Автор Тема: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања  (Прочитано 465408 пати)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #585 на: 04 Април 2011, 14:11:57 pm »
И ја се пуштам од позади вас :) Со скромни 1300 кубика...

plus to, Cuore nema da moze da si prosti, 1.3L vs 2.0L, i da pak gubi  :(
a uste se nema oporaveno od cadot na dizelasot  ;D

Ја не би бил Cuore, доколку си имам проблем со пораз. Тие што си имаат проблем, не се тркаат или пак се тркаат само кога имаат подоминантно ауто.
А за тие што мерат меѓузабрзување у надолница и истото го почнуваат од 64 км/ч. но комент ;D ;D ;D

Реално Сузукито е побрзо, мене тоа ми е предизвик.

А што се тиче дизелашот, гледам овде се ценат трки на 402 метра.
На таа дистанца Аудито сркаше недогорен бензин од Алфата ;D ;D ;D ;D ;D
« Последно менување: 04 Април 2011, 14:15:02 pm Cuore Sportivo »

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #586 на: 04 Април 2011, 14:45:53 pm »
Зошто 100% не бил 1.4, тој стандард е двоцевка. Исто е и кај мене. Со една цевка мислам дека е 1.2тси и 1.6 дизелот, другите се двоцевки. Ако не ќе ме исправи Дени :)

Лошо се разбравме, за вакви издуви мислев, и 100% беше турбаш... дека на тие 1.2 и 1.4 голфовите им ги кинам газињата...

[датотека избришана од администраторот]

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #587 на: 04 Април 2011, 14:52:40 pm »
И ја се пуштам од позади вас :) Со скромни 1300 кубика...

plus to, Cuore nema da moze da si prosti, 1.3L vs 2.0L, i da pak gubi  :(
a uste se nema oporaveno od cadot na dizelasot  ;D

Ја не би бил Cuore, доколку си имам проблем со пораз. Тие што си имаат проблем, не се тркаат или пак се тркаат само кога имаат подоминантно ауто.
А за тие што мерат меѓузабрзување у надолница и истото го почнуваат од 64 км/ч. но комент ;D ;D ;D

Реално Сузукито е побрзо, мене тоа ми е предизвик.

А што се тиче дизелашот, гледам овде се ценат трки на 402 метра.
На таа дистанца Аудито сркаше недогорен бензин од Алфата ;D ;D ;D ;D ;D

Другар, ако сакаш јас и ти, во кеиф... онака, некоја вечер да се договориме, да се пуштиме... па нек пукнат душманите... :)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #588 на: 04 Април 2011, 15:22:39 pm »
Зошто 100% не бил 1.4, тој стандард е двоцевка. Исто е и кај мене. Со една цевка мислам дека е 1.2тси и 1.6 дизелот, другите се двоцевки. Ако не ќе ме исправи Дени :)

Лошо се разбравме, за вакви издуви мислев, и 100% беше турбаш... дека на тие 1.2 и 1.4 голфовите им ги кинам газињата...

Значи бил 2.0ТСИ, ГТИ и веројатно ја заборавил рачната дигната ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #589 на: 04 Април 2011, 15:26:02 pm »
Зошто 100% не бил 1.4, тој стандард е двоцевка. Исто е и кај мене. Со една цевка мислам дека е 1.2тси и 1.6 дизелот, другите се двоцевки. Ако не ќе ме исправи Дени :)

Лошо се разбравме, за вакви издуви мислев, и 100% беше турбаш... дека на тие 1.2 и 1.4 голфовите им ги кинам газињата...

Значи бил 2.0ТСИ, ГТИ и веројатно ја заборавил рачната дигната ;D
И 1.4 160 има такви ауспуси. Имам возено широко со тој мотор. Многу сериозна кола е тоа. Откорнува уште од најмали вртежи. Прекрасно. Ако бил некој од овие мотори, типот (како што реков) бил дрво.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #590 на: 04 Април 2011, 17:54:09 pm »
Зошто 100% не бил 1.4, тој стандард е двоцевка. Исто е и кај мене. Со една цевка мислам дека е 1.2тси и 1.6 дизелот, другите се двоцевки. Ако не ќе ме исправи Дени :)

Лошо се разбравме, за вакви издуви мислев, и 100% беше турбаш... дека на тие 1.2 и 1.4 голфовите им ги кинам газињата...

Значи бил 2.0ТСИ, ГТИ и веројатно ја заборавил рачната дигната ;D
И 1.4 160 има такви ауспуси. Имам возено широко со тој мотор. Многу сериозна кола е тоа. Откорнува уште од најмали вртежи. Прекрасно. Ако бил некој од овие мотори, типот (како што реков) бил дрво.


Вака, не знам што беше ама моќно беше... до 100ка бев пред него... после ме летна.... коа ставив 3та ме помина...

А се имам пуштано со Citroen C4 VTR, ги мачклам на лепче...  А со C4 VTS борба правам ... тешка борба на кратка релација...

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #591 на: 04 Април 2011, 22:30:00 pm »
И ја се пуштам од позади вас :) Со скромни 1300 кубика...

plus to, Cuore nema da moze da si prosti, 1.3L vs 2.0L, i da pak gubi  :(
a uste se nema oporaveno od cadot na dizelasot  ;D

Ја не би бил Cuore, доколку си имам проблем со пораз. Тие што си имаат проблем, не се тркаат или пак се тркаат само кога имаат подоминантно ауто.
А за тие што мерат меѓузабрзување у надолница и истото го почнуваат од 64 км/ч. но комент ;D ;D ;D

Реално Сузукито е побрзо, мене тоа ми е предизвик.

