Автор Тема: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања  (Прочитано 414569 пати)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #90 на: 20 Јануари 2011, 12:41:05 pm »
Normalno, ima i fraeri koi manuelno se nafakjaat da gi podesuvaat parametrite..ali treba da si stvarno nedokvakan nekomu da mu go dozvolis toa, duri i na staro auto a ne pak na novo.

Не е проблемот во мануелното подесување, туку тоа најфино се прави на dyno. Инаку многу е нормално мануелно да се подесуваат параметрите на некој мотор, тоа и се вика тјунирање на колата. Порано тоа се правело во вожња, сега се прави на dyno.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #91 на: 20 Јануари 2011, 13:28:58 pm »
Pod manuelno podesuvanje na parametri mislam koga nekoj  se nafakja da menuva i garantira za eden ton sitnici koi eletronski se regulirani od ECU to na avtomobilot... a koi pri remap t.e instalacija na nov (gotov, proveren) softver avtomatski se podesuvaat na nekakov optimalen seting koj rezultira so podobri performansi na motorot no i bez posledici vrz normalnata rabota na motorot i bez da se palat check engine kontrolni sijalicki za defekt i sl.
Ne veruvam deka ovie parametri se podesuvaat na dyno.. tuku ova go nudat luge ( najcesto od dijagnostika po servisive) koi imat softver koj im ovozmozuva pristap do parametrite na ECU to koi se pod default elektronski zakluceni i koi gi menuvaat spored "sopstveno naoganje" za odredena suma na pari. :)

Ne sakam da imenuvam luge, ali mene toa mi go ponudija za Astrata za dobri 400 eur.
Rekov , no thanx.
« Последно менување: 20 Јануари 2011, 13:36:49 pm Stratro »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #92 на: 20 Јануари 2011, 14:49:56 pm »
DYNO ROLL, kade ima vo MK, kolku pari e i dali ima nekoj mereno?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #93 на: 20 Јануари 2011, 15:35:33 pm »
DYNO ROLL, kade ima vo MK, kolku pari e i dali ima nekoj mereno?

Имаше баган во маџари мислам дека 50 евра, ама нешто изгледа не му е во ред. Бидејќи луѓе што мереле им покажало ептен никакви бројки, а за друг незнам да има dyno :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #94 на: 20 Јануари 2011, 15:51:59 pm »
DYNO ROLL, kade ima vo MK, kolku pari e i dali ima nekoj mereno?

Имаше баган во маџари мислам дека 50 евра, ама нешто изгледа не му е во ред. Бидејќи луѓе што мереле им покажало ептен никакви бројки, а за друг незнам да има dyno :)

A sto ne e vo red so dynoto da ne znaes?

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #95 на: 20 Јануари 2011, 17:44:33 pm »
DYNO ROLL, kade ima vo MK, kolku pari e i dali ima nekoj mereno?

Имаше баган во маџари мислам дека 50 евра, ама нешто изгледа не му е во ред. Бидејќи луѓе што мереле им покажало ептен никакви бројки, а за друг незнам да има dyno :)

A sto ne e vo red so dynoto da ne znaes?


Незнам, одамна беше тоа и можеби сега е во ред. Кој го интерсира нека помине нека си праша.

Отсутен gorgasmatron

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 180
  • i am the way
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #96 на: 21 Јануари 2011, 15:42:24 pm »
gi procitav site postovi i 90% od niv se posledica na balkanski mentalitet, samo se zbori nisto ne se pravi, ima komentari za montiranje na turbo na alfa.. izvodlivo e ima luge sto ke go napravat toa i vo makedonija, zavisi kolku e spremen deckoto da dade pari i kolku e spremen da dava odkako ke go napravi toa, a ke dobie mnogu.

vo posledno vreme se forsira REMAP koj e efikasen na disel motori(zavisi za koi), za benzin dzabe frleni pari(ako sakas da dobies nesto ke fuknes 700/800 evra ke napravish chip tjuning i ke osetis razlika,ama da ne bide chipot obicno integralce od 100 denara sto na EPROM ke go bocne nekoj ke mu iskopira nesto sto nasol na net i ke zima 400 evra za toa)
po komentarive sto gi procitav do sea mnogu se malku lugjeto sto otvorile motor, simnale glava, kupile novi klipovi, novi ventili, eksperimentirale so bregasti, izduvni grani itn... KN filter ,zaden lonec menjanje topcinja na menjac se super moment ama daleku se od tjuning....

a testiranjeto koe se razgleduva vo ovaa tema e super za testiranje na kola koja e standard,procitav elasticnost na motor... mnogu poveke zavisi od menjacot

sepak pogolem dozivljaj e da meris od 0-100  :) ili 0-200 zavisi so koja kola  ;D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #97 на: 21 Јануари 2011, 15:49:01 pm »
Лепи, дај бе ти стај го убер-пунтото на форум! :)

Отсутен gorgasmatron

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 180
  • i am the way
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #98 на: 21 Јануари 2011, 15:53:16 pm »
kaj i da e ke go slikam i ke go stavam  :) uber puntoto 1.2 :P so kup pari frleni na nego i mnogu mnogu vreme izgubeno i nervi a rezultat minimalen :)   ebi mu majkata...

