мојата мазда во 3-та развива 127km/h, во 4-та 185km/h, во 5-та кога би имала доволно снага да изврти до 6500RPM би требало да развие 232km/h.