Автор Тема: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања  (Прочитано 466878 пати)

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #360 на: 11 Март 2011, 12:49:58 pm »
Иста моќност, но од колкав капацитет. 1.4 Тurbo Benzina секогаш ќе биде појак од 1.4 Turbo Dizel. 2.0 TB od 2.0 TD. И тако даље.


иста моќност..... што е битно од колку излегува......
иста максимална моќност ТБ против ТД секогаш би одбрал ТД.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #361 на: 11 Март 2011, 13:16:13 pm »
Иста моќност, но од колкав капацитет. 1.4 Тurbo Benzina секогаш ќе биде појак од 1.4 Turbo Dizel. 2.0 TB od 2.0 TD. И тако даље.







иста моќност..... што е битно од колку излегува......
иста максимална моќност ТБ против ТД секогаш би одбрал ТД.

 Како не е битно од колку излегува. Не е исто да те удри човек од 100 кила и човек од 50 кила.  ;)


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #362 на: 11 Март 2011, 13:17:55 pm »
При избор секој би избрај поголем мотор, така да и тоа е безвезе муабет. Понатаму и различни типови на мотори се, и капацитетот не е директно споредлив. Различни концепти се и ванкел и бензин, како и џет и дизел.
« Последно менување: 11 Март 2011, 13:30:15 pm Deni »

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #363 на: 11 Март 2011, 13:30:24 pm »
Не е работата во избор, работата е во тоа дека при исти услови дизелот неможе да се спореди со бензинот.

Исто ко ја да му докажувам на некој дека бензинецот при исти услови ќе биде побрз од кола на нитро.
« Последно менување: 11 Март 2011, 13:31:58 pm Cuore Sportivo »

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #364 на: 11 Март 2011, 13:35:09 pm »
Без везе е тоа што луѓето споредуваат мотори според декларираната максимална моќност. Никој не споредува криви, па дури ни тие шиткачите во салоните. Кога ќе им спомнеш карактеристика на мотор те гледаат на криво, као „шо се замишња овој шо ми се прави паметен“?

А тоа ДЕКЛАРИРАНА го потенцирам, бидејќи излезе дека реалната максимална моќност кај сите возила е помала со некои 10%.

Како и да е, дизел и бензин моторите се многу различни во нивните принципи на работа. Затоа се различни и нивните карактеристики. Па затоа е и тешко да се споредат. Од аспект на економичност, турбо-дизелот е најдобар без конкуренција. Од аспект на перформанси, турбо-бензинецот е без конкуренција. Од аспект на патничко семејно возило избаланирано во перформанси и економичност, турбо-дизелите се најповолни.
« Последно менување: 11 Март 2011, 13:40:51 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #365 на: 11 Март 2011, 13:38:45 pm »
Без везе е тоа што луѓето споредуваат мотори според декларираната максимална моќност. Никој не споредува криви, па дури ни тие шиткачите во салоните. Кога ќе им спомнеш карактеристика на мотор те гледаат на криво, као „шо се замишња овој шо ми се прави паметен“?

А тоа ДЕКЛАРИРАНА го потенцирам, бидејќи излезе дека реалната максимална моќност кај сите возила е помала со некои 10%.



Е другар, да се разбираа сите колку тебе поквалитетни возила ќе се произведуваа. Него луѓево не го разбираат муабетот и се лесна мета за прелажување не само кај нас секаде во светов, а оваа тема автомобили не табу ниту нешто ново до сега сите би требало да го знаат муабетот што и како.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #366 на: 11 Март 2011, 13:40:36 pm »
Без везе е тоа што луѓето споредуваат мотори според декларираната максимална моќност. Никој не споредува криви, па дури ни тие шиткачите во салоните. Кога ќе им спомнеш карактеристика на мотор те гледаат на криво, као „шо се замишња овој шо ми се прави паметен“?

А тоа ДЕКЛАРИРАНА го потенцирам, бидејќи излезе дека реалната максимална моќност кај сите возила е помала со некои 10%.



a ti so bi si zel za vtoro vozilce, polo ili corsa td   ;D
koja vuce poveke?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #367 на: 11 Март 2011, 13:42:32 pm »
за тие пари и помоќен и поубав т бензинец.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #368 на: 11 Март 2011, 13:44:13 pm »
Е другар, да се разбираа сите колку тебе поквалитетни возила ќе се произведуваа. Него луѓево не го разбираат муабетот и се лесна мета за прелажување не само кај нас секаде во светов, а оваа тема автомобили не табу ниту нешто ново до сега сите би требало да го знаат муабетот што и како.

Mnogu baras i ti. Kaj nas uste vazi mentalitetot:
1. benzinecot e za performansi, dizelot za ekonomicnost  
2. ne si moze dizel so benzinec

Mene takvite mi se celna grupa ;D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #369 на: 11 Март 2011, 13:44:53 pm »
за тие пари и помоќен и поубав т бензинец.

koi pari, 3-6000 evra?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #370 на: 11 Март 2011, 13:46:26 pm »
Само да ви кажам дека далеку забегавме со ОТ... :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #371 на: 11 Март 2011, 13:49:04 pm »
A muabetot za kubikazata ne da e bezveza, komotno moze istiot da se vodi, so toa sto namesto dizel da se zemi amerikanski benzinec. Amerikanskite benzinci imaat dvojno poveke kubici od evropksite.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #372 на: 11 Март 2011, 13:49:26 pm »
Без везе е тоа што луѓето споредуваат мотори според декларираната максимална моќност. Никој не споредува криви, па дури ни тие шиткачите во салоните. Кога ќе им спомнеш карактеристика на мотор те гледаат на криво, као „шо се замишња овој шо ми се прави паметен“?

А тоа ДЕКЛАРИРАНА го потенцирам, бидејќи излезе дека реалната максимална моќност кај сите возила е помала со некои 10%.



Е другар, да се разбираа сите колку тебе поквалитетни возила ќе се произведуваа. Него луѓево не го разбираат муабетот и се лесна мета за прелажување не само кај нас секаде во светов, а оваа тема автомобили не табу ниту нешто ново до сега сите би требало да го знаат муабетот што и како.
Епа ќе се лажат, кога има основни бензинци и ѓубре мотори што развиваат безвезни бројки на хартија, а во реалност везе немаат. Ама тоа е. Во секој случај ние правиме муабет за асални возила како овие што ги спомнавме во кои маркетиншкиот удел е скоро никаков, барем во моториката. Бензинците со турбина се многу пристојни и развиваат доволно сила каде што им фалеше. А дизелите со турбо се врвот на ефикасност, потрошувачка и влечна сила.
Мотор со 6 редени цилиндри да е, а дали бил дизел, не бил дизел имал турбо или немал - тоа е веќе помалку важно. Рафинираноста и елеганцијата која ја нуди е далеку над потрошувачка или забрзување или останато замарање.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #373 на: 11 Март 2011, 13:51:06 pm »
Za zal, no veke motor so 6 redni cilindri se isfrla od upotreba.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #374 на: 11 Март 2011, 13:52:20 pm »
Заклучок, ПЛАТИ ПА КЛАТИ, небитно дали е бензин или дизел.