Автор Тема: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања  (Прочитано 422118 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #120 на: 22 Јануари 2011, 13:24:27 pm »
Дени, во право си за тоа дека задоволство е да одиш поретко на бензинска пумпа, ама секој си го сваќа задоволството различно. Субјективна работа е, и не можеш да очекуваш дека тоа што ти прави задоволство на тебе, ќе му прави и на некој друг.
Чисто што спомнав претходно ќе го искористам пак. Имам двајца познати со А3 едниот 1.4 ТСи едниот 1.6. Едните паѓаат во несвест колку било супер, другиот сака да го продаде зошто зимава отиде над 12. И двајцата исто уживаат, само едниот полни помалку гориво и субјективно ужива многу, многу повеќе. Поголем доказ здравје. Од прва рака.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #121 на: 22 Јануари 2011, 15:06:24 pm »
Со потром мотор условно речено предизвикуваш ризични ситуации.

Да не речеше „условно“ ќе сакав да те карам  ;D . Само памет во глава до помалку или ич ризични ситуации. Се е до трпението, да начекаш момент кога ќе е најбезбедно.
Можеш да замислиш мене како ми е со Спарк од 0,8л. Како на пример:

Додека кренеш 100, воз ќе те згазне :)

Отсутен zOkO

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 76
  • брм брм
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #122 на: 22 Јануари 2011, 16:02:47 pm »
Кеиф нема цена. Ако имаш пари за убаво ауто (кое и ќе троши убаво) и си се одлучил да уживаш у него нема да ти биде проблем да ставиш ако треба и 1000евра поише гориво на годишен пресек. Се е до моабетот дали сакаш да уживаш или аутото го зимаш за да ти биде од точка А до точка Б. Малце е безвезе да речеме да земеш некое купе (кое ни малку не е потреба) и да глеаш дали троши. Све е ствар на потреби и кеифови. Ја на пр никад не би зел некое скупо озвучење за у кола кое кошта да речеме 1000-че, ама тоа 1000-че и те како би го фрлил на бензин или некој друг на спојлер...
I don't discriminate, I hate

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #123 на: 22 Јануари 2011, 16:26:32 pm »
Сега браниш атмосферци наеднаш!?
Очекував вакво прашање или одговор.  ;D Не бранам ништо, само да се направи разграничување помеѓу меѓузабрзувањето и еластичноста бидејќи тоа се сосема две различни работи иако едната зависи од другата.

Цитат
Немора да претицаш камион. Немора. Туку возиш 80 (на дозволено 80) и стига знак 120 и дигаш 120. Или има џандари и возиш 80, ги поминуваш џандарите и дигаш 140. Сето тоа во било која кола се одвива во последна брзина исклучиво, (освен кај седмашите). Меѓузабрзување, излегуваш на авто команда и гледаш типац со црна претјунирана ибица вози 100ка и ти од 60 убрзуваш до 100ка позади него. Нема во 3та да убацам сигурно, со глава гарантирам.
Абсолутно се согласувам дека турбаш-от нуди неспоредливо полагано и поеластично возење од атмосферецот. Различна приказна се, и тоа не го оспорив ниту ќе го оспорувам во било кој момент. Како што објасни, 100% се согласувам со тебе и тоа до сега го имам повеќепати кажано дека со турбаш многу поедноставно ќе забрзам до 80 до 120 во 5-та одошто со атмосферец. И јас како тебе, не сакам да се замарам да вратам во 4-та да ја исцедам до 120, па да качам во 5-та и да ја одржавам брзината. Тоа го правев со Фиестата бидејќи немав друго чаре, со Маздава друга е приказната, забрзува релативно добро после 80 во 5-та, т.е. 80-120 постигнува за 14 секунди во 5-та. Во 4-та и требаат 9 секунди, па не ми се исплати да го фаќам мењачот за да ќарам 3-4 секунди. Но ако морам да претицам на брзинка, тогаш ќе ставам во 3-та во опсег 3000RPM па нагоре, каде моторот на мојата Мазда е најмоќен.

Елем, не ми е битна до толку еластичноста за возење на отворено и рамно. Ако сменам брзина неколку повеќе или помлаку не ми значи ама баш ништо. Но многу побитно ми е возењето во град, бидејќи стилот на возење ми е по агресивен (не улавски, ама ме нервира кога некое дртало ми се влече пред мене). Исто е и на угорница каде има кривини, е тука ми е битно да располагам со снага на понизок обрт. Всушност за сите сценарија најбитно е моторот да е еластичен во средни вртежи, а кај мене тоа се од 2000RPM до 4000RPM. Тоа е крактеристика за турбаш, сеедно дали дизел или бензин.