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7687
  • Хорска Секција
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #99 на: 22 Јануари 2011, 09:24:42 am »
gi procitav site postovi i 90% od niv se posledica na balkanski mentalitet, samo se zbori nisto ne se pravi,
Се согласувам, има членови на форумов кои само малтретираат по теми, како незнам што е најдобро на светот од времето на Исус па наваму, а наводно джат во тајност што возат, ако воопшто нешто возат.

Цитат
vo posledno vreme se forsira REMAP koj e efikasen na disel motori(zavisi za koi), za benzin dzabe frleni pari(ako sakas da dobies nesto ke fuknes 700/800 evra ke napravish chip tjuning i ke osetis razlika,ama da ne bide chipot obicno integralce od 100 denara sto na EPROM ke go bocne nekoj ke mu iskopira nesto sto nasol na net i ke zima 400 evra za toa)
Ремап е ефикасен кај турбо мотори, без разлика дали се бензинци или дизелаши. Кај атмосферци не е, исто така, без разлика дали се дизел или бензин. Во зависност од куќата и моторот, саглам ремап чини од 300 евра за помали турбо-дизели до 600 евра за големи атмосферски бензинци.

Цитат
po komentarive sto gi procitav do sea mnogu se malku lugjeto sto otvorile motor, simnale glava, kupile novi klipovi, novi ventili, eksperimentirale so bregasti, izduvni grani itn...
Токму така. За такви зафати треба да имаш доволно скапо возило на кое ќе се исплатат таквите зафати и одповеќе пари за да го напрвиш. А знаеме кои се нашите услови.

Цитат
KN filter ,zaden lonec menjanje topcinja na menjac se super moment ama daleku se od tjuning....
Толку се можностите на нашите ентузијасти.

Цитат
a testiranjeto koe se razgleduva vo ovaa tema e super za testiranje na kola koja e standard,procitav elasticnost na motor... mnogu poveke zavisi od menjacot
тој болдираниот дел е вон доменот на мноштовото само-прогласени експерти. За нив не постојат карактеристиките на моторот и менувачот, факторите како тежина, аеродинамичност, големина на гуми и тн. Ќе видиш дека си споредуваат (турбо) дизел од x KS со (атмосферски) бензинец од y KS и потоа мастурбираат.

Цитат
sepak pogolem dozivljaj e da meris od 0-100  :) ili 0-200 zavisi so koja kola  ;D
Неможе да се мери од 0-200, затоа што ретко чие возило може да развие 200, посоебно не на тие експертите. 0-100 e интересно, но е ретко сценарио. Меѓузабрзувањата се реални сценарија. Но начинот на кои се споредува овде е абсолутно неисправен. На пример еден автомобил во 4-та развива поголема брзина од друг во 5-та. Нема логика да се споредуваат резултатите во 4-та или 5-та или било која друга брзина на тие два автомобили и да се извлече заклучок. Правилно е да се измери во најсоодветната брзина, забрзување од 40 до 80, од 60 до 100, од 60 до 120, од 100 до 160, од 100 до 200 и тн. Кај некој некои мерења ќе бидат во 2-ра, кај некој 3-та, други мерења кај некој ќе бидат во 4-та, кај некој во 5-та или 6-та.
« Последно менување: 22 Јануари 2011, 09:34:28 am gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #100 на: 22 Јануари 2011, 11:50:05 am »
I jas se soglasuvam, tocno e, ima clenovi na forumi koi se kako mali deca. Ke im kazat 100 pati ne gibaj zesko e, ali posto se mnogu pametni, ke se izgorat pa posle placat i mavaat so sto stignat po site okolu niv. Ke gi izmatretiraat bukvalno site okolu sebe i online i offline i potoa na kraj pak Cacko e kriv pa baraat Cacko koj bil ! A Cacko ne golem ,ogromen e , ali samio sebe se gleda samo vo ogledalo.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #101 на: 22 Јануари 2011, 12:00:51 pm »
Се фати за мењачот. Црниот леб се прави од црно брашно.

Некои кај нас уште ги споредуваат автомобилите според кубици
« Последно менување: 22 Јануари 2011, 12:06:11 pm LosiPatista »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #102 на: 22 Јануари 2011, 12:08:02 pm »
A nekoi se izgleda malku tendenciozni koga biraat kogo i kako opomenuvaat i/ili mu brisat postovi !
PS:Znam deka ne bese do mene upateno

Отсутен gorgasmatron

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 180
  • i am the way
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #103 на: 22 Јануари 2011, 12:11:22 pm »
Се фати за мењачот. Црниот леб се прави од црно брашно.

Некои кај нас уште ги споредуваат автомобилите според кубици

:) jas gi sporeduvam kolite spored boja
i koga ke me prasaat kakva kola iam, odgovorot e CRVENA :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #104 на: 22 Јануари 2011, 12:12:05 pm »
Меѓузабрзувањата зависат од менувачот, ама колата е целина. Воедно за тоа што некои прекрасни возила одат 120 при 2000 во 5та, а други не. Неможе директно да се измери но дава добра слика. Соодветно на дечињата 105 ТДи им личи спор, ама тие што знаат ќе забележат дека го прави тоа на смешни вртежи, што е прекрасно. Има време, долг е животот ќе научат... Таму е многу висока последната брзина, а 4та е слична со другите возила во 5та. :)
Неможе дур не се седне га*от на седиште...