А што се тиче дизелашот, гледам овде се ценат трки на 402 метра.
На таа дистанца Аудито сркаше недогорен бензин од Алфата ;D ;D ;D ;D ;D


 ;D

Kuore, sase ne e na ovoj forum, pa mozis da velis deka si go izel na 400metra, jas ne bev pa neznam. Se sto znam e deka na videoto te jade so 20 metra.
Meguzabrzuvanjata ti se neomileni, zatoa sto na istite ke te pobedi eden dizelas so bedni 66ks  ;D  150 <66
a od suzukio ke disis pak cad, ama ovoj pat ne od dizelas tuku od eden malolitrazen benzinec so bedni 1300 ccm, i toa se do 190kmh koga maliot swift si ja postignuva maksimalnata brzina. 2.0 < 1.3

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #592 на: 04 Април 2011, 22:32:00 pm »
Ferrari, Fiat, Forca Italia  ;D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #593 на: 04 Април 2011, 23:14:40 pm »
Другар... вчера на обилница 210 го возев, и тоа сеуште со зимски гуми :)

И на крај, кочи кочи.... едвај застанав :))))))

Отсутен Filip

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #594 на: 04 Април 2011, 23:39:01 pm »
И ја се пуштам од позади вас :) Со скромни 1300 кубика...

plus to, Cuore nema da moze da si prosti, 1.3L vs 2.0L, i da pak gubi  :(
a uste se nema oporaveno od cadot na dizelasot  ;D

Ја не би бил Cuore, доколку си имам проблем со пораз. Тие што си имаат проблем, не се тркаат или пак се тркаат само кога имаат подоминантно ауто.
А за тие што мерат меѓузабрзување у надолница и истото го почнуваат од 64 км/ч. но комент ;D ;D ;D

Реално Сузукито е побрзо, мене тоа ми е предизвик.

А што се тиче дизелашот, гледам овде се ценат трки на 402 метра.
На таа дистанца Аудито сркаше недогорен бензин од Алфата ;D ;D ;D ;D ;D


 ;D

Kuore, sase ne e na ovoj forum, pa mozis da velis deka si go izel na 400metra, jas ne bev pa neznam. Se sto znam e deka na videoto te jade so 20 metra.
Meguzabrzuvanjata ti se neomileni, zatoa sto na istite ke te pobedi eden dizelas so bedni 66ks  ;D  150 <66
a od suzukio ke disis pak cad, ama ovoj pat ne od dizelas tuku od eden malolitrazen benzinec so bedni 1300 ccm, i toa se do 190kmh koga maliot swift si ja postignuva maksimalnata brzina. 2.0 < 1.3


Stavi go klipceto be:P:P......

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #595 на: 04 Април 2011, 23:45:20 pm »
Првите 200 метра со сигурност алфата беше во предност, јас бев и тврдам, а за понатака не знам неможев убаво да видам па така да неможам да тврдам.

ЛП остај го ти свифтот, баби и жаби мешаш.

И ајде се кладиме во колите дека со 155 ќе извади боље забрзување од твоето дизелче.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #596 на: 04 Април 2011, 23:51:11 pm »
Другар... вчера на обилница 210 го возев, и тоа сеуште со зимски гуми :)

И на крај, кочи кочи.... едвај застанав :))))))

:D :D :D

Осети потреба од Shooting Brake? (падобран) ;D
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #597 на: 05 Април 2011, 00:25:20 am »
Другар... вчера на обилница 210 го возев, и тоа сеуште со зимски гуми :)

И на крај, кочи кочи.... едвај застанав :))))))

:D :D :D

Осети потреба од Shooting Brake? (падобран) ;D

Да не беше... и ти ? за натака кај мостот немаше луге... и полека идев... и на враќање го залетав ама видов дека има луге и за да застанам кочи кочи замириса на пакнови... :))))))

Е ке имаше богами и потреба од падобран :))))

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #598 на: 05 Април 2011, 12:57:16 pm »
И ја се пуштам од позади вас :) Со скромни 1300 кубика...

plus to, Cuore nema da moze da si prosti, 1.3L vs 2.0L, i da pak gubi  :(
a uste se nema oporaveno od cadot na dizelasot  ;D

Ја не би бил Cuore, доколку си имам проблем со пораз. Тие што си имаат проблем, не се тркаат или пак се тркаат само кога имаат подоминантно ауто.
А за тие што мерат меѓузабрзување у надолница и истото го почнуваат од 64 км/ч. но комент ;D ;D ;D

Реално Сузукито е побрзо, мене тоа ми е предизвик.

А што се тиче дизелашот, гледам овде се ценат трки на 402 метра.
На таа дистанца Аудито сркаше недогорен бензин од Алфата ;D ;D ;D ;D ;D


 ;D

Kuore, sase ne e na ovoj forum, pa mozis da velis deka si go izel na 400metra, jas ne bev pa neznam. Se sto znam e deka na videoto te jade so 20 metra.
Meguzabrzuvanjata ti se neomileni, zatoa sto na istite ke te pobedi eden dizelas so bedni 66ks  ;D  150 <66
a od suzukio ke disis pak cad, ama ovoj pat ne od dizelas tuku od eden malolitrazen benzinec so bedni 1300 ccm, i toa se do 190kmh koga maliot swift si ja postignuva maksimalnata brzina. 2.0 < 1.3


Тешко дека ќе победи дизелаш на меѓузабрзување, бар не тој што го спомињаш. Документирано, над 4 секунди разлика

AR 155  60-100км/ч 4 брзина 6.754 секунди

Цорса Дизел 64-100км/ч 4 брзина 10 секунди.
                                                


Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #599 на: 05 Април 2011, 13:10:11 pm »
Абе не туку си ги мерете ако ви се пуштам со Ќумбево мое партали ќе ве напраам сите... :D :D :D