Значи Дени немаме некое несогласување околу турбо моторите и еластичноста. Меѓутоа меѓузабрзувањата кај различни возила со различни мотори и менувачи, не се споредуваат на начин како што овде тоа се прави.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #124 на: 22 Јануари 2011, 17:34:26 pm »
na 9000 epten ke se raduvam, ama kaj mene 6500 e kraj inace koga zborime za merak relativna rabota e cenata na benzinot, godisno razlikata mi e 50 evra sto ne vredi da se zamaras
ако правиш 1500км годишно

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен gorgasmatron

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 180
  • i am the way
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #125 на: 22 Јануари 2011, 17:48:12 pm »
na 9000 epten ke se raduvam, ama kaj mene 6500 e kraj inace koga zborime za merak relativna rabota e cenata na benzinot, godisno razlikata mi e 50 evra sto ne vredi da se zamaras
ако правиш 1500км годишно

so taa kola pravam 25-30 000

Отсутен Filip

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #126 на: 22 Јануари 2011, 19:17:37 pm »

тазе видео од мене до 100че....но заборавив да го исклучам АСР от....ме скина едно добри 2 3 сек.....но и вака не е лошо.....

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10944
  • 430i
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #127 на: 22 Јануари 2011, 20:15:24 pm »
na 9000 epten ke se raduvam, ama kaj mene 6500 e kraj inace koga zborime za merak relativna rabota e cenata na benzinot, godisno razlikata mi e 50 evra sto ne vredi da se zamaras
ако правиш 1500км годишно

Јас не приметив дека gorgasmatron ти брцна во џеб, ниту дека остави број за донации

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #128 на: 22 Јануари 2011, 21:21:13 pm »
na 9000 epten ke se raduvam, ama kaj mene 6500 e kraj inace koga zborime za merak relativna rabota e cenata na benzinot, godisno razlikata mi e 50 evra sto ne vredi da se zamaras
ако правиш 1500км годишно

Јас не приметив дека gorgasmatron ти брцна во џеб, ниту дека остави број за донации

?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #129 на: 26 Јануари 2011, 18:58:22 pm »
Значи ове видеото што подолго време се спремав да го наснимам. Автопатот Градско - Велес, големата угорница пред Велес. Одам во 5та брзина со 100кмх, почнува угорното и ја крцнувам гаста до тепих, не шалтам во 4та. На ова видео се гледа како одат дизелски 66 кс на угорно, како брчи моторот во 5та и на угорно и ред други работи.



Следеќи? :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #130 на: 26 Јануари 2011, 19:07:51 pm »
Значи ове видеото што подолго време се спремав да го наснимам. Автопатот Градско - Велес, големата угорница пред Велес. Одам во 5та брзина со 100кмх, почнува угорното и ја крцнувам гаста до тепих, не шалтам во 4та. На ова видео се гледа како одат дизелски 66 кс на угорно, како брчи моторот во 5та и на угорно и ред други работи.



Следеќи? :)

Mene mi izgleda kako da zemas zalet pred ugornicata (Benziskata pumpa od desno mi e reper) :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #131 на: 26 Јануари 2011, 19:22:07 pm »
Како земам залет? Одам 100кмх на сат, ја поминувам бензинската, ја насочуам камерата во брзиномерот, чекам 2 секунди и газам. Да не ме заебаваш ти :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8524
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #132 на: 26 Јануари 2011, 19:23:36 pm »
Не знам што сакаш да докажеш со клипов , ок добро е не е лошо за 66 кс можда не треба да се мерам со дупло побрза кола ама за мене ова е споро. Сега бев за Пробиштип преку куманово сакав да наснимам за тебе меѓузабрзуваѓа од кои мислам дека ќе се изненадиш ама го заборавив камерчето а не сакав со мобилен, немам некоја опасна камера на мобилниот.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #133 на: 26 Јануари 2011, 19:26:59 pm »
Епа таа брзина е колку што е на видеото, ни повеќе ни помалку. ЗНачи оваа не е максимална брзина на таа угорница, ја почнувам угорницата во 5та со 100кмх, ја газам гаста во 5та и колата забрзува нагоре до 140кмх.  Би ми било повеќе од мило и другите да го направат истиот тест на истото место.

Члинк не знам колку си запознаен, но ова е голема угорница. Поголема од велешко брдо.
« Последно менување: 26 Јануари 2011, 19:30:21 pm LosiPatista »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8524
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #134 на: 26 Јануари 2011, 19:31:26 pm »
Добро Ат. бензинец со 90 кс нема да го извади тоа, ама тоа предноста кај колите со турбина така да се е јасно ко ден


Да да точно знам кај си снимал не се секирај се е регуларно се гледа, кој знае ќе види дека се е во ред.