Автор Тема: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања  (Прочитано 422327 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #75 на: 19 Јануари 2011, 17:56:11 pm »
Куоре, го зеде голфо од брат ти  и одма видео направи, а за алфата со прст не мрднуеш.

Ќе се утепам негде, батали :D

ааа, а ако се утепаш со голфо, гајле ти е, шо си ти :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #76 на: 19 Јануари 2011, 17:58:33 pm »
Си го вреди секое дадено евро, нит више нит мање.

Ипак Мицибуши сеуште користи Golf мотор. Така да ......

+ Мицибуши му фали стамината на Голф. Тоа неможе да се надокнади.

ќе станеш 'народен' поборник, гледам јас :D

Митсу користеа 2-3 години ПД дизел додека го развиваа Мивекот. Сега го исфрлија.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #77 на: 19 Јануари 2011, 18:01:19 pm »

Еве и на 199км/ч
I love you! :) Лепотанка има брат ти. А да го апдејтува (135) пууууу, милина. Ако знаеш колку троши на 120 константна брзина, пиши.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #78 на: 19 Јануари 2011, 18:51:35 pm »
Ммммм.....да....

Еве и на 199км/ч

Умммм..Овој летал бе....јас пак по горе на клипот гледам не влече.....изгледа типот го возе во 7ма..........сепак ќе кажам тромичко е каа за тди.......иначе твојот голф е 11 сек а почиња од 81 82 км....али таман е мах....190 е каталошки...199...со 10 км да лаже....таман е......тука се слагам.....


Едини проблем, ако може да се каже, е тоа што у 5 та брзина неможе да иде више од 4000 обртаи. Фактички со чиповање ќе користи више обртаи. Али ако се прашам ја не би го пипал. Позитивно е што при брзина од 200 км/ч колата спие. Одлично подесено ауто.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #79 на: 19 Јануари 2011, 18:52:57 pm »
Си го вреди секое дадено евро, нит више нит мање.

Ипак Мицибуши сеуште користи Golf мотор. Така да ......

+ Мицибуши му фали стамината на Голф. Тоа неможе да се надокнади.

ќе станеш 'народен' поборник, гледам јас :D

Митсу користеа 2-3 години ПД дизел додека го развиваа Мивекот. Сега го исфрлија.



Види, факт е дека даваме пари за коливе, истите не растат на дрво. Осим во екстремни случајеви, најпаметен избор е Голф дизел, можеби не е најдобар али најдобро ти ги чува парите.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #80 на: 19 Јануари 2011, 18:53:50 pm »

Еве и на 199км/ч
I love you! :) Лепотанка има брат ти. А да го апдејтува (135) пууууу, милина. Ако знаеш колку троши на 120 константна брзина, пиши.

Ништо не троши. 4 - 5 литра максимум.

Отсутен Filip

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #81 на: 19 Јануари 2011, 19:43:19 pm »
Ммммм.....да....

Еве и на 199км/ч

Умммм..Овој летал бе....јас пак по горе на клипот гледам не влече.....изгледа типот го возе во 7ма..........сепак ќе кажам тромичко е каа за тди.......иначе твојот голф е 11 сек а почиња од 81 82 км....али таман е мах....190 е каталошки...199...со 10 км да лаже....таман е......тука се слагам.....


Едини проблем, ако може да се каже, е тоа што у 5 та брзина неможе да иде више од 4000 обртаи. Фактички со чиповање ќе користи више обртаи. Али ако се прашам ја не би го пипал. Позитивно е што при брзина од 200 км/ч колата спие. Одлично подесено ауто.

да ти кажам право и јас тоа сум го приметил кај лансерот...на 170 180 километри по добро се понаша лансерот него ли на 130 140......

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #82 на: 19 Јануари 2011, 21:39:09 pm »
Еве и јас направив денес видеа за забрзување кај Спарк 0,8л и најдов едно старо видео што го правев со старото Пежо 205Д.

Забрзување од 40-100 км/ч во трета брзина.

Забрзување од 60-100 км/ч во четврта брзина.


Забрзување од 80-140 км/ч во петта брзина.

И старото мое Пежо 205 1,8Д со 65 коња. Фино ме служеше и покрај тоа што беше дизел и беше поспоро од Спаркот. Внатре се нешто се расипуваше ама си го сакав. Мое си беше.


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #83 на: 20 Јануари 2011, 09:11:14 am »
Cuore...so cipuvanje na Golfot, nema da vrti na povisoki obrtai, tuku na postojnite obrtai ke razviva pogolema snaga.
Ako sakas da vrti na povisoki RPM, osven otstranuvanje na elektronskiot limiter se menjaat i fabrickite bregasti (camshafts) so nekoi podobri i poizdrzlivi. Normalno, takov zafat e smesen za 1.6 motor.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #84 на: 20 Јануари 2011, 10:34:38 am »
Cuore...so cipuvanje na Golfot, nema da vrti na povisoki obrtai, tuku na postojnite obrtai ke razviva pogolema snaga.
Ako sakas da vrti na povisoki RPM, osven otstranuvanje na elektronskiot limiter se menjaat i fabrickite bregasti (camshafts) so nekoi podobri i poizdrzlivi. Normalno, takov zafat e smesen za 1.6 motor.

Нема потреба од нови брегасти бидејќи во 1 ва, 2 ра, 3 та и 4 та брзина може да иде над 4000 односно до лимитерот. Во 5 та брзина тоа е невозможно.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #85 на: 20 Јануари 2011, 10:58:23 am »
Се е јасно, на таа брзина во 5та моторот нема снага при тие вртежи да повлечи повеќе.  Ако со тунирање се зголеми вртежниот момент во полето 4000-4500 рпм, веројатно ќе оди над 4000.
« Последно менување: 20 Јануари 2011, 11:01:01 am LosiPatista »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #86 на: 20 Јануари 2011, 11:25:17 am »
Da se pojasnam.
Edno e vo ramkite na postojniot RPM i limit kolata da vlece poveke...toa se dobiva so remap/chip.
Drugo e motorot da razviva snaga i da izdruzuva situacija koga strelkata vrti nad fabrickiot limitiran RPM..(primer do 5000 rpm)...toa se dobiva so promena na bregasti i elektronsko otstranuvanje na limiter. :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #87 на: 20 Јануари 2011, 11:39:35 am »
Точно така.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #88 на: 20 Јануари 2011, 12:14:14 pm »
Ремап = 250Нм -> 310Нм @1500 втрежи, на тој ТДИ... Ехееее и +30кс, во постојниот работен опсег при 4400. Ретко кој дизел има толку убаво работно поле. Иако и вака е совршен.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #89 на: 20 Јануари 2011, 12:22:53 pm »
Turbodizel pred i posle remap ne e e istata kola.
Dobivkite se primetni, vidlivi i prisutni.
Edinstvena mana na novite modeli e sto nema dovolno proveren softver.
Edno e da remapiras Golf III ka za koj imas najmalku 3-4 razlicni razvieni i provereni softveri.
Drugo e remapiras Golf VI ka, kade softverot (iako se nudi za soodvetna cena ) e realno vo faza na development. pa i da go platis i da go stavis, nikoj ne ti garantira deka dogodina nema da izleze podobra, poispeglana verzija ili deka na postojnata nema da izlezat nekakvi mani.
Normalno, ima i fraeri koi manuelno se nafakjaat da gi podesuvaat parametrite..ali treba da si stvarno nedokvakan nekomu da mu go dozvolis toa, duri i na staro auto a ne pak na novo.