Автор Тема: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања  (Прочитано 422365 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #285 на: 08 Март 2011, 10:53:16 am »
No problem. Vo 5ta ne sakase da mrdni od 110kmh, a ne mozi da se kazi deka ima dolga 5ta, prilicno kratko e presmetana.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #286 на: 08 Март 2011, 11:30:23 am »
Малце ми иде ASX, или е во мегу ... си требал да му ја вратиш 4-та, и да ставиш 5-та во повисоки вртежи за да сака да ја сврти 5-та...

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #287 на: 08 Март 2011, 11:40:22 am »
Pa taka napravi, celo vreme odese 110kmh vo 5ta, potoa salta vo 4ta i zabrzuva ama veke doaga i ramnoto

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #288 на: 08 Март 2011, 11:51:28 am »
Dobro, a so konjaza ima ASX, jas primer swiftot go kacuvam bez problem so 160-170 ama bidejki ima krtuta voznja i deka e losh patot... mnogu e losa voznjata... ima vdlabnatini... a mislam, deka mozam i preku 170 da idam nagore...

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #289 на: 08 Март 2011, 12:00:45 pm »
Ne sumnjam, GTI Swift e bomba. Bas me interesira sporedba so S16, dve dzebni raketi.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11735
  • Архитект
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #290 на: 08 Март 2011, 12:00:57 pm »
ASX има 117 кс. Ама не е тоа тестот, да видам колку можам макс нагоре да го исилам, возам рамномерно 100ка, кај бензинската полна гас до крај, во 5та. А иначе исто е тврд ASX от и полесен е од лансерот за 20кила.................... ама што е тука е

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #291 на: 08 Март 2011, 12:01:25 pm »
ASX e 1.6 117 ks.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #292 на: 08 Март 2011, 12:45:29 pm »
Kaj mene swiftot e 101 ks 1.3 so 2 bregasti, i so sitni modifikacii K&N, izduv od grana...

A so S16 ne sum se probal, a od muabetive... shto sum gi slusal, od trkacite eve primer ke go kazam Viktor Arsov, on mi zborese deka Suzukito mnogu ubavo idelo na pravcite... ama so cip, sto vrti preku 9500

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #293 на: 08 Март 2011, 13:02:22 pm »
Ne sumnjam, GTI Swift e bomba. Bas me interesira sporedba so S16, dve dzebni raketi.


...барем на хартија...  http://www.zeperfs.com/en/duel276-644.htm   и    http://www.zeperfs.com/en/duel276-2912.htm     .



Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #294 на: 08 Март 2011, 13:12:39 pm »
Vidov... samo vo start si 20 ks, pojak i toa e taa razlika... a maksimalnata kaj mene ja pishuva deka e 180, mozam koa sakas da ti dokazam, deka bez maka ko od shala ide 200 bez nikakvo zapnuvanje, onaka na laganica... 200 vo sekoj moment

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #295 на: 08 Март 2011, 13:18:35 pm »
Na maksimalna pospor e, no ne veruvam deka taka lesno ke se oslobodis od nego:

1986 SUZUKI SWIFT 1.3 GTi:

The data for SUZUKI SWIFT 1.3 GTi, version for Europe with 3-door hatchback body type, FWD (front-wheel drive) and man 5-speed gearbox. Quick specs: engine displacement: 1299 cm3 / 79 cui; power: 74 kW / 99 hp / 101 PS / 5700 ; torque: 113 Nm / 83 lb-ft / 5250 . Dimensions: length 3670 mm / 144.5 in, wheelbase 2245 mm / 88.4 in, standard tire size 165/65 HR 13, official base curb weight 730 kg / 1609 lbs. How fast is it? - Performance: top speed 186 km/h (116 mph) (declared by factory); accelerations 0- 60 mph 8.3 s, 0- 100 km/h 8.6 s (declared by factory); 0- 1/4 mile s (sim.); Fuel consumption: official: 6.3 l/100km / 45.1 mpg (imp.) / 37.7 mpg (U.S.) / 5.3 km/l , a-c pred. average combined: l/100km / mpg (imp.) / mpg (U.S.) / km/l .

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #296 на: 08 Март 2011, 14:11:44 pm »
@RikiRulz

Си мерел брзина со GPS или глеаш на брзинометар?

Иначе, колега од работа со Swift 1.0 12V прописно ме ќофташе на старт (прва и втора брзина)мене со мојата Fiesta 1.3 8v.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #297 на: 08 Март 2011, 14:43:45 pm »
На брзинометар гледам, а немам GPS

Е сеа ако лаже брзинометарот тоа е друго.

Пред 3-4 дена се тркав со Фиат Браво 2.0 HGT , и трката заврши 2:2

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6109
  • 69
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #298 на: 08 Март 2011, 14:46:59 pm »
Свифтчињата се муњи на старт...Многу се стартни и основните модели, а камо ли овие гти...Така да не се чудете...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Filip

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #299 на: 08 Март 2011, 16:04:04 pm »
фала ЛП шо ми го закачи видеото, јас вчера не стигнав до овде. Иначе за напомена за ASX бензинецот, многу е економик целата кола, така да се осеќа во 5та дека нема скоро никакви забрзувања. А и друга работа шо тој ден мноооогу дуваше ветар се мачеше количево цел пат и потроши многу повеќе гориво од колку вообичаено.

п.с. таму некаде при крај ми се смачи и му ја дадов 4та, и затоа таму веќе забрзува многу повеќе.

јас вчера бев за скопје...се мачев додека стигнам...ветер у ПМ.....9 .6 литри на борд до скопје а возев 130 .......и не оде колата....многу јак ветер.... мислам дека на велешко брдо со 90 нема да испаднам......:):) и по арно што не снимав....онака го заборавив апаратот....