Автор Тема: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања  (Прочитано 422363 пати)

Отсутен Filip

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #270 на: 13 Февруари 2011, 18:59:37 pm »

Само за Дизел мафијата...Забрзување од 100ка од бензинската пумпа на нанагоре......

Отсутен Filip

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #271 на: 13 Февруари 2011, 19:08:55 pm »

како што кажав на собирот...Октавиа ТДИ.... на нагоре...од втората патерина и една од нај тешките и стрмни нагорнини.......со бравото го правам сам да се бендиса


Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20626
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #272 на: 14 Февруари 2011, 01:40:59 am »

како што кажав на собирот...Октавиа ТДИ.... на нагоре...од втората патерина и една од нај тешките и стрмни нагорнини.......со бравото го правам сам да се бендиса

Ако не е нешто р’чкано Бравото, па да вади некои абнормални перформанси, онда тој со Октавијата веројатно не знаел да ја вози како што треба, или идел со 2 степена дигната ручна, или две мртви тинејџерки у гепек... Пошто најискрено, според мене, нема шанси... Не ми се верува дека Бравото ке може да се носи со Октавија 1.9 ТДИ, поготово на таа угорница...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Filip

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #273 на: 14 Февруари 2011, 02:06:24 am »

како што кажав на собирот...Октавиа ТДИ.... на нагоре...од втората патерина и една од нај тешките и стрмни нагорнини.......со бравото го правам сам да се бендиса

Ако не е нешто р’чкано Бравото, па да вади некои абнормални перформанси, онда тој со Октавијата веројатно не знаел да ја вози како што треба, или идел со 2 степена дигната ручна, или две мртви тинејџерки у гепек... Пошто најискрено, според мене, нема шанси... Не ми се верува дека Бравото ке може да се носи со Октавија 1.9 ТДИ, поготово на таа угорница...

хммммм...не знам што да ти одговорам....ете гледаш која нагорнина е...гледаш колку возам....гледаш како го минам.....јас не бев само во кола...со женами и детето...па пак мутав се направив да се пуштам.....и тоа баш на угоре......тука е чејфот.....и тоа го престигнав...он беше по напред едно 100 метри......поради тоа што тргна пред мене од патерина ..јас бев позади него....додека платам он замина...и гледам дека стиска и јас по него гас......а дали е рчкано наводно во софија од каде што го купив ми рекоа дека било чипувано во италија...дали е така не знам.....1.8 мотор е кај мене....113 кс....а тоа тди то е 105кс......фабрички наводно ако е чипувам да е до кај 125кс....мах.....
« Последно менување: 14 Февруари 2011, 02:08:09 am Filip »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20626
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #274 на: 14 Февруари 2011, 03:32:04 am »
Онда би типувал дека не знаел да ја искористи другиот Октавијата... Али неврмајнд... претпоставувам дека за време на овие 38 секунди, низ ауспух 1000ки си фрлал :) Арно ама, си напраил меракот, а тоа е некогаш (читај најчесто) побитно :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #275 на: 14 Февруари 2011, 07:58:43 am »
Јас мислам дека тој со Октавијата воопшто не е во Шумахер филм. Ниту се трка, ниту пак има намера да ја гази колата до даска. Онака си вози лагано, си одржава некоја брзина и не се напиња.

Инаку Бравото си вози ко шо треба да си вози за моторот кој го носи. Не глеам некоја Корса да го влече на угоре. :D
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #276 на: 14 Февруари 2011, 11:47:37 am »
Јас мислам дека тој со Октавијата воопшто не е во Шумахер филм. Ниту се трка, ниту пак има намера да ја гази колата до даска. Онака си вози лагано, си одржава некоја брзина и не се напиња.

Инаку Бравото си вози ко шо треба да си вози за моторот кој го носи. Не глеам некоја Корса да го влече на угоре. :D
Теоретски твојата мазда е побрза, из ит нот?

