Бројот од моторот никогаш не бил искуцан на шасијата.
Сигурен? И јас така мислев, но еве на сликава:
1. е сликана алуминиумска плочка на каросеријата
2. е зумирана плочката; црвена стрелка број на каросерија; зелена стралка број на мотор
3. бројот на моторот на плочката е истиот со тој од сообрајќајната
Моторот треба да е внесен во документите, не на шасијата. Бројот на моторот е на самиот мотор 
Еве слика и од моторот, тој има број 798254, кој е различен од тој на плочката и сообраќњата. Прашањето ми е: ако успеам да го регистрирам возилово и 798254 да биде на сообраќањата но не и на плочката/каросеријата, дали возилото ќе може да биде продадено и извезено во Германија?
Мислам дека имаше некој закон каде што треба да е фабричка состојба не знам до колку проценти, инаку нема да му помине. Нека си праша членот на машински за сигурно. За увоз ќе ја увезе, ќе ја царини, но хомологација дали ќњ ку издадат да ја пушти во сообраќај не знам.
Sent from my iPhone using Tapatalk
A follow-up пршањето во поглед на тоа дали би се класифицирало како олдтајмер; фактот што веќе го нема фабричкиот мотор, во комбинација со тоа дека дел од другите компоненти исто така не се фабрички - можеби нема да го квалификува како олдтајмер? Можеби коментарот на
@МАРЈАН оди во таа насока?
Фала на мислењата
edit: слика од ~400kb ми ја детектира како поголема од 1024кб и не ја атачира
еве линк со сликите
https://imgur.com/a/QObLpgR