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #277 на: 14 Февруари 2011, 12:23:01 pm »
Теоретски, не би знаел да одоговорам. Максималната снага кај моторот на Маздата е поголема, но за да кажеме дали е генерално помоќна ќе треба да ги видиме кривите на моќност на моторот.
За брзината на возилата, како целина, треба да ги знаеме тежината, преносните односи на менувачите, коефициентите на аеродинамика, кривата на загубите во пренос во зависност од брзината, загубите на триење на гумите и тн.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Filip

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #278 на: 14 Февруари 2011, 13:35:47 pm »
Јас мислам дека тој со Октавијата воопшто не е во Шумахер филм. Ниту се трка, ниту пак има намера да ја гази колата до даска. Онака си вози лагано, си одржава некоја брзина и не се напиња.

Инаку Бравото си вози ко шо треба да си вози за моторот кој го носи. Не глеам некоја Корса да го влече на угоре. :D

ма типот ептен влезе во филм ..за тоа и стискав...после кај окта пред десно да се исклучишза скопје пак ме напна....А кога сум со детето не стискам..воа пошто беше на нагоре да си го направам чејфот....и не важно кој верува кој не..криво ми е што порано не фанав да снимам.....

п.с
не би било лошо ЛП да мере колку ќе му крене тука корсичето..Лолллл
« Последно менување: 14 Февруари 2011, 13:40:37 pm Filip »

Отсутен Filip

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #279 на: 14 Февруари 2011, 13:38:50 pm »
Онда би типувал дека не знаел да ја искористи другиот Октавијата... Али неврмајнд... претпоставувам дека за време на овие 38 секунди, низ ауспух 1000ки си фрлал :) Арно ама, си напраил меракот, а тоа е некогаш (читај најчесто) побитно :)

што знам.....при 170 колку би трошела...но многу да....башка на нагоре е......али просек ако гледам ми итроши кав ск кав и низ скопје околу 1300 денара 98 ца...

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #280 на: 08 Март 2011, 08:50:10 am »
Na Filip Bravoto odi mnogu dobro, Octaviata ne se trka, na LP corsata odi 150 kmh na velesko......se  e toa ok, go gledavte ASX dizelasot kako odi na ugoricata, sega e vreme da vidite kako odi ASX 1.6 benzinceto. Ostavam samite da iskomentirate:


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #281 на: 08 Март 2011, 08:55:57 am »
Бидејќи често поминувам од таму, последниве неколку пати и мерев, ама не снимав.Сега само ке ги пишам резултатите во скоро време и ке го документирам истото.

Вчера со Шкода Фабија 1.2 со 70 кс, после мостот идев рамно 100 км/ч стиснав до крај на гас и горе излегов со 140 км/ч, претходно, снимано е тоа, кога појдов со 80 км/ч горе излегов со 120 км/ч.

Друг случај е мојата Вектра 1.8 122кс, идев 100 км/ч и стиснав само на гас, горе излегов со 158 - 160 км/ч.Мерев само во 5-та брзина. Инаку со вектрата да почнев да мерам од 4 та брзина па да прешалтав во 5-та, без проблем горе ќе излезев и со преку 180 км/ч.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #282 на: 08 Март 2011, 09:00:07 am »
Epa super snimaj videa pa ke ni pokazis.  Inaku ne ni e bitno kolku ke kaci na ramnoto, tuku samo na ugornoto. Na ramnoto koga ke dojdis mozi da zabrza 15-20 kmh, glej go asx benzinecot, odi 110kmh i na ramnoto kacuva 140.
« Последно менување: 08 Март 2011, 09:03:43 am LosiPatista »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #283 на: 08 Март 2011, 09:02:37 am »
Malku sum skepticen deka ke kacis 180 makar stavil i vo vtora,treta,cetvrta....

Komentari sakam za ASX-ot :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11735
  • Архитект
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #284 на: 08 Март 2011, 10:07:20 am »
фала ЛП шо ми го закачи видеото, јас вчера не стигнав до овде. Иначе за напомена за ASX бензинецот, многу е економик целата кола, така да се осеќа во 5та дека нема скоро никакви забрзувања. А и друга работа шо тој ден мноооогу дуваше ветар се мачеше количево цел пат и потроши многу повеќе гориво од колку вообичаено.

п.с. таму некаде при крај ми се смачи и му ја дадов 4та, и затоа таму веќе забрзува многу повеќе.